SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Amy
BB / [Bewoner] Eveline
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Awww, die was beter geweest ja. Sorry!quote:
dank je welquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
superniger in BB / [TV / Live #2] Koken met Kitty.
met nadruk op proberen, zal ook wel wat gestuurd worden door febo. Jaloezie/strijd om een man tussen 2 vrouwen zorgt voor goeie beelden voor de uitzendingquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Amy gaat dimi proberen af te pakken. LEt op mijn woorden
man man wat je alles denktquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Amy gaat dimi proberen af te pakken. LEt op mijn woorden
Amy -Blondie is stukken minder erg dan Kitty - Kuttie , en dat wordt al 2 week gedaanquote:
Ik heb namelijk ook KPN en ik ga Videoland de hele dag al de sçhuld....quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh .. nee, maar iedereen die vandaag klaagde in CoS had KPN .. dus...
Als de uitzendingen zo verder gaan, exit Peter. Hij komt echt nauwelijks in beeld, triest eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:45 schreef Flow3r het volgende:
Die 2 nieuwen slapen in de groene kamer ?
Dan exit Kitty
Kittyquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:47 schreef Tourniquet het volgende:
Haha pizza-gate uitgebreid in de uitzending.
nooit problemen, vandaag continu , heb ook kpn, was vanmiddag bij mn zoon op visite die heb ook kpn , zelfde liedje. op twitter facebook allemaal klachten met KPN vandaag, dus heeft wel degelijk met KPN te maken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb namelijk ook KPN en ik ga Videoland de hele dag al de sçhuld....
Heb ff wat navraag gedaan en ik krijg hetzelfde beeld als jij
Ja de vraag was ook niet omdat ik zeg dat t niet zo is,quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
nooit problemen, vandaag continu , heb ook kpn, was vanmiddag bij mn zoon op visite die heb ook kpn , zelfde liedje. op twitter facebook allemaal klachten met KPN vandaag, dus heeft wel degelijk met KPN te maken.
superniger in BB / [TV / Live #2] Koken met Kitty.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Welk topic is voor bespreken dagelijkse tv uitzending?
KPN lag afgelopen nacht er helemaal uit, internet en tv.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb namelijk ook KPN en ik ga Videoland de hele dag al de sçhuld....
Heb ff wat navraag gedaan en ik krijg hetzelfde beeld als jij
Vermoeiend ditquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die 2 gaan neuken. Wanneer dat weten we nog niet.
ik de van gisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kijk nu de uitzending via Videoland, en die hapert in ieder geval niet.
Dat ze gaan neuken, of dat ik het mededeel.quote:
die heb ik ook heel lang gezocht, heeft een ''niet toepasselijke naam dit jaar'' koken met kitty of zo iets. in ieder geval geen naam die je zoekt als je de tv uitzending topic zoekt, misschien even veranderen MODquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Welk topic is voor bespreken dagelijkse tv uitzending?
Het feit dat het volwassen meerderjarige mensen hier zo bezighoudtquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat ze gaan neuken, of dat ik het mededeel.
Namen zijn altijd willekeurig. De tag is gewoon Live tv!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
die heb ik ook heel lang gezocht, heeft een ''niet toepasselijke naam dit jaar'' koken met kitty of zo iets. in ieder geval geen naam die je zoekt als je de tv uitzending topic zoekt, misschien even veranderen MOD
Ik vond zijn uitleg heel relevant hoor, er was nog meer veggie en hij wilde alleen een stukje proeven van de pizza die zij buiten hadden gebakken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef Thaidg het volgende:
Kristoff meteen stoer doen, pizza eten die van nawal is, net nadat hij immuniteit heeft. Triest wel
Gelulquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef Thaidg het volgende:
Kristoff meteen stoer doen, pizza eten die van nawal is, net nadat hij immuniteit heeft. Triest wel
Vond de reactie van Kitty iets wat overdreven. Nawel zelf had er geen probleem mee om te delenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelul
Er was super veel vegetarische pizza.
Kristof en de mannen hadden die pizza gemaakt in de buiten oven en wilde ook gewoon proeven.
Kitty maakt er een drama van maar was echt hele dikke onzin
Exactquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vond de reactie van Kitty iets wat overdreven. Nawel zelf had er geen probleem mee om te delen
Zou al vanaf dag 1 een knallende ruzie met haar hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelul
Kristof en de mannen hadden die pizza gemaakt in de buiten oven en wilde ook gewoon proeven.
Ja vond ik ook. Al vond ik Kristoff ook niet netjes.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vond de reactie van Kitty iets wat overdreven. Nawel zelf had er geen probleem mee om te delen
Kitty's wil is wet, bij Kittyquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelul
Wel daarna zeuren tegen Litty dat ze er nog niet veel van had gegeten. Terwijl ze het gewoon uit aan het delen was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou al vanaf dag 1 een knallende ruzie met haar hebben.
Ja precies dat. Kitty doet soms alsof ze bezig is tegen een stelletjes pubers van 14-15.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact
En zijn uitleg is volledig plausibel!
Kitty is niet de baas. Kitty is de gene die moeilijk doet.
Hij had er een beetje genoeg van, ik was waarschijnlijk al veel eerder tegen de bazin uitgevallenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Al vond ik Kristoff ook niet netjes.
Kristof begon heel rustigequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
mwahhh Kristof bedoelde het mss goed.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
wat was er dan niet netjes van kristoff?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : SALAR ... HIER KOMEN ... HELLUPE
Dat zie je verkeerd Mickytjuh.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ben de gene die altijd gelijk heeft en niet iemand anders die denkt dat ze gelijk heeft
Ook jij bent af.quote:
AUSWEISCH! SCHNELL!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : SALAR ... HIER KOMEN ... HELLUPE
Je kunt de uitzending ook op Videoland bekijken, die staat er dan al.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel leuk dat jullie nu pas de tv uitzending bekijken. Terwijl de Belgen het al hebben gezien
Maar de Nederlanders hebben dan weer 2 strams
ze moeten wel, stel veertje blijft genomineerd.........alles in de strijd gooienquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera en Dimi gaan wel in sneltempo zeg. Ze gaan nu al samen slapen
![]()
Als het zo door gaat dan is Vera in April 3 maanden zwanger
Als je de streams zou kijken zou je weten dat het helemaal niet zo verlopen is. Kristof was absoluut in zijn recht, Kitty maakte een probleem van nietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef Thaidg het volgende:
ik wilde vanavond op tijd naar bedquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimitri wil logeren in het bed van Vera zegt Vera.
Vera: "Maar wel slapen he"
Even aan duckface laten zien wat hij allemaal met donsveertjes kanquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof zich even uitsloven voor Amy met dekbed schudden
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als je de streams zou kijken zou je weten dat het helemaal niet zo verlopen is. Kristof was absoluut in zijn recht, Kitty maakte een probleem van niets
Dan kunnen de 2 nieuwe ook op de gouden kamer!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
Vera kennelijk ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wilde vanavond op tijd naar bed
Zijn gedrag.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef Verida het volgende:
w
[..]
wat was er dan niet netjes van kristoff?
wel een beetje jammer dat ze voor de groene kamer gaan hequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan kunnen de 2 nieuwe ook op de gouden kamer!
Hij ligt al onder de plak zonder dat hij het beseft.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimitri wil logeren in het bed van Vera zegt Vera.
Vera: "Maar wel slapen he"
Jammer joh.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel een beetje jammer dat ze voor de groene kamer gaan he
de 2 streams lopen vor mijn verrassing nu ook op iptv en zonder stokkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kunt de uitzending ook op Videoland bekijken, die staat er dan al.
Niks zuur, realistisch.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent weer lekker de oude zure freek![]()
Ze moeten nu wel, om Kitty ongelijk te gevenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
schat je bent heel veel leuk grappig soms aardigquote:
Mee eens. Kristof had het gewoon bij het juiste eind.quote:
We gaan het meemaken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
schat je bent heel veel leuk grappig soms aardig
maar realistisch nee
Ja dat kan. Hij had wel gelijk maar ik vond het lomp/onbeschoft hoe hij het bracht.quote:
nu is het zuur weer op tvquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens. Kristof had het gewoon bij het juiste eind.
Kitty moet d'r zure sloot gewoon ff dichthouden.
Eindelijk een beetje directe belg, in plaats van de hele tijd "allez, ik voel da nie zo, hoe is uwen gevoel daar beeeh, kan ik da es effekes mee u bespreke"quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan. Hij had wel gelijk maar ik vond het lomp/onbeschoft hoe hij het bracht.
dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Tobias is te lief..
Trek je bek eens open tegen die Kitster
Dat vond ik juist niet, Ze lieten Kristoff duidelijk uitleggen waarom hij een stuk van die pizza wilde en ze lieten ook nog nawel vertellen dat er echt nog heel veel veggie pizza was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:05 schreef Stargazing het volgende:
Kristof is niet mijn favoriete bewoner, ben ook niet tegen hem. Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik van hem moet denken maar de manier waarop hij zonet in de uitzending werd neergezet is echt niet oke. Alles werd uit de context getrokken ten koste van Kristof.
Kitty, die eigenlijk het echte probleem is, werd overal als het slachtoffer neergezet. Dat vind ik nu echt fucked up
Volgens mij is dat zijn strategie, de allemansvriendquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Tobias is te lief..
Trek je bek eens open tegen die Kitster
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef mario390 het volgende:
man man in de uitzending van gisteren is
nach 8 minutt ,staat de inblending , denk je
an zellfsmoord,,vind ik en betje vreemd
wat ben jij aan het kijken? snap er geen reet vanquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef mario390 het volgende:
maar daarna dat hele gedoe in de mini-mall, en dan weer dat ze haar hart lucht bij Tobias..quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vond ik juist niet, Ze lieten Kristoff duidelijk uitleggen waarom hij een stuk van die pizza wilde en ze lieten ook nog nawel vertellen dat er echt nog heel veel veggie pizza was.
juist het dwingerige gedrag van Kitty werd uitvergroot in de uitzending, zo heb ik het gezien.
En nu hebben wij gestok, jouw schuld dus.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
de 2 streams lopen vor mijn verrassing nu ook op iptv en zonder stokken
dat was zaterdag nog niet in de list maar iptv heb ik erst van nu weer
Gisteren zag je in de uitzending dat Kristof vertelde over dat een van zijn vrienden zelfmoord heeft gepleegd. Er stond toen een tekst in beeld..denk je aan zelfmoord? Praat erover, bel 0800-0113quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef danilel het volgende:
[..]
wat ben jij aan het kijken? snap er geen reet van
zo gedragen sommige zich wel hahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja precies dat. Kitty doet soms alsof ze bezig is tegen een stelletjes pubers van 14-15.
lekker tochquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo gedragen sommige zich wel haha
dat is toch vreemd of niet? is bb nu ook zeelzorge? man manquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:12 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Gisteren zag je in de uitzending dat Kristof vertelde over dat een van zijn vrienden zelfmoord heeft gepleegd. Er stond toen een tekst in beeld..denk je aan zelfmoord? Praat erover, bel 0800-0113
Is verplicht in Nederland als het over zelfdoding gaat!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef mario390 het volgende:
dat moet in NLquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is toch vreemd of niet? is bb nu ook zeelzorge? man man
het was ook erg chaotisch in de keuken.....Nawel die riep ik hoef nog niet wil graag met de andere eten...Kitty nee je moet nu eten anders worden ze koud. Iedereen in die keuken....Kitty ik heb nog pizza in de oven staan die kunnen ze straks proeven . Maar inderdaad ging het de jongens om de pizza uit de steenoven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan. Hij had wel gelijk maar ik vond het lomp/onbeschoft hoe hij het bracht.
vind ik vreemdquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is verplicht in Nederland als het over zelfdoding gaat!
Ja? Dus? Da's gewoon dat áls iemand daar mee worstelt, ze kunnen zien welk nummer ze voor hulp kunnen bellen. Da's mooi toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar staat denk je an zelfsmoord ,en een telefonnummer
Dat zei Dimi steeds.quote:
Dat is helemaal niet vreemd. Overal waar er over zelfmoord wordt gesproken, wordt dit telefoonnummer ook getoond, Dit is dat mensen die over zelfmoord denken, een uitweg te bieden, iemand om mee te praten, iemand die ze kan helpen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Als je zelf zegt in het spelletje 1/2 dan wil je het gewoon hequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Ze werden gedwongen anders was het wss niet veel
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet vreemd. Overal waar er over zelfmoord wordt gesproken, wordt dit telefoonnummer ook getoond, Dit is dat mensen die over zelfmoord denken, een uitweg te bieden, iemand om mee te praten, iemand die ze kan helpen.
Ik vind het zelf heel erg netjes dat dit gebeurd.
die andere kamer is volquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel een beetje jammer dat ze voor de groene kamer gaan he
beetje lullig als je 1 op 10 zegt hequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je zelf zegt in het spelletje 1/2 dan wil je het gewoon he
dat is normaal in Nederland dat als er in een uitzending op tv gesproken wordt over zelfmoord dat er altijd bij staat waar je hulp kunt krijgen als je gedachtes hebt over zelfmoord.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Oke, waarom wordt er dan gezegd dat Kristoff fout bezig was??quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vond ik juist niet, Ze lieten Kristoff duidelijk uitleggen waarom hij een stuk van die pizza wilde en ze lieten ook nog nawel vertellen dat er echt nog heel veel veggie pizza was.
juist het dwingerige gedrag van Kitty werd uitvergroot in de uitzending, zo heb ik het gezien.
1/2?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je zelf zegt in het spelletje 1/2 dan wil je het gewoon he
Goede keuze geweestquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is verplicht in Nederland als het over zelfdoding gaat!
Nouch natuurlijkquote:
Kijk je de streams wel?quote:
Ik had niet gezegd dat Kristoff fout bezig wasquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, waarom wordt er dan gezegd dat Kristoff fout bezig was??
Snap het nu niet meer.
omdat ons haar anders echt net touw is en niet te kammen ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Waarom komen vrouwen bijna klaar van een beetje conditioner
Hoe deden ze dat in de jaren 20 toen dit nog niet bestond.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
omdat ons haar anders echt net touw is en niet te kammen ook
Nee, was ook eigenlijk in het algemeen, sorry....vele die de uitzending hadden gezien vonden Kristof te ver gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:18 schreef Verida het volgende:
Ik
[..]
Ik had niet gezegd dat Kristoff fout bezig was
Hmm. Nu wil ik ook conditioner. Of moet je daar haar voor hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
omdat ons haar anders echt net touw is en niet te kammen ook
https://www.tiktok.com/@t(...)d7049102076186691077quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Thomas had ook een filmpje op Tiktok geplaatst in het BB huis
hij heeft al die kilo's er weer bij op
Omdat dat net het verschil kan zijn tussen glanzend haar en een bos stro.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Waarom komen vrouwen bijna klaar van een beetje conditioner
Ik vind "golden boys" een beetje een jeukwoordquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Amy blendt lekker in met de golden boys.
Bemoeial. Jalousie druipt eraf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
jonguh jonguh
niet laten verleiden tot dingen die je niet wil
zure kitty
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind "golden boys" een beetje een jeukwoord
ja echt zuurquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Bemoeial. Jalousie druipt eraf.
google bij afbeeldingen eens op golden boys, dan zie je toch iets andersquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
ja dat snap ik,maar wat is al bij voetbal jemand dit praat komt dannquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:16 schreef danilel het volgende:
[..]
dat is normaal in Nederland dat als er in een uitzending op tv gesproken wordt over zelfmoord dat er altijd bij staat waar je hulp kunt krijgen als je gedachtes hebt over zelfmoord.
stel je nu voor dat er iemand kijkt die er ook mee zitquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat de inblendug in de BB zendung komt
Nee hoor. Zo is Kitty gewoon.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Bemoeial. Jalousie druipt eraf.
jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat snap ik,maar wat is al bij voetbal jemand dit praat komt dann
ook deze inblending??
zi jmoest en lepel nehmen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat ik dus ook al dacht.. maar denk dat ze nog niet helemaal wakker waren en het begrepenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef engine het volgende:
Nu ik die uitleg hoor, hadden ze het kunnen weten
jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je nu voor dat er iemand kijkt die er ook mee zit
die kan dan bellen naar dat nummer om er met iemand over te praten
zo kun je een zelfmoord voorkomen
al zou het er maar 1 zijn
dan is dat wel 1 mens gered
Patricia Paay en haar Golden Boys?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind "golden boys" een beetje een jeukwoord
Joh, kap eens met je moeilijk gezeur. Toon een beetje begrip voor je medemens. Er zijn mensen die met zelfmoord gedachten worstelen. Daarom zorgen we er in nederland voor dat wanneer dat topic ergens ter sprake komt, er óók een "hulplijn" in beeld komt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat snap ik,maar wat is al bij voetbal jemand dit praat komt dann
ook deze inblending??
Exact!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Joh, kap eens met je moeilijk gezeur. Toon een beetje begrip voor je medemens. Er zijn mensen die met zelfmoord gedachten worstelen. Daarom zorgen we er in nederland voor dat wanneer dat topic ergens ter sprake komt, er óók een "hulplijn" in beeld komt.
Jammer dat jij je daar aan stoort, maar je kunt iets ook gewoon accepteren en er verder je klep over houden. Eendendrol.
het is toch goed nu hoor,moet je niet me doorgaanquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Joh, kap eens met je moeilijk gezeur. Toon een beetje begrip voor je medemens. Er zijn mensen die met zelfmoord gedachten worstelen. Daarom zorgen we er in nederland voor dat wanneer dat topic ergens ter sprake komt, er óók een "hulplijn" in beeld komt.
Jammer dat jij je daar aan stoort, maar je kunt iets ook gewoon accepteren en er verder je klep over houden. Eendendrol.
nee niet perseequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm. Nu wil ik ook conditioner. Of moet je daar haar voor hebben
quote:
Een casting bureau trekt een blik figuranten open en dan haalt BB er uit wie voor hun aan het rolletje voldoen denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik erger me echt kapot aan bewoners die niet eens weten hoe een livestream werkt.
Sommigen weten niet dat je ook om 2u snachts de stream kan kijken. Hoe zo doe je mee aan een spel als je nog niet eens een beetje research hebt gedaan
wat wil je dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op een schaal van 1-10 hoe sjacherijnig wordt mijn vriendin als ik d'r conditioner pik?
Kunt conditioner ook gr ruiken als alternatief voor scheergelquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm. Nu wil ik ook conditioner. Of moet je daar haar voor hebben
Sowieso zes papiertjes....gaan ze die dan allemaal vrijstelling geven?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact!
Het was echt super super duidelijk.
Maar iedereen werd steeds blijer als ze een ticket hadden. Zo maakten ze elkaar gek.
op de streams was ook al duidelijk dat Peter de enige was die het had begrepen. Zegt ook veel over hoe goed de rest van de bewoners naar hem luistert, best zielig eigenlijk. Ik vind Peter echt een superlieve man.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact!
Het was echt super super duidelijk.
Maar iedereen werd steeds blijer als ze een ticket hadden. Zo maakten ze elkaar gek.
Conditionerorgasme!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat wil je dan?
een beetje zachter onderhaar?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef spapaars het volgende:
Die 2 nieuwe hebben dus ook in de geheime kamer gezeten.
en zij hebben die zakken die ze vandaag kregen samengesteld dus, verklaard ook meteen waarom de bewoners niet alles hadden dat ze gevraagd haddenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef spapaars het volgende:
Ik heb de stream daarvan niet gezien. Hoe werd dat Peter duidelijk? Heeft hij dat uitgesproken tegen iemand?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef Stargazing het volgende:
[..]
op de streams was ook al duidelijk dat Peter de enige was die het had begrepen. Zegt ook veel over hoe goed de rest van de bewoners naar hem luistert, best zielig eigenlijk. Ik vind Peter echt een superlieve man.
Hahaha ik moest wel lachen hoe Kitty het zei😂quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:23 schreef Mjelleke het volgende:
Wow hoorde Kitty net tegen salar zeggen dat ze ff de kamer uit moest omdat ze kots misselijk werd van t gedrag van Dimi en Vera dat het allemaal zo nep is. En dat peter had gezegd dat de bedden al bijmekaar moesten. Dat is helemaal niet gezegd
En vorig jasr met Jill en Thomas zal ze wel helemaal fantastisch hebben gevondenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:23 schreef Mjelleke het volgende:
Wow hoorde Kitty net tegen salar zeggen dat ze ff de kamer uit moest omdat ze kots misselijk werd van t gedrag van Dimi en Vera dat het allemaal zo nep is. En dat peter had gezegd dat de bedden al bijmekaar moesten. Dat is helemaal niet gezegd
Had dat toen ook al gezegd. Maar als ze het zouden weten gaat niemand een papiertje zoeken. Of gaat de hebzucht overheersen. Net zoals bij Kitty die dacht dat de eerste het meest bijzondere was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef Verida het volgende:
jeetje, ik hoor nu in de uitzending dat ze het gewoon hadden kunnen weten van die papiertjes
bb zegt, de mensen met een vrijstelling moeten aan de keukentafel gaan zitten, de mensen die een papiertje vinden moeten hiermee naar de dagboekkamer, Er zijn 6 papiertjes en zeven mensen, 1 iemand zal dus geen papiertje vinden en diegene moet dan aan de keukentafel gaan zitten (bij die al een vrijstelling hebben) Dus als ze goed hadden geluisterd hadden ze het kunnen weten.
Ja hij zei het vrij duidelijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef engine het volgende:
Als ze de laatste had gevonden was die waarschijnlijk ook het meest bijzonder geweestquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had dat toen ook al gezegd. Maar als ze het zouden weten gaat niemand een papiertje zoeken. Of gaat de hebzucht overheersen. Net zoals bij Kitty die dacht dat de eerste het meest bijzondere was.
Iemand die dus echt goed had geluisterd, had eigenlijk kunnen gaan niksen , beetje rondhangen, ballonnetjes gooien, zeuren over zere handen enz enzquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Sowieso zes papiertjes....gaan ze die dan allemaal vrijstelling geven?![]()
En dan die hint over aan tafel plaatsnemen.
Maar het was wel vermakelijk om te zien
ze hebben sowieso nogal moeite met goed luisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iemand die dus echt goed had geluisterd, had eigenlijk kunnen gaan niksen , beetje rondhangen, ballonnetjes gooien, zeuren over zere handen enz enz
Jup.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iemand die dus echt goed had geluisterd, had eigenlijk kunnen gaan niksen , beetje rondhangen, ballonnetjes gooien, zeuren over zere handen enz enz
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef engine het volgende:
Ik vind Eveline best wel aantrekkelijkJammer van die tattoos.
Of het papiertje gewoon laten vallen, het is niet voor niets denk ik dat het laatste papiertje op de grond werd gevonden,quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja. Kitty was even d'r lieve huismoeder-rol vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef Was-beer het volgende:
Die reactie van Kitty ook in de DBK liet wel even haar ware aard zien
BB: Grace heeft de vrijstelling
Kitty: KUT!en toen snel er achteraan: ja ik gun het haar wel hoor
wooow, zelfs van iets positiefs iets negatiefs kunnen maken, knap hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef Stargazing het volgende:
Dat spel is gewoon een nieuwe manier voor die vier om in de keuken te roddelen zonder dat de gouden kamer er vragen bij stelt
maar ze heeft toch zo veel gedaan he, iemand anders ook opgevallen dat ze Salar amper getoond hebben? volgens mij hebben ze ondertussen al voor meer dan 24uur aan Salar spiegelbeelden. ik heb medelijden met de mensen die moeten knippen. "Staat die mislukte barbiepop nu weer voor de spiegel?"quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had dat toen ook al gezegd. Maar als ze het zouden weten gaat niemand een papiertje zoeken. Of gaat de hebzucht overheersen. Net zoals bij Kitty die dacht dat de eerste het meest bijzondere was.
Smaken verschillen gelukkig. Ik vind d'r een leuk mens, totaal niet aantrekkelijk. Maar met "leuk mens" scoort ze al hoger dan kitty, navel en salar. Dus dat gaat aardig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef engine het volgende:
Ik vind Eveline best wel aantrekkelijkJammer van die tattoos.
Een bordspel voor vierpersonen en ben blij dat je nu pas geniet. Wat zal die avonden verschrikkelijk voor je geweest zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:35 schreef Thaidg het volgende:
Genieten hoeveel plezier ze samen hebben met een bordspel, team groen for the win!
emiiiii?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef odie22 het volgende:
streams sucks ook alik wil emiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
![]()
![]()
![]()
nawel heeft het nog niet door dat het 24/7 live isquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:29 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Een casting bureau trekt een blik figuranten open en dan haalt BB er uit wie voor hun aan het rolletje voldoen denk ik
Emuquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
het is een gavequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow, zelfs van iets positiefs iets negatiefs kunnen maken, knap hoor
maar niet daar geslapenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef spapaars het volgende:
Dat laatste briefje is echt niet op de grond gegooid door Grace hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef Verida het volgende:
Of
[..]
Of het papiertje gewoon laten vallen, het is niet voor niets denk ik dat het laatste papiertje op de grond werd gevonden,
veel haters hier op team groen, laat ze ik weet dat team groen niet stelletje popi jopis zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat grace hem had, en heeft neergelegdquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef Verida het volgende:
Of
[..]
Of het papiertje gewoon laten vallen, het is niet voor niets denk ik dat het laatste papiertje op de grond werd gevonden,
we hebben het over de groene kamer toch? Ik weet niet wat jij gezien heb maar als die samen zijn is roddelen zowat het enige dat ze doen, waarom zou dit anders zijn?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Oh, misschien toch even terug kijken....quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef Was-beer het volgende:
Moeten wel niet vergeten dat Kitty en Salar heel hard gestreden hebben in het spelquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef Was-beer het volgende:
als ze dat erder weten dann zoekt toch niemand en papiertjequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef Verida het volgende:
jeetje, ik hoor nu in de uitzending dat ze het gewoon hadden kunnen weten van die papiertjes
bb zegt, de mensen met een vrijstelling moeten aan de keukentafel gaan zitten, de mensen die een papiertje vinden moeten hiermee naar de dagboekkamer, Er zijn 6 papiertjes en zeven mensen, 1 iemand zal dus geen papiertje vinden en diegene moet dan aan de keukentafel gaan zitten (bij die al een vrijstelling hebben) Dus als ze goed hadden geluisterd hadden ze het kunnen weten.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
emiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben verlieft man
Ze heeft mooie ogen, maar de rest is nep, ben daar niet zo van.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
jij houd wel
[..]
van (F)(D)ucklips?
niet op iptv daar loopt het bestensquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, die was er ook van overtuigd dat ze verloren had....en eigenlijk als enige de vrijstelling verdient had met die ballonen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jup.
Maar dat kon je van Grace niet zeggen. Als ik af en toe keek was ze als een machine bezig met die nagels van haar
gaat wel weer overquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
emiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben verlieft man
Ze zijn nu toch echt gezellig aan het spelenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef Stargazing het volgende:
[..]
we hebben het over de groene kamer toch? Ik weet niet wat jij gezien heb maar als die samen zijn is roddelen zowat het enige dat ze doen, waarom zou dit anders zijn?
Als de gouden kamer speelt is het positief, want die zijn gewoon aan het spelen.
Ik vind haar aantrekkelijker dan Amy bijv. Die vind ik er zo nep uitzien, heb ik niks mee. Maar inderdaad smaken verschillen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig. Ik vind d'r een leuk mens, totaal niet aantrekkelijk. Maar met "leuk mens" scoort ze al hoger dan kitty, navel en salar. Dus dat gaat aardig.
aaah dacht alquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft mooie ogen, maar de rest is nep, ben daar niet zo van.
Heeft Mario weer mijn account gehacktquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah dacht al
iemand heeft je account gehacked
Het roddelen komt nog wel, wacht maar, zodra de anderen niet in de buurt zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zijn nu toch echt gezellig aan het spelen
dat hoop ik toch nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft Mario weer mijn account gehackt
Zit volgens mij iets in de groene verf worden ze giftig vanquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef Stargazing het volgende:
[..]
we hebben het over de groene kamer toch? Ik weet niet wat jij gezien heb maar als die samen zijn is roddelen zowat het enige dat ze doen, waarom zou dit anders zijn?
Als de gouden kamer speelt is het positief, want die zijn gewoon aan het spelen.
Ze voelen zich wel zo.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef Thaidg het volgende:
Veel har
[..]
veel haters hier op team groen, laat ze ik weet dat team groen niet stelletje popi jopis zijn.
gelukkig denkt mijn dochter van 17 er net zo over als jij nu verwoordquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het zonde, dat jonge mensen zichzelf al zo verminken, terwijl dat misschien(mits het medisch is) totaal niet nodig is. Het is een modetrends, die ik totaal niet toejuich. Puur natuur, daar kan ik van genieten.
zeker waar en vrouwen van 25 zien er uit als 40 ik snap het niet echtquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het zonde, dat jonge mensen zichzelf al zo verminken, terwijl dat misschien(mits het medisch is) totaal niet nodig is. Het is een modetrends, die ik totaal niet toejuich. Puur natuur, daar kan ik van genieten.
Eveline zit aan tafelquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh..ik zie Evviie nu al lamlendig onderuit liggen op de bank....![]()
Misschien kan ze beter maar gelijk een knulletje uitzoeken om te neuken...
niet iedereen wil meteen neuken hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh..ik zie Evviie nu al lamlendig onderuit liggen op de bank....![]()
Misschien kan ze beter maar gelijk een knulletje uitzoeken om te neuken...
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:49 schreef engine het volgende:
Grace en Tobias zijn ook heel erg naar elkaar toe aan het trekken. Vind ik veel beter passen dan Amy eigenlijk.
Hopelijk wordt ze er wat rustiger vanquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:49 schreef engine het volgende:
Grace en Tobias zijn ook heel erg naar elkaar toe aan het trekken. Vind ik veel beter passen dan Amy eigenlijk.
of Tobias is meer pitquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ze er wat rustiger van
Ja, Eveline en Tobias hadden ook een gelijkwaardig gesprek wat best leuk was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:49 schreef engine het volgende:
Je bedoelt vast Amyquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw dan was het een oude stream van HiDiHo.. ben ik niet gewend van 'm
Had nog goede hoop dat de nieuwe Peter een vrijstelling zouden geven, zodat Kitty en Vera genomineerd staan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:52 schreef Stargazing het volgende:
is er dan toch nog een opdracht eigenlijk? ik dacht dat er nu wel bevestiging zou komen dat Kitty, Peter en Vera officieel genomineerd waren
ik hoop zijn nog spelequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:52 schreef Stargazing het volgende:
is er dan toch nog een opdracht eigenlijk? ik dacht dat er nu wel bevestiging zou komen dat Kitty, Peter en Vera officieel genomineerd waren
Ah ok, die zit al een tijdje naast onze Kit in nieuwe kleding aan tafelquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, het was die ouwenieuwe
Ik ook echt, vind het echt jammer dat Peter op deze manier genomineerd staat, Hij heeft nog niet echt wat van hem kunnen laten zien omdat Kitty alle cameras opeist met haar kinderachtige gedragquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had nog goede hoop dat de nieuwe Peter een vrijstelling zouden geven, zodat Kitty en Vera genomineerd staan.
aah hele dag al gedoe met streamsquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is er met die streams aan de hand? Ik stop er effe mee, is niet leuk zo. Ik laat water in mijn badkuip/bubbelbad lopen en ga effe relaxen. Tot straks all
Dat heb ik gemist dan. Hij is wel leuker in 1 op 1 gesprekken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Eveline en Tobias hadden ook een gelijkwaardig gesprek wat best leuk was.
het is gewoon een lieve manquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef zodeju het volgende:
Jammer dat Peter zo gek is op Nawel......zelfs ontzettend veel.
misschien modem resetten ?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is er met die streams aan de hand? Ik stop er effe mee, is niet leuk zo. Ik laat water in mijn badkuip/bubbelbad lopen en ga effe relaxen. Tot straks all
Maar alleen lief zijn vind ik niet genoeg eigenlijk.quote:
Doen de Heidi streams ook gek?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Lopen vast telkens. Thx mopquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah hele dag al gedoe met streams
hier gelukkig niet
bubbel ze mop
voor een BB is het misschien niet genoegquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar alleen lief zijn vind ik niet genoeg eigenlijk.
haquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op een schaal van 1-10 hoe sjacherijnig wordt mijn vriendin als ik d'r conditioner pik?
hangt er vanaf hoeveel je pakt hahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ook niet met hele droge humor. Wat dat heeft hij.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar alleen lief zijn vind ik niet genoeg eigenlijk.
Hiquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb steed meer overeenkomsten met Tobias, hij is ook Spaans aan het leren op Duolingo!
ben je ook zo knapquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb steed meer overeenkomsten met Tobias, hij is ook Spaans aan het leren op Duolingo!
Ja aan de andere kant, hij lijkt toch best populair. Niemand is echt tegen hem.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor een BB is het misschien niet genoeg
daar heb je gelijk in
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |