Welkom terug. Zonnetje paste niet meer in je koffer?quote:
Het was een goed toernooi van haar.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welkom terug. Zonnetje paste niet meer in je koffer?![]()
Hoeveelste is ze geworden? Heb niets gezien
Tsja, het wordt nog spannend de komende dagen.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:09 schreef pullup het volgende:
We heel lekker om er een weekje tussenuit te zijn en nu maar hopen dat mijn geplande vakantie nog kan doorgaanIk wil vrijdag op pad
Welkom terug Pullup.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:09 schreef pullup het volgende:
We heel lekker om er een weekje tussenuit te zijn en nu maar hopen dat mijn geplande vakantie nog kan doorgaanIk wil vrijdag op pad
Naar Spanje Frankrijk, een beetje rondtoeren op de fietsquote:Op maandag 12 juli 2021 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welkom terug Pullup.
Ik hoop het ook voor jou, waar ga je naar toe?
Lekker hopelijk gaat het wat beter met de besmettingen dan en gaat het land niet op roodquote:Op maandag 12 juli 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Naar Spanje Frankrijk, een beetje rondtoeren op de fiets
Als je daar straks toch niet heen mag omdat Nederland rood kleurt, heb je dan een alternatief achter de hand?quote:Op maandag 12 juli 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Naar Spanje Frankrijk, een beetje rondtoeren op de fiets
Morguh GGquote:
Dan start ik mijn reis vanaf hier en zie wel hoe ver ik komquote:Op maandag 12 juli 2021 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je daar straks toch niet heen mag omdat Nederland rood kleurt, heb je dan een alternatief achter de hand?
Ja, dat zal ik doen. Gezondheid is belangrijker.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GGweekend weer voorbij, doe je rustig aan deze week?
Ha daar ben je weerquote:
Limburg is ook mooi om te fietsen. Ardennen zou ook nog kunnen misschien. Nouja wat je zegt, we'll see.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan start ik mijn reis vanaf hier en zie wel hoe ver ik kom
Ja ga niet meer wachten tot het dan weer zou kunnen, dan weeg ik een ons in het slechtste gevalquote:Op maandag 12 juli 2021 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Limburg is ook mooi om te fietsen. Ardennen zou ook nog kunnen misschien. Nouja wat je zegt, we'll see.
Da's waar. Vorig jaar ben ik ook niet weggeweest en heb ook weinig vakantiedagen opgenomen dus ik heb een aardige voorraad opgebouwd. Heb nog niet besloten waar ik dit jaar heen ga. Sowieso geen vliegvakantie.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ga niet meer wachten tot het dan weer zou kunnen, dan weeg ik een ons in het slechtste geval
Idem hier qua weggeweest zijn en vakantiedagenquote:Op maandag 12 juli 2021 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's waar. Vorig jaar ben ik ook niet weggeweest en heb ook weinig vakantiedagen opgenomen dus ik heb een aardige voorraad opgebouwd. Heb nog niet besloten waar ik dit jaar heen ga. Sowieso geen vliegvakantie.
ja op vakantie gaan is mogelijk maar met aanpassingenquote:Op maandag 12 juli 2021 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Zit net even te kijken. Duitsland is helemaal groen, geen beperkingen meer. België geel, maar ook dat is niet spannend: alleen eventueel een Passagier Lokalisatie Formulier invullen bij een verblijf van meer dan 48 uur.
Frankrijk is ook geel en al meer gedoe, in elk geval moet je een soort van bewijs hebben.
MOrguh aloaquote:
Hoop dat het hier ook weer snel daalt, het ging zo goed.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Idem hier qua weggeweest zijn en vakantiedagen![]()
Zat afgelopen week dus in Tsjechie en daar was het verder allemaal prima te doen, ook weinig besmettingen op dit moment
Het gaat er ook om hoe het hier gaat, als wij rood worden dan heb je kans dat een land je niet meer toelaat.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Zit net even te kijken. Duitsland is helemaal groen, geen beperkingen meer. België geel, maar ook dat is niet spannend: alleen eventueel een Passagier Lokalisatie Formulier invullen bij een verblijf van meer dan 48 uur.
Frankrijk is ook geel en al meer gedoe, in elk geval moet je een soort van bewijs hebben.
Ai... Da's minder.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat er ook om hoe het hier gaat, als wij rood worden dan heb je kans dat een land je niet meer toelaat.
ik wel heb de QR codequote:Op maandag 12 juli 2021 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ai... Da's minder.
Hebben jullie je vaccinatiebewijs?
Da's voldoende.quote:
ja en fotos vd bewijzen dus komt goed hierquote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een goed toernooi van haar.
In de halve finale werd ze net 4e waardoor ze helaas niet in de A finale terecht kwam, in de andere halve finale zou ze het wel gered hebben maar helaas dus,.
Vervolgens de B finale netjes gedomineerd en ook ruim gewonnen en dus uiteindelijk 7e van de 24 skiffeuses geworden
Ja allang. Maar ik las vanmorgen dat ook gevaccineerde mensen die nieuwe variant eerder krijgen. Wellis waar worden ze niet zo ernstig ziek maar denk dat landen daar wel naar gaan kijken.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ai... Da's minder.
Hebben jullie je vaccinatiebewijs?
Morguh Nijnquote:
Goedemorgen. Hoop dat ons weekendje weg met Enrico doorgaat in augustus. Dat moesten we vorig jaar ook al skippenquote:
Ik hoop het voor je Nijn, waar gaan jullie naar toe?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoop dat ons weekendje weg met Enrico doorgaat in augustus. Dat moesten we vorig jaar ook al skippen
Hij wilde graag apenheul. Daar ergens een huisje. Vrijdag heen, zaterdag apenheul. Maandag terug. Bowlen, uit eten, zwemmen e.d. Wat hij wil.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je Nijn, waar gaan jullie naar toe?
Mijn dochter haar vakantie is al voor de tweede keer afgeblazen dor Tuii
hoop dat je in sept gewoon kan gaanquote:Op maandag 12 juli 2021 08:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij wilde graag apenheul. Daar ergens een huisje. Vrijdag heen, zaterdag apenheul. Maandag terug. Bowlen, uit eten, zwemmen e.d. Wat hij wil.
Wij gaan in januari weekje Canarische eilanden en volgend jaar september spanje...mits het normaal gaat
O dat is echt leuk Nijn de Apenheul. @engine wilde daar ook naar toe.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij wilde graag apenheul. Daar ergens een huisje. Vrijdag heen, zaterdag apenheul. Maandag terug. Bowlen, uit eten, zwemmen e.d. Wat hij wil.
Wij gaan in januari weekje Canarische eilanden en september spanje...mits het normaal gaat
Ja, volgend jaar pas hoor. Mag toch hopen van wel.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoop dat je in sept gewoon kan gaan
ja we houden zo wel geld over... ik heb hele huis gedaanquote:Op maandag 12 juli 2021 08:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar pas hoor. Mag toch hopen van wel.
We wilden het nu niet aan.
Maar goed, nieuwe werkbus, nieuwe wc, nu nieuwe slaapkamer en ik moet compleet nieuwe garderobe..dus geen probleem om geld uit te geven
Ja, die gaat woensdag dacht ik. Kan hij mooi even de boel verkennen. Voor mij 💯 jaar terug. Toen dochterlief klein was.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt leuk Nijn de Apenheul. @:Engine wilde daar ook naar toe.
Ben er een paar jaar geleden met Max geweest heel leuk. De aapjes kwamen op de scootmobiel zitten zo schattig.
Hopelijk gooit corona niet weer roet in het eten.
Jan is nog een eindje weg, hopelijk is het dan wel onder controle. Het duurt en duurt maar.
Hij vertelde van de week dat je op 1, 5 meter van de apen moest blijven. Ik vroeg al aan hem of de apen dat ook wistenquote:Op maandag 12 juli 2021 08:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, die gaat woensdag dacht ik. Kan hij mooi even de boel verkennen. Voor mij 💯 jaar terug. Toen dochterlief klein was.
Apen kun je toch ook vaccineren? Er zijn dierentuinen die bepaalde dieren een vaccinatie geven.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vertelde van de week dat je op 1, 5 meter van de apen moest blijven. Ik vroeg al aan hem of de apen dat ook wisten
Staan toch bordjes.. duhhhhquote:Op maandag 12 juli 2021 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vertelde van de week dat je op 1, 5 meter van de apen moest blijven. Ik vroeg al aan hem of de apen dat ook wisten
Maar ook dan kan je nog besmet raken natuurlijk. Maar ik heb geen idee of de apen geent zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Apen kun je toch ook vaccineren? Er zijn dierentuinen die bepaalde dieren een vaccinatie geven.
quote:
Morguh MCHquote:Op maandag 12 juli 2021 08:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Dotteke, waarom noemt Soury jou saai? Want ik zie dat totaal anders.
Hoe weet de familie dit? Hij zit in beperkingen. Dan ben je toch als familie medeplichtig?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:57 schreef Dotteke het volgende:
Echt he, pppffff
https://nos.nl/collectie/(...)-aanslag-op-de-vries
Ja dit kwam ook in mij op. En als ze het wel wisten, waarom grepen ze niet in?quote:Op maandag 12 juli 2021 09:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe weet de familie dit? Hij zit in beperkingen. Dan ben je toch als familie medeplichtig?
Dat is wat ik dus ook dacht wat ik las. Dan was de familie op de hoogte en zijn ze medeplichtig.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe weet de familie dit? Hij zit in beperkingen. Dan ben je toch als familie medeplichtig?
Morguh Mrslquote:
Ja… Het lijkt wel alsof ze hiermee naar buiten komen om hun eigen straatje schoon te vegen. Uit het onderzoek zou kunnen blijken dat ze op de hoogte waren.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja… Het lijkt wel alsof ze hiermee naar buiten komen om hun eigen straatje schoon te vegen. Uit het onderzoek zou kunnen blijken dat ze op de hoogte waren.
Een vriend van m'n ouders wordt al drie weken in een ziekenhuis in Indonesië vastgehouden omdat hij positief blijft testen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja allang. Maar ik las vanmorgen dat ook gevaccineerde mensen die nieuwe variant eerder krijgen. Wellis waar worden ze niet zo ernstig ziek maar denk dat landen daar wel naar gaan kijken.
Onzeker nog allemaal helaas.
Jup woensdag. Voor mij geen 100 jaar maar denk 20 jaar terugquote:Op maandag 12 juli 2021 08:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, die gaat woensdag dacht ik. Kan hij mooi even de boel verkennen. Voor mij 💯 jaar terug. Toen dochterlief klein was.
Ja, leuk. Hoop dat je/jullie het een beetje treffen met het weer. De voorspellingen zijn niet heel geweldig.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Jup woensdag. Voor mij geen 100 jaar maar denk 20 jaar terug
Heb er wel zin in.
Oh zie nu pas de weersverwachtingquote:
O wat een ellende, dat komt zeker door de vaccinatie dat hij positief test, wat een drama voor die man .quote:Op maandag 12 juli 2021 09:40 schreef engine het volgende:
[..]
Een vriend van m'n ouders wordt al drie weken in een ziekenhuis in Indonesië vastgehouden omdat hij positief blijft testen.
Heeft geen enkele klachten en is volledig gevaccineerd. Echt een nachtmerrie.
Haha ik zie het al voor mijquote:Op maandag 12 juli 2021 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zie nu pas de weersverwachting
Aapjes met een parapluutje
Dat is wel mooi, een wand is dan idd wel te doen..quote:Op maandag 12 juli 2021 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet even mijn nieuwe slaapkamerbehang showen... Ben zo fliefd erop(1 wand maar hoor)
Gordijnen heb ik in die tint grijs gekocht.
Dekbedovertrek wil ik in de kleur zalm ... maar dat valt nog niet mee![]()
[ afbeelding ]
Dat kan niet door de vaccinatie komenquote:Op maandag 12 juli 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een ellende, dat komt zeker door de vaccinatie dat hij positief test, wat een drama voor die man .
Nee, vreselijk. We hebben ook maar een kleine slaapkamer. Kunnen net de bedden in.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, een wand is dan idd wel te doen..
Soms zie je ook dat mensen in de hele slaapkamer een druk behangetje hebben..
O wat een leuk behang Nijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet even mijn nieuwe slaapkamerbehang showen... Ben zo fliefd erop(1 wand maar hoor)
Gordijnen heb ik in die tint grijs gekocht.
Dekbedovertrek wil ik in de kleur zalm ... maar dat valt nog niet mee![]()
[ afbeelding ]
Ja dan moet je dat sowieso niet doen neequote:Op maandag 12 juli 2021 10:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, vreselijk. We hebben ook maar een kleine slaapkamer. Kunnen net de bedden in.
Vanaf de gang kan ik met 1 dubbele flikflak zo mijn bed in.![]()
Dit lijkt ook wat feller dan in het echt. Het is 'watercoulered'.
https://y-not.nl/products(...)riant=32841354117167quote:Op maandag 12 juli 2021 10:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, vreselijk. We hebben ook maar een kleine slaapkamer. Kunnen net de bedden in.
Vanaf de gang kan ik met 1 dubbele flikflak zo mijn bed in.![]()
Dit lijkt ook wat feller dan in het echt. Het is 'watercoulered'.
Die komt wel aardig in de buurt. Tnx. Vind alleen die kwastjes verschrikkelijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://y-not.nl/products(...)riant=32841354117167
Google en zalmkleurig dekbed overtrek in tikken dan krijg je er wel meerquote:Op maandag 12 juli 2021 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komt wel aardig in de buurt. Tnx. Vind alleen die kwastjes verschrikkelijk.
Ik kan niet dm-enquote:Op maandag 12 juli 2021 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Google en zalmkleurig dekbed overtrek in tikken dan krijg je er wel meer
En als je echt geen kleur naar je zin kan vinden kan je stof kopen en daar een overtrek van laten maken.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komt wel aardig in de buurt. Tnx. Vind alleen die kwastjes verschrikkelijk.
Ja DTS en de OP is een dingetje. Er wordt vaak mee geknoeid soms bewuzt maar vaak ook onbewust.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kan niet dm-en![]()
ik had per ongeluk de OP kapot gemaakt en dan is iedereen gelijk over de rooie.
Daar zijn ze ook heel blij meequote:Op maandag 12 juli 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja DTS en de OP is een dingetje. Er wordt vaak mee geknoeid soms bewuzt maar vaak ook onbewust.
Een mentiontje naar een mod en het is opgelost
Ja, had ik ook al gedaan. Had een mooie gevonden, maar die was iets van 70 euro voor een 1 persoons..quote:Op maandag 12 juli 2021 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Google en zalmkleurig dekbed overtrek in tikken dan krijg je er wel meer
Hij had de hele OP weg gehaaldquote:Op maandag 12 juli 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja DTS en de OP is een dingetje. Er wordt vaak mee geknoeid soms bewuzt maar vaak ook onbewust.
Een mentiontje naar een mod en het is opgelost
Dat is een goede..Ik zorg, dat het klaarligt als er een meet komtquote:Op maandag 12 juli 2021 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je echt geen kleur naar je zin kan vinden kan je stof kopen en daar een overtrek van laten maken.
Dat kan ik dus helemaal nietquote:Op maandag 12 juli 2021 10:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is een goede..Ik zorg, dat het klaarligt als er een meet komt
Ik denk dat ze beter eerst alle Janssen-gevaccineerden nog een extra prik kunnen geven.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:54 schreef MCH het volgende:
Komt er vandaag nog nieuws over het vervroegen van de tweede prik?
Maar ikke ikke ikke moet op verkansiequote:Op maandag 12 juli 2021 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter eerst alle Janssen-gevaccineerden nog een extra prik kunnen geven.
Dat is juist wel netjes, omdat je het kan lezen..quote:Op maandag 12 juli 2021 10:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Je praat wel over mij waar ik bij ben, dat is niet netjes
Dit klopte niet helemaal inderdaad wat ik zei maar ik kan het prima zelf uitleggen, daar heb ik jou niet voor nodig.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is juist wel netjes, omdat je het kan lezen..
Ik legde niks uit hoor.. Reageerde gewoon op jouquote:Op maandag 12 juli 2021 10:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit klopte niet helemaal inderdaad wat ik zei maar ik kan het prima zelf uitleggen, daar heb ik jou niet voor nodig.
quote:Op maandag 12 juli 2021 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik legde niks uit hoor.. Reageerde gewoon op jou
Dat is nou weer jammerquote:Op maandag 12 juli 2021 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik dus helemaal nietMaar er zijn bij jou in de buurt vast van die Turkse naaiateliers.
Snap die ophef nooit zo over die OP hoor.quote:
Ja sommige zijn best prijzig.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, had ik ook al gedaan. Had een mooie gevonden, maar die was iets van 70 euro voor een 1 persoons..
Komt goed, ben voorlopig nog behang aan het afsteken
De vraag is eerder waar mag ik naar toe. Zolang het maar buiten NL en Belgie is. Nog niks geboekt, ga met eigen vervoer hopelijk.quote:
Wel lekker rustig zonder OPquote:
Dat wel weer, maar liever niet die Romano in de OPquote:
Vertel eens iets wat je wel leuk vindt ipv altijd maar te zeiken op wat je niet aanstaatquote:Op maandag 12 juli 2021 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wel weer, maar liever niet die Romano in de OP
Ach je ziet het een keer als je er in komt. Vaak zie ik het niet eens scrol gelijk doorquote:Op maandag 12 juli 2021 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wel weer, maar liever niet die Romano in de OP
Ik zeik niet altijdquote:Op maandag 12 juli 2021 11:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Vertel eens iets wat je wel leuk vindt ipv altijd maar te zeiken op wat je niet aanstaat
Volgens mij wil niemand ons hebbenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:06 schreef MCH het volgende:
[..]
De vraag is eerder waar mag ik naar toe. Zolang het maar buiten NL en Belgie is. Nog niks geboekt, ga met eigen vervoer hopelijk.
Inderdaad, alhoewel ik die naam natuurlijk ook expres gekozen kan hebbenquote:
Zolang je maar love handles hebt.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad, alhoewel ik die naam natuurlijk ook expres gekozen kan hebben
Misschien valt het nog mee maar dat is wellicht ook wishful thinking. Wij lopen gewoon iets voor, in andere landen is er over twee weken deltavariantpaniek. Ga jij nog weg?quote:
Begrijpelijk wel.quote:
Tijdens die videocall zit je gewoon hier op Fok! te kletsenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:13 schreef MCH het volgende:
Bijna twee uur videocall gehad, gelijk klaar met deze dag
Duh, ik heb een collega die elke vraag van iemand aan hem eerst minutenlang herhaalt. Af en toe schud ik de boel een beetje op, net zoals hier, en daarna snooze ik verder.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tijdens die videocall zit je gewoon hier op Fok! te kletsen
Aha, dat kan ook jaquote:Op maandag 12 juli 2021 11:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Duh, ik heb een collega die elke vraag van iemand aan hem eerst minutenlang herhaalt. Af en toe schud ik de boel een beetje op, net zoals hier, en daarna snooze ik verder.
Slim!quote:Op maandag 12 juli 2021 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad, alhoewel ik die naam natuurlijk ook expres gekozen kan hebben
Ik weet niet of in andere landen ook ineens de clubs worden open gegooid en dat mensen daar de dag na hun vaccinatie heen kunnenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien valt het nog mee maar dat is wellicht ook wishful thinking. Wij lopen gewoon iets voor, in andere landen is er over twee weken deltavariantpaniek. Ga jij nog weg?
Ja vind ik ook, wij zouden daar ook niet op zitten te wachten.quote:
Dan zijn je collega's waarschijnlijk ook klaar met deze dagquote:Op maandag 12 juli 2021 11:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Duh, ik heb een collega die elke vraag van iemand aan hem eerst minutenlang herhaalt. Af en toe schud ik de boel een beetje op, net zoals hier, en daarna snooze ik verder.
Nee hoor, die kunnen uren lullen over de grootste onzin.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zijn je collega's waarschijnlijk ook klaar met deze dag
Morguh Chufiquote:
Maakt niet uit tochquote:
Het was lekker fietsweer eigenlijkquote:
Ja. ik zweet me hier dequote:
Ik heb een litertje cola zero weggewerktquote:Op maandag 12 juli 2021 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja. ik zweet me hier dena een stuk fietsen.
Even je vocht weer bijwerken jaquote:Op maandag 12 juli 2021 14:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een litertje cola zero weggewerkt
Dit is zelfs mijn favo weerquote:
Ja en jij het het antwoordquote:Op maandag 12 juli 2021 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, trainen of niet vandaag, that is THE question .....
Niet 42?quote:
Is die alweer open ?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet 42?
En ik weet het dus echt niet. Heb al ruim 30km gefietst. Nu dus de vraag of ik nog naar de sportschool ga.
Die wietplantage niet nee, zit al even bij een andere (die echt minder bevalt).quote:
Dan zou ik vandaag overslaan na die 30 kmquote:Op maandag 12 juli 2021 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wietplantage niet nee, zit al even bij een andere (die echt minder bevalt).
mee.. en morgen haalt het Amsterdam ook niet volgens de vooruitzichten.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Er komt wel veel regen aan las/zag ik
Ik zie ook niks op buienradar nog, dus ben benieuwdquote:Op maandag 12 juli 2021 17:29 schreef chufi het volgende:
Het valt hier
[..]
mee.. en morgen haalt het Amsterdam ook niet volgens de vooruitzichten.
Morgen maar weer eens kijken danquote:Op maandag 12 juli 2021 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zie ook niks op buienradar nog, dus ben benieuwd
Zouden buienradar ook excuus aanbieden zoals ons persco duo van het jaar?quote:Op maandag 12 juli 2021 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veranderd toch nog wel tig keer weer
Ik kijk als ik op pad moetquote:Op maandag 12 juli 2021 17:35 schreef Dotteke het volgende:
Ik kijk niet vaak, klopt toch niet. Zie het vanzelf wel naar beneden vallen.
Als het doorgaat moet ik precies naar de regio waar het nat gaat worden morgen.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Er komt wel veel regen aan las/zag ik
Ga je op de fiets ?quote:Op maandag 12 juli 2021 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het doorgaat moet ik precies naar de regio waar het nat gaat worden morgen.
Goede timing wel
Maar moet je dan op de fiets?quote:Op maandag 12 juli 2021 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het doorgaat moet ik precies naar de regio waar het nat gaat worden morgen.
Goede timing wel
quote:
Naar de metro ja, daarna met het OV.quote:
Ah anders paraplu meenemen of een jas met capuchon ?quote:Op maandag 12 juli 2021 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Naar de metro ja, daarna met het OV.
En een stuk lopen van station naar kantoor daar.
Deed ik ook, maar dan staat er geen regen en krijg je toch regen en staat er regen dan blijft het droogquote:
Het is watquote:Op maandag 12 juli 2021 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar dan staat er geen regen en krijg je toch regen en staat er regen dan blijft het droog
Mijn jas gaat mee ja, die goed waterdichtquote:Op maandag 12 juli 2021 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah anders paraplu meenemen of een jas met capuchon ?
Dat is essentieelquote:Op maandag 12 juli 2021 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn jas gaat mee ja, die goed waterdicht
Dan smelt je gelukkig nietquote:Op maandag 12 juli 2021 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn jas gaat mee ja, die goed waterdicht
Ik een kleine, maar gebruik ik eigenlijk nooitquote:
Ik vind de regen wel lekkerquote:Op maandag 12 juli 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik een kleine, maar gebruik ik eigenlijk nooit
Nou niet als het een dikke bui is hoor, wordt je zo nat vanquote:
Ja pechquote:Op maandag 12 juli 2021 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou niet als het een dikke bui is hoor, wordt je zo nat van
Ik ook , zo'n stormbestendige.. Maar ik heb ook van die grote promo dingenquote:Op maandag 12 juli 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar je wel met 4 man onder kan staan/lopen?quote:Op maandag 12 juli 2021 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook , zo'n stormbestendige.. Maar ik heb ook van die grote promo dingen
Nee hoor, het is alleen natquote:
Goeienavond.quote:
Vind regen niet erg, heb ook geen paraplu.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja diequote:Op maandag 12 juli 2021 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar je wel met 4 man onder kan staan/lopen?
Ik niet, maar goed zodra thuis komt meteen andere kleren aanquote:Op maandag 12 juli 2021 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind regen niet erg, heb ook geen paraplu.
ALs het echt met bakken de lucht uit komt heb ik wel een regenjas
Nou jaquote:
Das leuk voor de terugweg, maar op de heen weg zit je daarna wel even nat te zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet, maar goed zodra thuis komt meteen andere kleren aan
Mwa dat is idd niet fijn nee..quote:Op maandag 12 juli 2021 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja
[..]
Das leuk voor de terugweg, maar op de heen weg zit je daarna wel even nat te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal er net uit dat het NIET doorgaatquote:
Dan ben je niet goed ingelicht van iedereen word verwacht netjes optijd aan hem/haar zijn hullie burotje te zitten anders krijg je te maken met de managerquote:Op maandag 12 juli 2021 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Haal er net uit dat het NIET doorgaat
Het lijkt erop dat die mogelijkheid 100% geweest zou zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien toch bang dat de besmettingskans nog te groot is ?
Maar maar wanneer dan wel weer ?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat die mogelijkheid 100% geweest zou zijn.
Hoezo verkeerde shoarma?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb al 2 dagen buikkramp van verkeerde shoarma en zit het meerendeels van de dag op de wc hoor je mij klagen ?
wel zo verstandig jaquote:Op maandag 12 juli 2021 20:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
geen idee maar daar bestel ik nooit meer
Toen ik nog vlees at, had ik zoiets met een Roti/kipquote:Op maandag 12 juli 2021 20:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb al 2 dagen buikkramp van verkeerde shoarma en zit het meerendeels van de dag op de wc hoor je mij klagen ?
Toen ik in het ziekenhuis lag, lag daar ook een vrouw die shoarma had gegeten en die kreeg tijdens het etenquote:Op maandag 12 juli 2021 20:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
geen idee maar daar bestel ik nooit meer
quote:Voedselinfectie
Een voedselinfectie ontstaat door het eten van voedsel met een ziekmakende hoeveelheid bacteriën, parasieten of virussen.
Het uit zich meestal met heftige buikkrampen en diarree, soms in combinatie met overgeven. In uitzonderlijke gevallen kunnen de gevolgen ernstiger zijn.
Een voedselinfectie is te voorkomen door eten goed te bewaren, vlees, kip, vis en eieren goed te verhitten en door hygiënisch te werken in de keuken.
Alleen werkt dat zo snel? Zeker een hartstilstand is nogal wat.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:38 schreef FANNN het volgende:
[..]
Toen ik in het ziekenhuis lag, lag daar ook een vrouw die shoarma had gegeten en die kreeg tijdens het eten
in die zaak een hartstilstand, die heeft tijden op het IC gelegen en moest revalideren daarna...
lekker hoor zie vage shoarma tentjes....
[..]
Jij ookquote:Op maandag 12 juli 2021 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier... Die zag ik laatst ook al voorbij komen ..
Geen ideequote:Op maandag 12 juli 2021 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook
Was het van de week niet die nieuwe versie met vrouwen?
Ja zal wel niet standaard zijn hoor, maar het gebeurd wél...quote:Op maandag 12 juli 2021 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen werkt dat zo snel? Zeker een hartstilstand is nogal wat.
Jij blinkt wel uit in multiquotesquote:Op maandag 12 juli 2021 20:58 schreef FANNN het volgende:
en dus ben ik langzaam met reageren.. want jullie zijn al weet verder over een ander onderwerp,
maakt ook niet uit ...
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:56 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja zal wel niet standaard zijn hoor, maar het gebeurd wél...
Ik lag daar omdat ik Bacteriële endocarditis had...
Wist ik niet... ik voelde me niet goed al een tijdje, maar goed, gaat wel weer verder dacht ik
toen kreeg ik een herseninfarct en toen .. om een lang verhaal kort te maken... werd ik zó
ziek en toen na heel veel testen ontdekte ze dat ik dus die Bacteriële endocarditis had,
gelijk door naar de IC... 3 á 4 maanden ik ziekenhuis... meteen aan de antibiotica, openhartoperatie,
nieuwe hartkleppen en na de operatie begonnen ze met spraakles, schrijfles etc...
Ik wist niet eens meer hoe je klok kon kijken![]()
als ik hier in Fok iets wil reageren moet ik nog steeds woorden googelen, dan weet ik de spelling niet meer.
érg vermoeiend....
Vlees van de slager eet je danquote:Op maandag 12 juli 2021 21:04 schreef Domnivoor het volgende:
Ik haal mijn vlees bij de slager. Dan weet ik wat ik eet en waar het vandaan komt. Nooit ziek van geworden
Het vlees komt van veebedrijven in de provincie.quote:
Mwah, ik geloof echt dat de meeste shoarmatenten het best goed doen. Zit in NL ook best wel een controle op.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het vlees komt van veebedrijven in de provincie.
Shoarma enzo is een soort Russisch roulette.
Ja gelukkig wel.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof echt dat de meeste shoarmatenten het best goed doen. Zit in NL ook best wel een controle op.
dat dan weer wél...quote:
Fok was juist een goeie manier... alleen lezen dat voorzichtig tig weer reageren...quote:Op maandag 12 juli 2021 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat klinkt goed eng ja. Snap ook dat je dan niet alles opneemt.
Zeker een herseninfarct helpt niet dan. Als je alles weer opnieuw moet leren
Alleen dat je dan weer op fok uitkomt
Gaat het nu wel goed en goed blijven?
Dan is fok toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 12 juli 2021 21:15 schreef FANNN het volgende:
[..]
dat dan weer wél...
[..]
Fok was juist een goeie manier... alleen lezen dat voorzichtig tig weer reageren...![]()
Tja of het goed gaat blijven weet niemand natuurlijk... maar zoals ik al zei, het is wel
vermoeiend vooral als je een woord niet kan vinden ''in je geheugen, zeg maar'' en ook niet op googel
je wéét het wel... maar het komt er gewoon niet uit...
Het ligt op het puntje van je tong.... en soms na een héle tijd dan denk je...
OH JA.....! zo heette dat... of dát wilde ik zeggen...
maar er is mee te leven hoor...en mensen zijn héél erg hulpvaardig heb ik ontdekt...
Nou ik ben al járen onder controlequote:Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is fok toch nog ergens goed voor
Nee oke, er kan altijd iets gebeuren. Maar jij zal (in ieder geval voorlopig) toch wel onder scherpe controle staan?
Hoe lang is het geleden?
Niet op een woord kunnen komen is heel vervelend ja. Als dat regelmatig zo is ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarom had ik wonden op mij rug... en toen kon die Bacteriële endocarditis de gang gaan...George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
Dat is echt heel heftig zeg. Respect hoe je je terug aan het vechten bentquote:Op maandag 12 juli 2021 20:56 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja zal wel niet standaard zijn hoor, maar het gebeurd wél...
Ik lag daar omdat ik Bacteriële endocarditis had...
Wist ik niet... ik voelde me niet goed al een tijdje, maar goed, gaat wel weer verder dacht ik
toen kreeg ik een herseninfarct en toen .. om een lang verhaal kort te maken... werd ik zó
ziek en toen na heel veel testen ontdekte ze dat ik dus die Bacteriële endocarditis had,
gelijk door naar de IC... 3 á 4 maanden ik ziekenhuis... meteen aan de antibiotica, openhartoperatie,
nieuwe hartkleppen en na de operatie begonnen ze met spraakles, schrijfles etc...
Ik wist niet eens meer hoe je klok kon kijken![]()
als ik hier in Fok iets wil reageren moet ik nog steeds woorden googelen, dan weet ik de spelling niet meer.
érg vermoeiend....
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou ik ben al járen onder controlevanwege andere shit...
https://www.nvle.org/ziek(...)lupus-erythematodes/Ah, dan hebben ze dus wel snel een verklaring voor waarom jij het had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarom had ik wonden op mij rug... en toen kon die Bacteriële endocarditis de gang gaan...
En blijf je dus ook iets kwetsbaarder
stupidity has become as common as common sense was before
Ja da's kutquote:Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Niet op een woord kunnen komen is heel vervelend ja. Als dat regelmatig zo is ...
Daar sluit ik me volledig bij aanquote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is echt heel heftig zeg. Respect hoe je je terug aan het vechten bent![]()
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou ik ben al járen onder controlevanwege andere shit...
https://www.nvle.org/ziek(...)lupus-erythematodes/Heb jij een covid-vaccinatie gehad? Of kan dat in jouw geval niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarom had ik wonden op mij rug... en toen kon die Bacteriële endocarditis de gang gaan...Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Dank je wel hoor, maar ik dacht dat jullie dat al wistenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is echt heel heftig zeg. Respect hoe je je terug aan het vechten bent![]()
Nee.... geen vaccinatie.... niet met ''mijn'' immuunziekte... wel oproep gehad hoor.. maar ik doe het niet...quote:Op maandag 12 juli 2021 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb jij een covid-vaccinatie gehad? Of kan dat in jouw geval niet?
Dat lijkt me een moeilijke jaquote:Op maandag 12 juli 2021 21:29 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee.... geen vaccinatie.... niet met ''mijn'' immuunziekte... wel oproep gehad hoor.. maar ik doe het niet...
Begrijp ik. Daarom is het belangrijk dat anderen dat wèl doen.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:29 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee.... geen vaccinatie.... niet met ''mijn'' immuunziekte... wel oproep gehad hoor.. maar ik doe het niet...
Nou ja, als ik dood ga, ga ik dood... maakt me niet zoveel uit hoor....quote:Op maandag 12 juli 2021 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Begrijp ik. Daarom is het belangrijk dat anderen dat wèl doen.
Laat je hart nou maar zitten waar het zitquote:Op maandag 12 juli 2021 21:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou ja, als ik dood ga, ga ik dood... maakt me niet zoveel uit hoor....
Mijn zussen willen naar Spanje... ik hou mijn hart vast...
De hele familie in ingeëntquote:Op maandag 12 juli 2021 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat je hart nou maar zitten waar het zit![]()
En als ze ingeënt zijn moet het vrij veilig kunnen. Alleen wel even bij jou uit de buurt blijven
Naar Mallorca...quote:Op maandag 12 juli 2021 21:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou ja, als ik dood ga, ga ik dood... maakt me niet zoveel uit hoor....
Mijn zussen willen naar Spanje... ik hou mijn hart vast...
Leef je uit!quote:Op maandag 12 juli 2021 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn veel te weinig shoarmatopics op FOK!
quote:Op maandag 12 juli 2021 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn veel te weinig shoarmatopics op FOK!
Ja gewoon een topic openenquote:
Ahhwwwwwquote:Op maandag 12 juli 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie net 4 baby egeltjes in de tuin scharrelen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Nice... Bij jou zit er van alles in die tuinquote:Op maandag 12 juli 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Klein tuintje... maar grote filosofie er achterquote:Op maandag 12 juli 2021 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nice... Bij jou zit er van alles in die tuin
Let it grow ..quote:Op maandag 12 juli 2021 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klein tuintje... maar grote filosofie er achter
Ja dat heb je vaak met die oude films...quote:Op maandag 12 juli 2021 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
Wow wat zijn die special effects slecht![]()
Ouwe films met slechte special effectsquote:Op maandag 12 juli 2021 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
Wow wat zijn die special effects slecht![]()
Leukquote:Op maandag 12 juli 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt leukquote:
Lief......quote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 22:43 schreef pullup het volgende:
Volgens mij eten egels echt alles. Helpt vast ook tegen slakken
En ze houden van composthopenquote:Op maandag 12 juli 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik heb dan ook zeer weinig slakken...
En volgens mij eten ze geen groenten.
Win-win-win![]()
@:Prisha: Kweek egels
Werd ook wel tijd .. Hoelang heb je nu al kip(pen)quote:Op dinsdag 13 juli 2021 01:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik spreek inmiddels kippen taal
2 jaar bijna denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2021 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Werd ook wel tijd .. Hoelang heb je nu al kip(pen)
Ack.ack,ack !!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 01:16 schreef chufi het volgende:
Gaat leuk worden in Frankrijk ...
https://www.nu.nl/coronav(...)penbare-ruimtes.html
Hey Shiiquote:
O je moet werken natuurlijk.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |