Nee, vreselijk. We hebben ook maar een kleine slaapkamer. Kunnen net de bedden in.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, een wand is dan idd wel te doen..
Soms zie je ook dat mensen in de hele slaapkamer een druk behangetje hebben..
O wat een leuk behang Nijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet even mijn nieuwe slaapkamerbehang showen... Ben zo fliefd erop(1 wand maar hoor)
Gordijnen heb ik in die tint grijs gekocht.
Dekbedovertrek wil ik in de kleur zalm ... maar dat valt nog niet mee![]()
[ afbeelding ]
Ja dan moet je dat sowieso niet doen neequote:Op maandag 12 juli 2021 10:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, vreselijk. We hebben ook maar een kleine slaapkamer. Kunnen net de bedden in.
Vanaf de gang kan ik met 1 dubbele flikflak zo mijn bed in.![]()
Dit lijkt ook wat feller dan in het echt. Het is 'watercoulered'.
https://y-not.nl/products(...)riant=32841354117167quote:Op maandag 12 juli 2021 10:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, vreselijk. We hebben ook maar een kleine slaapkamer. Kunnen net de bedden in.
Vanaf de gang kan ik met 1 dubbele flikflak zo mijn bed in.![]()
Dit lijkt ook wat feller dan in het echt. Het is 'watercoulered'.
Die komt wel aardig in de buurt. Tnx. Vind alleen die kwastjes verschrikkelijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://y-not.nl/products(...)riant=32841354117167
Google en zalmkleurig dekbed overtrek in tikken dan krijg je er wel meerquote:Op maandag 12 juli 2021 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komt wel aardig in de buurt. Tnx. Vind alleen die kwastjes verschrikkelijk.
Ik kan niet dm-enquote:Op maandag 12 juli 2021 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Google en zalmkleurig dekbed overtrek in tikken dan krijg je er wel meer
En als je echt geen kleur naar je zin kan vinden kan je stof kopen en daar een overtrek van laten maken.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die komt wel aardig in de buurt. Tnx. Vind alleen die kwastjes verschrikkelijk.
Ja DTS en de OP is een dingetje. Er wordt vaak mee geknoeid soms bewuzt maar vaak ook onbewust.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kan niet dm-en![]()
ik had per ongeluk de OP kapot gemaakt en dan is iedereen gelijk over de rooie.
Daar zijn ze ook heel blij meequote:Op maandag 12 juli 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja DTS en de OP is een dingetje. Er wordt vaak mee geknoeid soms bewuzt maar vaak ook onbewust.
Een mentiontje naar een mod en het is opgelost
Ja, had ik ook al gedaan. Had een mooie gevonden, maar die was iets van 70 euro voor een 1 persoons..quote:Op maandag 12 juli 2021 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Google en zalmkleurig dekbed overtrek in tikken dan krijg je er wel meer
Hij had de hele OP weg gehaaldquote:Op maandag 12 juli 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja DTS en de OP is een dingetje. Er wordt vaak mee geknoeid soms bewuzt maar vaak ook onbewust.
Een mentiontje naar een mod en het is opgelost
Dat is een goede..Ik zorg, dat het klaarligt als er een meet komtquote:Op maandag 12 juli 2021 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je echt geen kleur naar je zin kan vinden kan je stof kopen en daar een overtrek van laten maken.
Dat kan ik dus helemaal nietquote:Op maandag 12 juli 2021 10:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is een goede..Ik zorg, dat het klaarligt als er een meet komt
Ik denk dat ze beter eerst alle Janssen-gevaccineerden nog een extra prik kunnen geven.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:54 schreef MCH het volgende:
Komt er vandaag nog nieuws over het vervroegen van de tweede prik?
Maar ikke ikke ikke moet op verkansiequote:Op maandag 12 juli 2021 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter eerst alle Janssen-gevaccineerden nog een extra prik kunnen geven.
Dat is juist wel netjes, omdat je het kan lezen..quote:Op maandag 12 juli 2021 10:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Je praat wel over mij waar ik bij ben, dat is niet netjes
Dit klopte niet helemaal inderdaad wat ik zei maar ik kan het prima zelf uitleggen, daar heb ik jou niet voor nodig.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is juist wel netjes, omdat je het kan lezen..
Ik legde niks uit hoor.. Reageerde gewoon op jouquote:Op maandag 12 juli 2021 10:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit klopte niet helemaal inderdaad wat ik zei maar ik kan het prima zelf uitleggen, daar heb ik jou niet voor nodig.
quote:Op maandag 12 juli 2021 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik legde niks uit hoor.. Reageerde gewoon op jou
Dat is nou weer jammerquote:Op maandag 12 juli 2021 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik dus helemaal nietMaar er zijn bij jou in de buurt vast van die Turkse naaiateliers.
Snap die ophef nooit zo over die OP hoor.quote:
Ja sommige zijn best prijzig.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, had ik ook al gedaan. Had een mooie gevonden, maar die was iets van 70 euro voor een 1 persoons..
Komt goed, ben voorlopig nog behang aan het afsteken
De vraag is eerder waar mag ik naar toe. Zolang het maar buiten NL en Belgie is. Nog niks geboekt, ga met eigen vervoer hopelijk.quote:
Wel lekker rustig zonder OPquote:
Vertel eens iets wat je wel leuk vindt ipv altijd maar te zeiken op wat je niet aanstaatquote:Op maandag 12 juli 2021 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wel weer, maar liever niet die Romano in de OP
Ach je ziet het een keer als je er in komt. Vaak zie ik het niet eens scrol gelijk doorquote:Op maandag 12 juli 2021 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wel weer, maar liever niet die Romano in de OP
Ik zeik niet altijdquote:Op maandag 12 juli 2021 11:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Vertel eens iets wat je wel leuk vindt ipv altijd maar te zeiken op wat je niet aanstaat
Volgens mij wil niemand ons hebbenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:06 schreef MCH het volgende:
[..]
De vraag is eerder waar mag ik naar toe. Zolang het maar buiten NL en Belgie is. Nog niks geboekt, ga met eigen vervoer hopelijk.
Inderdaad, alhoewel ik die naam natuurlijk ook expres gekozen kan hebbenquote:
Zolang je maar love handles hebt.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad, alhoewel ik die naam natuurlijk ook expres gekozen kan hebben
Misschien valt het nog mee maar dat is wellicht ook wishful thinking. Wij lopen gewoon iets voor, in andere landen is er over twee weken deltavariantpaniek. Ga jij nog weg?quote:
Begrijpelijk wel.quote:
Tijdens die videocall zit je gewoon hier op Fok! te kletsenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:13 schreef MCH het volgende:
Bijna twee uur videocall gehad, gelijk klaar met deze dag
Duh, ik heb een collega die elke vraag van iemand aan hem eerst minutenlang herhaalt. Af en toe schud ik de boel een beetje op, net zoals hier, en daarna snooze ik verder.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tijdens die videocall zit je gewoon hier op Fok! te kletsen
Aha, dat kan ook jaquote:Op maandag 12 juli 2021 11:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Duh, ik heb een collega die elke vraag van iemand aan hem eerst minutenlang herhaalt. Af en toe schud ik de boel een beetje op, net zoals hier, en daarna snooze ik verder.
Slim!quote:Op maandag 12 juli 2021 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad, alhoewel ik die naam natuurlijk ook expres gekozen kan hebben
Ik weet niet of in andere landen ook ineens de clubs worden open gegooid en dat mensen daar de dag na hun vaccinatie heen kunnenquote:Op maandag 12 juli 2021 11:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien valt het nog mee maar dat is wellicht ook wishful thinking. Wij lopen gewoon iets voor, in andere landen is er over twee weken deltavariantpaniek. Ga jij nog weg?
Ja vind ik ook, wij zouden daar ook niet op zitten te wachten.quote:
Dan zijn je collega's waarschijnlijk ook klaar met deze dagquote:Op maandag 12 juli 2021 11:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Duh, ik heb een collega die elke vraag van iemand aan hem eerst minutenlang herhaalt. Af en toe schud ik de boel een beetje op, net zoals hier, en daarna snooze ik verder.
Nee hoor, die kunnen uren lullen over de grootste onzin.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zijn je collega's waarschijnlijk ook klaar met deze dag
Morguh Chufiquote:
Maakt niet uit tochquote:
Het was lekker fietsweer eigenlijkquote:
Ja. ik zweet me hier dequote:
Ik heb een litertje cola zero weggewerktquote:Op maandag 12 juli 2021 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja. ik zweet me hier dena een stuk fietsen.
Even je vocht weer bijwerken jaquote:Op maandag 12 juli 2021 14:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een litertje cola zero weggewerkt
Dit is zelfs mijn favo weerquote:
Ja en jij het het antwoordquote:Op maandag 12 juli 2021 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, trainen of niet vandaag, that is THE question .....
Niet 42?quote:
Is die alweer open ?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet 42?
En ik weet het dus echt niet. Heb al ruim 30km gefietst. Nu dus de vraag of ik nog naar de sportschool ga.
Die wietplantage niet nee, zit al even bij een andere (die echt minder bevalt).quote:
Dan zou ik vandaag overslaan na die 30 kmquote:Op maandag 12 juli 2021 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wietplantage niet nee, zit al even bij een andere (die echt minder bevalt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |