Ja. Daarmee is de verwarring voorbij.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amarantha bestraat nog steeds als @:ama
Wie haalt het in zijn hoofd om een kind aan hem toe te vertrouwen?quote:
Lijkt erop dat de moeder dit toch niet wist.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wie haalt het in zijn hoofd om een kind aan hem toe te vertrouwen?
Oh ik volg het verder niet. Bijzonder schokkend….quote:Op maandag 17 januari 2022 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de moeder dit toch niet wist.
Het hele verhaal is wat raar.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh ik volg het verder niet. Bijzonder schokkend….
die stond inderdaad te verkondigen dat ze die kerel volledig vertrouwdequote:Op maandag 17 januari 2022 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de moeder dit toch niet wist.
En die zat ook al een week in een zkh wegens psychische problemen oid.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die stond inderdaad te verkondigen dat ze die kerel volledig vertrouwde
dat had ik niet meegekregen , treurig verhaal welquote:Op maandag 17 januari 2022 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die zat ook al een week in een zkh wegens psychische problemen oid.
Wat zou daar dan onder vallen? 🤔quote:Op maandag 17 januari 2022 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
Wat zou je eigenlijk doen als je zelf ergens grensoverschrijdend gedrag in hebt gepleegd zonder dat het zo was bedoeld?
zo van als ik per ongeluk je tieten aanraak ofzoquote:Op maandag 17 januari 2022 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
Wat zou je eigenlijk doen als je zelf ergens grensoverschrijdend gedrag in hebt gepleegd zonder dat het zo was bedoeld?
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Hmzzz dat 4 jarige ventje is dood gevonden
quote:Op maandag 17 januari 2022 23:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat zou daar dan onder vallen? 🤔
Er is gewoon een bepaald grijs gebied. Wat je hoort over die Rietbergen kan echt niet door de beugel, maar inderdaad tegen iemand aan botsen, vriendelijk zijn in of iemand goed thuiskomt ofzo. Of wanneer ben je in een machtspositie.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo van als ik per ongeluk je tieten aanraak ofzo
Tegenwoordig? Verkeerd kijken naar een collega.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat zou daar dan onder vallen? 🤔
zoals jij het schetst komt het eigenlijk meer over als iets dat je doet maar je krijgt er spijt vanquote:Op maandag 17 januari 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo van als ik per ongeluk je tieten aanraak ofzo
inderdaad een discussiepuntquote:Op maandag 17 januari 2022 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Er is gewoon een bepaald grijs gebied. Wat je hoort over die Rietbergen kan echt niet door de beugel, maar inderdaad tegen iemand aan botsen, vriendelijk zijn in of iemand goed thuiskomt ofzo. Of wanneer ben je in een machtspositie.
Dacht misschien een discussiepunt, maar misschien is het te laat voor zulk soort serieusheid
Wanneer word ik dan mod?quote:
Denk je dat echt? Of spreek je uit ervaring? 🤔quote:Op maandag 17 januari 2022 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Verkeerd kijken naar een collega.
3x in onz.quote:
Daar nu een permban en god weet waarom.quote:
Dan heb je structureel iets fouts gedaan daar ...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar nu een permban en god weet waarom.
Maar zoiets inderdaad. Op het werk van een vriendin was er ooit jaren geleden ook sprake van een mannelijke oudere collega die aan een jongere vrouwelijke collega vroeg om te gaan hardlopen met elkaar. Dat werd ook een heel ding met een aanklacht dat het niet kon.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Verkeerd kijken naar een collega.
Eerder op iemands pik getrapt terwijl zijn balletjes nog niet waren ingedaald ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je structureel iets fouts gedaan daar ...
Best knap
Naam? Geen idee wie daar tegenwoordig modereert?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerder op iemands pik getrapt terwijl zijn balletjes nog niet waren ingedaald ofzo.
Bans worden niet besproken.quote:
Slaap lekker kerel.quote:
Ja waarom eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
Regels en zo, misschien ook wel beter voordat er een welles nietus discussie gaat opbrengen.quote:
Ach, naaiers heb je helaas overal.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:20 schreef chufi het volgende:
Ik was ook ooit slachtoffer ..... en werd door mn bedrijf op een ander punt terecht gewezen toen ik een brief naar de baas had gestuurd
Heb je zelf door dat je op jezelf reageert?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoals jij het schetst komt het eigenlijk meer over als iets dat je doet maar je krijgt er spijt van
Het klinkt als een zwaktebod om de aandacht af te leiden van jouw terechte punt…quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
Ik had een cursus van het bedrijf maar daar waren ook externe cursisten.. Was er een bommelding die geheel aan ons voorbij was gegaan en het hele pand was al ontruimd toen we dus ongewaarschuwd zouden gaan lunchen en niemand aantroffen ... Rondkijkend zagen we toen politie en roodwitte afzetlinten .... en zijn maar naar buiten vertrokken ...
Paar dagen later stuur ik dus een brief naar de directeur over het voorval dat wij dus zijn gemist bij de ontruiming ..
Komt mijn baas (we waren een aparte tak) me op de vingers tikken dat ik die brief op bedrijfspapier had getikt en dat was fout
Ja maar uiteindelijk wel iets mee gedaan ...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het klinkt als een zwaktebod om de aandacht af te leiden van jouw terechte punt…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |