quote:
Morguh MCHquote:Op maandag 12 juli 2021 08:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Dotteke, waarom noemt Soury jou saai? Want ik zie dat totaal anders.
Hoe weet de familie dit? Hij zit in beperkingen. Dan ben je toch als familie medeplichtig?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:57 schreef Dotteke het volgende:
Echt he, pppffff
https://nos.nl/collectie/(...)-aanslag-op-de-vries
Ja dit kwam ook in mij op. En als ze het wel wisten, waarom grepen ze niet in?quote:Op maandag 12 juli 2021 09:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe weet de familie dit? Hij zit in beperkingen. Dan ben je toch als familie medeplichtig?
Dat is wat ik dus ook dacht wat ik las. Dan was de familie op de hoogte en zijn ze medeplichtig.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe weet de familie dit? Hij zit in beperkingen. Dan ben je toch als familie medeplichtig?
Morguh Mrslquote:
Ja… Het lijkt wel alsof ze hiermee naar buiten komen om hun eigen straatje schoon te vegen. Uit het onderzoek zou kunnen blijken dat ze op de hoogte waren.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja… Het lijkt wel alsof ze hiermee naar buiten komen om hun eigen straatje schoon te vegen. Uit het onderzoek zou kunnen blijken dat ze op de hoogte waren.
Een vriend van m'n ouders wordt al drie weken in een ziekenhuis in Indonesië vastgehouden omdat hij positief blijft testen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja allang. Maar ik las vanmorgen dat ook gevaccineerde mensen die nieuwe variant eerder krijgen. Wellis waar worden ze niet zo ernstig ziek maar denk dat landen daar wel naar gaan kijken.
Onzeker nog allemaal helaas.
Jup woensdag. Voor mij geen 100 jaar maar denk 20 jaar terugquote:Op maandag 12 juli 2021 08:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, die gaat woensdag dacht ik. Kan hij mooi even de boel verkennen. Voor mij 💯 jaar terug. Toen dochterlief klein was.
Ja, leuk. Hoop dat je/jullie het een beetje treffen met het weer. De voorspellingen zijn niet heel geweldig.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Jup woensdag. Voor mij geen 100 jaar maar denk 20 jaar terug
Heb er wel zin in.
Oh zie nu pas de weersverwachtingquote:
O wat een ellende, dat komt zeker door de vaccinatie dat hij positief test, wat een drama voor die man .quote:Op maandag 12 juli 2021 09:40 schreef engine het volgende:
[..]
Een vriend van m'n ouders wordt al drie weken in een ziekenhuis in Indonesië vastgehouden omdat hij positief blijft testen.
Heeft geen enkele klachten en is volledig gevaccineerd. Echt een nachtmerrie.
Haha ik zie het al voor mijquote:Op maandag 12 juli 2021 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zie nu pas de weersverwachting
Aapjes met een parapluutje
Dat is wel mooi, een wand is dan idd wel te doen..quote:Op maandag 12 juli 2021 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet even mijn nieuwe slaapkamerbehang showen... Ben zo fliefd erop(1 wand maar hoor)
Gordijnen heb ik in die tint grijs gekocht.
Dekbedovertrek wil ik in de kleur zalm ... maar dat valt nog niet mee![]()
[ afbeelding ]
Dat kan niet door de vaccinatie komenquote:Op maandag 12 juli 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een ellende, dat komt zeker door de vaccinatie dat hij positief test, wat een drama voor die man .
Nee, vreselijk. We hebben ook maar een kleine slaapkamer. Kunnen net de bedden in.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, een wand is dan idd wel te doen..
Soms zie je ook dat mensen in de hele slaapkamer een druk behangetje hebben..
O wat een leuk behang Nijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet even mijn nieuwe slaapkamerbehang showen... Ben zo fliefd erop(1 wand maar hoor)
Gordijnen heb ik in die tint grijs gekocht.
Dekbedovertrek wil ik in de kleur zalm ... maar dat valt nog niet mee![]()
[ afbeelding ]
Ja dan moet je dat sowieso niet doen neequote:Op maandag 12 juli 2021 10:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, vreselijk. We hebben ook maar een kleine slaapkamer. Kunnen net de bedden in.
Vanaf de gang kan ik met 1 dubbele flikflak zo mijn bed in.![]()
Dit lijkt ook wat feller dan in het echt. Het is 'watercoulered'.
https://y-not.nl/products(...)riant=32841354117167quote:Op maandag 12 juli 2021 10:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, vreselijk. We hebben ook maar een kleine slaapkamer. Kunnen net de bedden in.
Vanaf de gang kan ik met 1 dubbele flikflak zo mijn bed in.![]()
Dit lijkt ook wat feller dan in het echt. Het is 'watercoulered'.
Die komt wel aardig in de buurt. Tnx. Vind alleen die kwastjes verschrikkelijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://y-not.nl/products(...)riant=32841354117167
Google en zalmkleurig dekbed overtrek in tikken dan krijg je er wel meerquote:Op maandag 12 juli 2021 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komt wel aardig in de buurt. Tnx. Vind alleen die kwastjes verschrikkelijk.
Ik kan niet dm-enquote:Op maandag 12 juli 2021 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Google en zalmkleurig dekbed overtrek in tikken dan krijg je er wel meer
En als je echt geen kleur naar je zin kan vinden kan je stof kopen en daar een overtrek van laten maken.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komt wel aardig in de buurt. Tnx. Vind alleen die kwastjes verschrikkelijk.
Ja DTS en de OP is een dingetje. Er wordt vaak mee geknoeid soms bewuzt maar vaak ook onbewust.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kan niet dm-en![]()
ik had per ongeluk de OP kapot gemaakt en dan is iedereen gelijk over de rooie.
Daar zijn ze ook heel blij meequote:Op maandag 12 juli 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja DTS en de OP is een dingetje. Er wordt vaak mee geknoeid soms bewuzt maar vaak ook onbewust.
Een mentiontje naar een mod en het is opgelost
Ja, had ik ook al gedaan. Had een mooie gevonden, maar die was iets van 70 euro voor een 1 persoons..quote:Op maandag 12 juli 2021 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Google en zalmkleurig dekbed overtrek in tikken dan krijg je er wel meer
Hij had de hele OP weg gehaaldquote:Op maandag 12 juli 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja DTS en de OP is een dingetje. Er wordt vaak mee geknoeid soms bewuzt maar vaak ook onbewust.
Een mentiontje naar een mod en het is opgelost
Dat is een goede..Ik zorg, dat het klaarligt als er een meet komtquote:Op maandag 12 juli 2021 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je echt geen kleur naar je zin kan vinden kan je stof kopen en daar een overtrek van laten maken.
Dat kan ik dus helemaal nietquote:Op maandag 12 juli 2021 10:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is een goede..Ik zorg, dat het klaarligt als er een meet komt
Ik denk dat ze beter eerst alle Janssen-gevaccineerden nog een extra prik kunnen geven.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:54 schreef MCH het volgende:
Komt er vandaag nog nieuws over het vervroegen van de tweede prik?
Maar ikke ikke ikke moet op verkansiequote:Op maandag 12 juli 2021 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter eerst alle Janssen-gevaccineerden nog een extra prik kunnen geven.
Dat is juist wel netjes, omdat je het kan lezen..quote:Op maandag 12 juli 2021 10:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Je praat wel over mij waar ik bij ben, dat is niet netjes
Dit klopte niet helemaal inderdaad wat ik zei maar ik kan het prima zelf uitleggen, daar heb ik jou niet voor nodig.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is juist wel netjes, omdat je het kan lezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |