En kreeg jij daar de credit voor?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk wel iets mee gedaan ...
Nee dat weer niet ... Echt niets meer van gehoord ..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En kreeg jij daar de credit voor?
Dat dacht ik al…quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat weer niet ... Echt niets meer van gehoord ..
Sowieso een foute reactie. Of het een oefening was of niet. Het brengt fouten aan het licht.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het klinkt als een zwaktebod om de aandacht af te leiden van jouw terechte punt…
Misschien tijd om het op te gaan rakelen ... #oudzeer maar het zal wel verjaard zijn en die baas overledenquote:
Man3quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar nu een permban en god weet waarom.
Lekker begraven waar het al lag dusquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
Nee ik heb er geen reet aan ... er is ook geen bom gevonden .....
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je structureel iets fouts gedaan daar ...
Best knap
Ja dat was ook wel voldoende geweestquote:
Dat is zeker spannend. Hopelijk verloopt alles voorspoedig.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, vandaag wordt mijn vriendin geopereerd. Toch wel spannend.
Dat is inderdaad spannend, ik hoop dat het voorspoedig verloopt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Tnx. Operatie duurt 4 uur.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is zeker spannend. Hopelijk verloopt alles voorspoedig.
Dank je. Ben gewoon binnen, maar vind het koud.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad spannend, ik hoop dat het voorspoedig verloopt.
Goedemorgen! Mistig
Dat is dan een ingrijpende operatie. En wachten duurt dan lang. Nogmaals sterkte.quote:
Succes voor je vriendin Nijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat is een pittige operatie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx. Operatie duurt 4 uur.
[..]
Dank je. Ben gewoon binnen, maar vind het koud.
Werkse Shii!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is dan een ingrijpende operatie. En wachten duurt dan lang. Nogmaals sterkte.![]()
Ik ga de mist in.
Heftig. Sterkte!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie allen. Ze gaan een groot deel van haar nier verwijderen. Mocht het nodig zijn, gaat hij er helemaal uit.
Dat is heftig zeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie allen. Ze gaan een groot deel van haar nier verwijderen. Mocht het nodig zijn, gaat hij er helemaal uit.
Is het bij jou ook van dat deprimerende weer?quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het bij jou ook van dat deprimerende weer?
Ik had gehoopt op zo'n mooie dag als gisteren met volop zon, want zit nu moed te verzamelen om naar de winkels te gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JaAlles grijs en treurig hier
![]()
Ik ben toe aan lenteweer
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel weer een lekker wil shoppen , terwijl ik daar normaliter niet zo van benquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op zo'n mooie dag als gisteren met volop zon, want zit nu moed te verzamelen om naar de winkels te gaan.
Lente
Gewoon even naar de winkels voor wat kleine dingetjes en eventueel een terrasje, maar op afspraak is daar ook niet veel aan en met dit weer al helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel weer een lekker wil shoppen , terwijl ik daar normaliter niet zo van ben![]()
Ik wil leuke dingen voor mijn kleindochter kopen![]()
Maar ja grijze lucht , fris weer ik wacht nog wel ff
Shop-zequote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon even naar de winkels voor wat kleine dingetjes en eventueel een terrasje, maar op afspraak is daar ook niet veel aan en met dit weer al helemaal niet.
En ik heb hongerDus ik ga nu toch maar even boodschappen doen, want waar ik trek in heb heb ik niet in huis.
Nice!quote:
Zwolle komt er uiteraard veel in voorquote:
Al die video's vind ik daarom ook zo tof, allemaal bekende plekkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:57 schreef engine het volgende:
[..]
Zwolle komt er uiteraard veel in voor
Maar is maar drie kwartier. Kijkt lekker weg vond ik.
Ja dat is leuk om te zienquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Al die video's vind ik daarom ook zo tof, allemaal bekende plekken
Vierde keer deze week dat ik meer mee fietste met mijn roeiers om op te letten dat ze nergens tegenaan voeren dan dat ik wat nuttigs over het roeien zelf kon meedelen in deze mistquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op zo'n mooie dag als gisteren met volop zon, want zit nu moed te verzamelen om naar de winkels te gaan.
Lente
Ah, nu snap ik dat berichtje over ‘even geen bereik’ in de groepsappquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
@:D. ONZ / [breaking] familie de mol zit ondergedoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |