quote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou ik ben al járen onder controlevanwege andere shit...
https://www.nvle.org/ziek(...)lupus-erythematodes/Ah, dan hebben ze dus wel snel een verklaring voor waarom jij het had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarom had ik wonden op mij rug... en toen kon die Bacteriële endocarditis de gang gaan...
En blijf je dus ook iets kwetsbaarder
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ja da's kutquote:Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Niet op een woord kunnen komen is heel vervelend ja. Als dat regelmatig zo is ...
Daar sluit ik me volledig bij aanquote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is echt heel heftig zeg. Respect hoe je je terug aan het vechten bent![]()
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou ik ben al járen onder controlevanwege andere shit...
https://www.nvle.org/ziek(...)lupus-erythematodes/Heb jij een covid-vaccinatie gehad? Of kan dat in jouw geval niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarom had ik wonden op mij rug... en toen kon die Bacteriële endocarditis de gang gaan...Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Dank je wel hoor, maar ik dacht dat jullie dat al wistenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is echt heel heftig zeg. Respect hoe je je terug aan het vechten bent![]()
Nee.... geen vaccinatie.... niet met ''mijn'' immuunziekte... wel oproep gehad hoor.. maar ik doe het niet...quote:Op maandag 12 juli 2021 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb jij een covid-vaccinatie gehad? Of kan dat in jouw geval niet?
Dat lijkt me een moeilijke jaquote:Op maandag 12 juli 2021 21:29 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee.... geen vaccinatie.... niet met ''mijn'' immuunziekte... wel oproep gehad hoor.. maar ik doe het niet...
Begrijp ik. Daarom is het belangrijk dat anderen dat wèl doen.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:29 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee.... geen vaccinatie.... niet met ''mijn'' immuunziekte... wel oproep gehad hoor.. maar ik doe het niet...
Nou ja, als ik dood ga, ga ik dood... maakt me niet zoveel uit hoor....quote:Op maandag 12 juli 2021 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Begrijp ik. Daarom is het belangrijk dat anderen dat wèl doen.
Laat je hart nou maar zitten waar het zitquote:Op maandag 12 juli 2021 21:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou ja, als ik dood ga, ga ik dood... maakt me niet zoveel uit hoor....
Mijn zussen willen naar Spanje... ik hou mijn hart vast...
De hele familie in ingeëntquote:Op maandag 12 juli 2021 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat je hart nou maar zitten waar het zit![]()
En als ze ingeënt zijn moet het vrij veilig kunnen. Alleen wel even bij jou uit de buurt blijven
Mooi zoquote:
Naar Mallorca...quote:Op maandag 12 juli 2021 21:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou ja, als ik dood ga, ga ik dood... maakt me niet zoveel uit hoor....
Mijn zussen willen naar Spanje... ik hou mijn hart vast...
Leef je uit!quote:Op maandag 12 juli 2021 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn veel te weinig shoarmatopics op FOK!
quote:Op maandag 12 juli 2021 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn veel te weinig shoarmatopics op FOK!
Ja gewoon een topic openenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |