En nog steeds geen uiquote:Op maandag 17 januari 2022 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ergens volgende maand is het de eerste verjaardag van mijn fok-account![]()
VI viel kennelijk tegen (niet gevolgd want stream deed moeilijk), maar zo is Beau nogquote:
Een kandidate van The Voice Senior heeft ook een aanklacht ingediendquote:
klopt die staat nu opquote:Op maandag 17 januari 2022 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
VI viel kennelijk tegen (niet gevolgd want stream deed moeilijk), maar zo is Beau nog
Marco houdt nou eenmaal van wat jonger vleesquote:Op maandag 17 januari 2022 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Een kandidate van The Voice Senior heeft ook een aanklacht ingediend
Ze is niet betast, en volgens de 87-jarige is dat leeftijdsdiscriminatie
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Een kandidate van The Voice Senior heeft ook een aanklacht ingediend
Ze is niet betast, en volgens de 87-jarige is dat leeftijdsdiscriminatie
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom staan er op smulweb recepten met schildpad?
quote:
Laat @Domnivoor het maar niet lezen.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee
Weet sowieso niet of je schildpad legaal mag eten
Ik kom online en zie meteen ditquote:Op maandag 17 januari 2022 22:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat @:Domnivoor het maar niet lezen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kom online en zie meteen dit![]()
Je kan legaal schildpadden eten, zo lang het geen beschermde soort is.
Maar ik zal dat nooit doen.
quote:
En die is ook actief in 40+quote:Op maandag 17 januari 2022 21:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je dat er nog 1 marc met een hoop getalletjes is op FOK! ?
Soms denk ik dat jij dat bent. Vind dat we preventief 1 van jullie 2 moeten bannen omdat jullie namen teveel op elkaar lijken. @:deisyy wie draag jij voor?
Als we jou niet haddenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alom verwarring. Dat er niet eerder is ingegrepen. Gelukkig ben ik er nu.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Hmzzz dat 4 jarige ventje is dood gevonden
Die was helaas te verwachten jaquote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Maar waarvan 1 heel lang mod was en het verschil dus goed te zien was?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als we jou niet hadden![]()
We hebben ook jarenlang Amarantha en Amaranta gehad. Beide zeer actief ook.
Ban en mod...quote:Op maandag 17 januari 2022 22:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar waarvan 1 heel lang mod was en het verschil dus goed te zien was?
Wel goed idee eigenlijk, ipv te bannen maken we van 1 van de 2 gewoon mod.
Triest ook ergens wel ........quote:
kut , maar ik had al een vermoeden ... nadat de dader gearresteerd was zonder kindquote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Godvergeten triestquote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Amarantha bestraat nog steeds als @Amaquote:Op maandag 17 januari 2022 22:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als we jou niet hadden![]()
We hebben ook jarenlang Amarantha en Amaranta gehad. Beide zeer actief ook.
Fijne vent is dat ook welquote:Op maandag 17 januari 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
kut , maar ik had al een vermoeden ... nadat de dader gearresteerd was zonder kind
quote:Psychiaters schetsen tijdens de rechtszaak een weinig fraai beeld van De K.. Hij werd omschreven als ‘een psychopaat met een sadistische ingesteldheid’. ,,Hij is gestoord. Als iets hem niet zint, reageert hij zich op een sadistische manier af. Als hij binnen een relatie voelt dat de ander hem tegenspreekt en niet volgzaam is, reageert hij zich af door bijvoorbeeld een kind van de trap te gooien of in een bad met koud water te zetten.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |