En kreeg jij daar de credit voor?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar uiteindelijk wel iets mee gedaan ...
Nee dat weer niet ... Echt niets meer van gehoord ..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En kreeg jij daar de credit voor?
Dat dacht ik al…quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat weer niet ... Echt niets meer van gehoord ..
Sowieso een foute reactie. Of het een oefening was of niet. Het brengt fouten aan het licht.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het klinkt als een zwaktebod om de aandacht af te leiden van jouw terechte punt…
Misschien tijd om het op te gaan rakelen ... #oudzeer maar het zal wel verjaard zijn en die baas overledenquote:
Man3quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar nu een permban en god weet waarom.
Lekker begraven waar het al lag dusquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
Nee ik heb er geen reet aan ... er is ook geen bom gevonden .....
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je structureel iets fouts gedaan daar ...
Best knap
Ja dat was ook wel voldoende geweestquote:
Dat is zeker spannend. Hopelijk verloopt alles voorspoedig.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, vandaag wordt mijn vriendin geopereerd. Toch wel spannend.
Dat is inderdaad spannend, ik hoop dat het voorspoedig verloopt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Tnx. Operatie duurt 4 uur.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is zeker spannend. Hopelijk verloopt alles voorspoedig.
Dank je. Ben gewoon binnen, maar vind het koud.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad spannend, ik hoop dat het voorspoedig verloopt.
Goedemorgen! Mistig
Dat is dan een ingrijpende operatie. En wachten duurt dan lang. Nogmaals sterkte.quote:
Succes voor je vriendin Nijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat is een pittige operatie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx. Operatie duurt 4 uur.
[..]
Dank je. Ben gewoon binnen, maar vind het koud.
Werkse Shii!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is dan een ingrijpende operatie. En wachten duurt dan lang. Nogmaals sterkte.![]()
Ik ga de mist in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |