quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
@:D. ONZ / [breaking] familie de mol zit ondergedoken
Ja lief hé. De Mollen hebben die aaibaarheidsfactor even niet, denk ik?quote:
Echte mollen zijn ook schattig , die De Mollen nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja lief hé. De Mollen hebben die aaibaarheidsfactor even niet, denk ik?
Zijn die schattig ja? Ik heb er nog nooit een echt van dichtbij gezien. Of geaaid ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echte mollen zijn ook schattig , die De Mollen niet
Ik heb ze wel eens gezien ja , ik vind ze schattigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Zijn die schattig ja? Ik heb er nog nooit een echt van dichtbij gezien. Of geaaid ofzo.
is ook een soortgelijk beestjequote:
Ik heb ze eigenlijk alleen nog maar 2 dimensionaal gezien op de wegquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Zijn die schattig ja? Ik heb er nog nooit een echt van dichtbij gezien. Of geaaid ofzo.
Heel eerlijk, ik wist dat gebaar niet eens. Wel heel schattig dat meisje.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk alleen nog maar 2 dimensionaal gezien op de weg
Altijd weer die Friezenquote:
Mijn kennis betreffende mollen is heel ver ondergedoken in mijn herinneringen, denk ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:41 schreef pullup het volgende:
Tot zover mijn kennis voor wat betreft mollen
Egeltjes zie ik dan wel weer vaker bewegend rondscharrelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik voel me bijna bevoorrecht dat ik op het platteland heb gewoond en o.a deze prachtige beestjes in het echt heb gezien
Ah. I stand corrected.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik wist dat gebaar niet eens. Wel heel schattig dat meisje.![]()
En je maakt een klein foutje nu, dat gebaar was voor hamsteren (bijeen graaien van goederen lijkt wel wat op de bewegingen die mollen maken) Hamster zelf is volgens mij het uitbeelden van bolle wangen.
Momenteel minder, maar ik kom ook niet zo heel veel meer buiten sinds Coronaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Egeltjes zie ik dan wel weer vaker bewegend rondscharrelen
Gewoon lekker naar buiten gaan joh. Goed voor je.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Momenteel minder, maar ik kom ook niet zo heel veel meer buiten sinds Corona![]()
Op dit moment ben ik liever binnen , maar zodra het weer warmer wordt ga ik weer lekker aan de wandelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar buiten gaan joh. Goed voor je.
Al kom ik zelf ook te weinig buiten hoor, maar dat heeft meer te maken met het weer en de koud en dergelijke.
Ja, ik ook. Kan niet wachten (op lekker weer, niet zozeer op wandelen).quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik liever binnen , maar zodra het weer warmer wordt ga ik weer lekker aan de wandel
Ik liep iedere dag 10 km zoiets, maar ik het een beetje laten versloffen , maar zodra het weer het toelaat ga ik weer aan de wandelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Kan niet wachten (op lekker weer, niet zozeer op wandelen).
Ik zag op Insta een filmpje van roeiers op de Amstel zondag, daar was het ook wat mistig. Was je daar ook bij?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Vierde keer deze week dat ik meer mee fietste met mijn roeiers om op te letten dat ze nergens tegenaan voeren dan dat ik wat nuttigs over het roeien zelf kon meedelen in deze mist![]()
Ben er ook wel klaar mee even want het is takkekoud
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag op Insta een filmpje van roeiers op de Amstel zondag, daar was het ook wat mistig. Was je daar ook bij?
Doe eens een linkie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag op Insta een filmpje van roeiers op de Amstel zondag, daar was het ook wat mistig. Was je daar ook bij?
Zag je ze zelf wel?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
[ afbeelding ]
Dit waren ze net
Neequote:
Ff gekeken en ja hoor, er is een uitbeelding van hamster te vinden:quote:
Te blauw voor die van mijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn mannen, zie ik nu.
[ afbeelding ]
Het viel zondag nog best meequote:
Ik reageer nooit op de berichten van BN-ersquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het viel zondag nog best mee![]()
Maar degene die dat postte is meer geïnteresseerd om zo'n boot te sturen.
Zeg maar dat ie daar niet van af valt en maar 55 kg mag zijn
Ah het is en BNnerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik reageer nooit op de berichten van BN-ers
En ik lees nu dat iemand al gemeld heeft dat hij waarschijnlijk niet op de stuurplek gaat passenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het viel zondag nog best mee![]()
Maar degene die dat postte is meer geïnteresseerd om zo'n boot te sturen.
Zeg maar dat ie daar niet van af valt en maar 55 kg mag zijn
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik lees nu dat iemand al gemeld heeft dat hij waarschijnlijk niet op de stuurplek gaat passen
Hoe beeld jij ‘mol’ uit als je het gebaar niet kent? De letters M O L ?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff gekeken en ja hoor, er is een uitbeelding van hamster te vinden:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]Wie was het. Die stuurtjes zijn inderdaad altijd echt klein en dun. Dames mogen maar 50 kg zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wat een gave fotoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:13 schreef pullup het volgende:
Dit was van een paar weken geleden toen Naomi van As een paar van mijn dames op de foto had genomen.
De damesroeisters hadden het verdacht snel door
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |