Wow! Interessant!!!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:30 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik werk aan rewilding projecten in Nederland als ecoloog.
Coolquote:Op maandag 17 januari 2022 19:30 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik werk aan rewilding projecten in Nederland als ecoloog.
Ja dat klopt. Nederland heeft een paar mooie projecten lopen. Het is altijd trekken en duwen om het voor elkaar te krijgen maar wat er staat is mooi. Niet iedereen snapt het, helaas.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh Wow! Nice. Hier in Nijmegen zit toch dat hoofdkantoor van de Europese tak ?
Prachtig initiatief, kijk vaak filmpjes van dat soort projecten over de hele wereld.
Het zal je verbazen hoe vaak ik ze aangeboden krijg…quote:Op maandag 17 januari 2022 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan ze die schildpadden mooi naar jou brengen!
Jaquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe vaak ik ze aangeboden krijg…
Ik snap ook wel dat het wrijving geeft her en der.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:33 schreef Maive het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Nederland heeft een paar mooie projecten lopen. Het is altijd trekken en duwen om het voor elkaar te krijgen maar wat er staat is mooi. Niet iedereen snapt het, helaas.
Mooi werk doe je!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:33 schreef Maive het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Nederland heeft een paar mooie projecten lopen. Het is altijd trekken en duwen om het voor elkaar te krijgen maar wat er staat is mooi. Niet iedereen snapt het, helaas.
Neem je ze dan? Welke heb je eigenlijk, en heb je veel?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe vaak ik ze aangeboden krijg…
Die hoeven ook niet weg.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar die ga ik niet aan jou aanbieden
Ik deel wel af en toe wat foto'squote:
Haha, nou eh... schildpadkattenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:39 schreef Maive het volgende:
[..]
Dank je. Wat voor een schildpadden heb jij?
Jouw tuin? Micro-rewilding projectje?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat het wrijving geeft her en der.
Mijn tuin is iig aardig op weg
Ja dat was even een instinker van Domniquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef Maive het volgende:
[..]
Jouw tuin? Micro-rewilding projectje?
Nee, ik vang ze niet op. De NBSV ook niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:38 schreef Maive het volgende:
[..]
Neem je ze dan? Welke heb je eigenlijk, en heb je veel?
Dat doet ie goedquote:Op maandag 17 januari 2022 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat was even een instinker van Domni
De wilde kat, nice. ... kan dat ras mengen met de huiskat? Zoja.. dan blijft dat toch niet lang een puur ras?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef Maive het volgende:
[..]
Dat doet ie goed![]()
Katten zijn wel leuk maar ik ben er niet stapelgek op. Hoewel, de wilde kat maak ik een uitzondering voor. Die hebben we weer in Nederland, ongeveer zo'n 15 denken we. Dat is wel heel erg tof, ze zijn lang weggeweest.
Mooie beesten zijn dat! Ook met je werk veel mee te maken?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef Maive het volgende:
[..]
Dat doet ie goed![]()
Katten zijn wel leuk maar ik ben er niet stapelgek op. Hoewel, de wilde kat maak ik een uitzondering voor. Die hebben we weer in Nederland, ongeveer zo'n 15 denken we. Dat is wel heel erg tof, ze zijn lang weggeweest.
Dat kunnen ze. Daar zijn we ook niet blij mee, dat wordt als een van de grote gevaren gezien voor het voortbestaan van wilde katten.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De wilde kat, nice. ... kan dat ras mengen met de huiskat? Zoja.. dan blijft dat toch niet lang een puur ras?
Ik vond de goudjakhals al bijzonder.
Waar zitten die?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef Maive het volgende:
[..]
Dat doet ie goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |