quote:Op maandag 12 juli 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie net 4 baby egeltjes in de tuin scharrelen:
Nieuws is 99% ellendequote:Op maandag 17 januari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
Soms kan je het nieuws maar beter niet lezen
Iemand nog iets wel leuks?
We gaan 40+ rewildenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
Soms kan je het nieuws maar beter niet lezen
Iemand nog iets wel leuks?
Je bent goed op weg met je tuinquote:
Op quote klikken, en dan de quote kopiëren en in het nieuwe topic plakken.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:55 schreef Maive het volgende:
Kun je een bericht uit een gesloten topic citeren? Ik zie het jullie doen geloof ik, maar ik weet niet hoe.
Gewoon quoten,quote:Op maandag 17 januari 2022 19:55 schreef Maive het volgende:
Kun je een bericht uit een gesloten topic citeren? Ik zie het jullie doen geloof ik, maar ik weet niet hoe.
quote:
Nee, dat lees ik dan weer te laat enzo...quote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef Maive het volgende:
[..]
Je bent goed op weg met je tuinAls meer mensen dat deden.....
Doe je ook mee met de vogeltelling?
Bij een concert oid?quote:
Niet zoveel als ik zou willen. Ik heb voor het eerst vorig jaar eentje zelf gezienquote:Op maandag 17 januari 2022 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooie beesten zijn dat! Ook met je werk veel mee te maken?
Die van mij zijn niet zo wild, ze slapen en knuffelen vooral veel
En goede gitaristquote:Op maandag 17 januari 2022 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een concert oid?
Goede zanger wel
Eind januari is dat. 28, 29, 30 januari.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat lees ik dan weer te laat enzo...![]()
< GoA neemt zich nu voor dit jaar mee te doen
Tnx! Feel free to remind mequote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef Maive het volgende:
[..]
Eind januari is dat. 28, 29, 30 januari.
Je was er dusquote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En goede gitarist![]()
Hij trad op op een podium in Deventer (of all places).
Het was een pleinquote:Op maandag 17 januari 2022 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je was er dus
En lekker boeien waar, als de zaal maar groot genoeg was.
Tof dat je er wel een gezien hebtquote:Op maandag 17 januari 2022 19:59 schreef Maive het volgende:
[..]
Niet zoveel als ik zou willen. Ik heb voor het eerst vorig jaar eentje zelf gezienIk heb er niet van kunnen slapen van de adrenaline
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
Is deze van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
hebben ze dat weer bij de AH?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom staan er op smulweb recepten met schildpad?
Geen idee, hebben ze dat ooit gehad bij de AH?quote:
geen ideequote:Op maandag 17 januari 2022 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, hebben ze dat ooit gehad bij de AH?
Heb rond kerst een zitten kijken welk 'exotisch' vlees je hier allemaal kan krijgen. Is nog best veel.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee
Weet sowieso niet of je schildpad legaal mag eten
Heel fok is toch een relquote:Op maandag 17 januari 2022 20:34 schreef Koen66 het volgende:
heb ik vandaag nog iets gemist? Geen rellen irl of op Fok?
Ik heb vooral de juice in SHO meegepakt (Voice gate)quote:Op maandag 17 januari 2022 20:34 schreef Koen66 het volgende:
heb ik vandaag nog iets gemist? Geen rellen irl of op Fok?
lol, ik had nog nooit in SHO gepost, dit was ook serieus het eerste topic waar ik iets in zeiquote:Op maandag 17 januari 2022 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vooral de juice in SHO meegepakt (Voice gate)
Hier in 40+ is alles nog steeds pais en vree
Ik zat zelfs eerder in SHO dan ESF volgens mijquote:Op maandag 17 januari 2022 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, ik had nog nooit in SHO gepost, dit was ook serieus het eerste topic waar ik iets in zei
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zat zelfs eerder in SHO dan ESF volgens mijEerste topic waar ik iets in postte had wat met GTST te maken
SHO is altijd leuk om door te lezen, beetje juicy roddels volgenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zat zelfs eerder in SHO dan ESF volgens mijEerste topic waar ik iets in postte had wat met GTST te maken
Ja de gates zijn wel leukquote:Op maandag 17 januari 2022 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
SHO is altijd leuk om door te lezen, beetje juicy roddels volgen
Oh lachen! Toen zat ik nog niet op FOK, de eerste gate die ik hier meekreeg was die van André Hazes jr/Monique/die Sarah van Soelenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de gates zijn wel leukIk ben normaal niet echt ene poster, maar meelezen is vaak wel heerlijk. Ik herinner me nog de Golftasgate met Ruud Gullit en Estelle en Badr Hari, wat een shitsoap was dat ook zeg
jij bent wel heel erg vers nogquote:Op maandag 17 januari 2022 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh lachen! Toen zat ik nog niet op FOK, de eerste gate die ik hier meekreeg was die van André Hazes jr/Monique/die Sarah van Soelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |