Welkom terug. Zonnetje paste niet meer in je koffer?quote:
Het was een goed toernooi van haar.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welkom terug. Zonnetje paste niet meer in je koffer?![]()
Hoeveelste is ze geworden? Heb niets gezien
Tsja, het wordt nog spannend de komende dagen.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:09 schreef pullup het volgende:
We heel lekker om er een weekje tussenuit te zijn en nu maar hopen dat mijn geplande vakantie nog kan doorgaanIk wil vrijdag op pad
Welkom terug Pullup.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:09 schreef pullup het volgende:
We heel lekker om er een weekje tussenuit te zijn en nu maar hopen dat mijn geplande vakantie nog kan doorgaanIk wil vrijdag op pad
Naar Spanje Frankrijk, een beetje rondtoeren op de fietsquote:Op maandag 12 juli 2021 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welkom terug Pullup.
Ik hoop het ook voor jou, waar ga je naar toe?
Lekker hopelijk gaat het wat beter met de besmettingen dan en gaat het land niet op roodquote:Op maandag 12 juli 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Naar Spanje Frankrijk, een beetje rondtoeren op de fiets
Als je daar straks toch niet heen mag omdat Nederland rood kleurt, heb je dan een alternatief achter de hand?quote:Op maandag 12 juli 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Naar Spanje Frankrijk, een beetje rondtoeren op de fiets
Morguh GGquote:
Dan start ik mijn reis vanaf hier en zie wel hoe ver ik komquote:Op maandag 12 juli 2021 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je daar straks toch niet heen mag omdat Nederland rood kleurt, heb je dan een alternatief achter de hand?
Ja, dat zal ik doen. Gezondheid is belangrijker.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GGweekend weer voorbij, doe je rustig aan deze week?
Ha daar ben je weerquote:
Limburg is ook mooi om te fietsen. Ardennen zou ook nog kunnen misschien. Nouja wat je zegt, we'll see.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan start ik mijn reis vanaf hier en zie wel hoe ver ik kom
Ja ga niet meer wachten tot het dan weer zou kunnen, dan weeg ik een ons in het slechtste gevalquote:Op maandag 12 juli 2021 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Limburg is ook mooi om te fietsen. Ardennen zou ook nog kunnen misschien. Nouja wat je zegt, we'll see.
Da's waar. Vorig jaar ben ik ook niet weggeweest en heb ook weinig vakantiedagen opgenomen dus ik heb een aardige voorraad opgebouwd. Heb nog niet besloten waar ik dit jaar heen ga. Sowieso geen vliegvakantie.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ga niet meer wachten tot het dan weer zou kunnen, dan weeg ik een ons in het slechtste geval
Idem hier qua weggeweest zijn en vakantiedagenquote:Op maandag 12 juli 2021 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's waar. Vorig jaar ben ik ook niet weggeweest en heb ook weinig vakantiedagen opgenomen dus ik heb een aardige voorraad opgebouwd. Heb nog niet besloten waar ik dit jaar heen ga. Sowieso geen vliegvakantie.
ja op vakantie gaan is mogelijk maar met aanpassingenquote:Op maandag 12 juli 2021 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Zit net even te kijken. Duitsland is helemaal groen, geen beperkingen meer. België geel, maar ook dat is niet spannend: alleen eventueel een Passagier Lokalisatie Formulier invullen bij een verblijf van meer dan 48 uur.
Frankrijk is ook geel en al meer gedoe, in elk geval moet je een soort van bewijs hebben.
MOrguh aloaquote:
Hoop dat het hier ook weer snel daalt, het ging zo goed.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Idem hier qua weggeweest zijn en vakantiedagen![]()
Zat afgelopen week dus in Tsjechie en daar was het verder allemaal prima te doen, ook weinig besmettingen op dit moment
Het gaat er ook om hoe het hier gaat, als wij rood worden dan heb je kans dat een land je niet meer toelaat.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Zit net even te kijken. Duitsland is helemaal groen, geen beperkingen meer. België geel, maar ook dat is niet spannend: alleen eventueel een Passagier Lokalisatie Formulier invullen bij een verblijf van meer dan 48 uur.
Frankrijk is ook geel en al meer gedoe, in elk geval moet je een soort van bewijs hebben.
Ai... Da's minder.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat er ook om hoe het hier gaat, als wij rood worden dan heb je kans dat een land je niet meer toelaat.
ik wel heb de QR codequote:Op maandag 12 juli 2021 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ai... Da's minder.
Hebben jullie je vaccinatiebewijs?
Da's voldoende.quote:
ja en fotos vd bewijzen dus komt goed hierquote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een goed toernooi van haar.
In de halve finale werd ze net 4e waardoor ze helaas niet in de A finale terecht kwam, in de andere halve finale zou ze het wel gered hebben maar helaas dus,.
Vervolgens de B finale netjes gedomineerd en ook ruim gewonnen en dus uiteindelijk 7e van de 24 skiffeuses geworden
Ja allang. Maar ik las vanmorgen dat ook gevaccineerde mensen die nieuwe variant eerder krijgen. Wellis waar worden ze niet zo ernstig ziek maar denk dat landen daar wel naar gaan kijken.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ai... Da's minder.
Hebben jullie je vaccinatiebewijs?
Morguh Nijnquote:
Goedemorgen. Hoop dat ons weekendje weg met Enrico doorgaat in augustus. Dat moesten we vorig jaar ook al skippenquote:
Ik hoop het voor je Nijn, waar gaan jullie naar toe?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoop dat ons weekendje weg met Enrico doorgaat in augustus. Dat moesten we vorig jaar ook al skippen
Hij wilde graag apenheul. Daar ergens een huisje. Vrijdag heen, zaterdag apenheul. Maandag terug. Bowlen, uit eten, zwemmen e.d. Wat hij wil.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je Nijn, waar gaan jullie naar toe?
Mijn dochter haar vakantie is al voor de tweede keer afgeblazen dor Tuii
hoop dat je in sept gewoon kan gaanquote:Op maandag 12 juli 2021 08:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij wilde graag apenheul. Daar ergens een huisje. Vrijdag heen, zaterdag apenheul. Maandag terug. Bowlen, uit eten, zwemmen e.d. Wat hij wil.
Wij gaan in januari weekje Canarische eilanden en volgend jaar september spanje...mits het normaal gaat
O dat is echt leuk Nijn de Apenheul. @engine wilde daar ook naar toe.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij wilde graag apenheul. Daar ergens een huisje. Vrijdag heen, zaterdag apenheul. Maandag terug. Bowlen, uit eten, zwemmen e.d. Wat hij wil.
Wij gaan in januari weekje Canarische eilanden en september spanje...mits het normaal gaat
Ja, volgend jaar pas hoor. Mag toch hopen van wel.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoop dat je in sept gewoon kan gaan
ja we houden zo wel geld over... ik heb hele huis gedaanquote:Op maandag 12 juli 2021 08:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar pas hoor. Mag toch hopen van wel.
We wilden het nu niet aan.
Maar goed, nieuwe werkbus, nieuwe wc, nu nieuwe slaapkamer en ik moet compleet nieuwe garderobe..dus geen probleem om geld uit te geven
Ja, die gaat woensdag dacht ik. Kan hij mooi even de boel verkennen. Voor mij 💯 jaar terug. Toen dochterlief klein was.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt leuk Nijn de Apenheul. @:Engine wilde daar ook naar toe.
Ben er een paar jaar geleden met Max geweest heel leuk. De aapjes kwamen op de scootmobiel zitten zo schattig.
Hopelijk gooit corona niet weer roet in het eten.
Jan is nog een eindje weg, hopelijk is het dan wel onder controle. Het duurt en duurt maar.
Hij vertelde van de week dat je op 1, 5 meter van de apen moest blijven. Ik vroeg al aan hem of de apen dat ook wistenquote:Op maandag 12 juli 2021 08:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, die gaat woensdag dacht ik. Kan hij mooi even de boel verkennen. Voor mij 💯 jaar terug. Toen dochterlief klein was.
Apen kun je toch ook vaccineren? Er zijn dierentuinen die bepaalde dieren een vaccinatie geven.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vertelde van de week dat je op 1, 5 meter van de apen moest blijven. Ik vroeg al aan hem of de apen dat ook wisten
Staan toch bordjes.. duhhhhquote:Op maandag 12 juli 2021 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vertelde van de week dat je op 1, 5 meter van de apen moest blijven. Ik vroeg al aan hem of de apen dat ook wisten
Maar ook dan kan je nog besmet raken natuurlijk. Maar ik heb geen idee of de apen geent zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Apen kun je toch ook vaccineren? Er zijn dierentuinen die bepaalde dieren een vaccinatie geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |