dat moet in NLquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is toch vreemd of niet? is bb nu ook zeelzorge? man man
het was ook erg chaotisch in de keuken.....Nawel die riep ik hoef nog niet wil graag met de andere eten...Kitty nee je moet nu eten anders worden ze koud. Iedereen in die keuken....Kitty ik heb nog pizza in de oven staan die kunnen ze straks proeven . Maar inderdaad ging het de jongens om de pizza uit de steenoven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan. Hij had wel gelijk maar ik vond het lomp/onbeschoft hoe hij het bracht.
vind ik vreemdquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is verplicht in Nederland als het over zelfdoding gaat!
Ja? Dus? Da's gewoon dat áls iemand daar mee worstelt, ze kunnen zien welk nummer ze voor hulp kunnen bellen. Da's mooi toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar staat denk je an zelfsmoord ,en een telefonnummer
Dat zei Dimi steeds.quote:
Dat is helemaal niet vreemd. Overal waar er over zelfmoord wordt gesproken, wordt dit telefoonnummer ook getoond, Dit is dat mensen die over zelfmoord denken, een uitweg te bieden, iemand om mee te praten, iemand die ze kan helpen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Als je zelf zegt in het spelletje 1/2 dan wil je het gewoon hequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Ze werden gedwongen anders was het wss niet veel
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet vreemd. Overal waar er over zelfmoord wordt gesproken, wordt dit telefoonnummer ook getoond, Dit is dat mensen die over zelfmoord denken, een uitweg te bieden, iemand om mee te praten, iemand die ze kan helpen.
Ik vind het zelf heel erg netjes dat dit gebeurd.
die andere kamer is volquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel een beetje jammer dat ze voor de groene kamer gaan he
beetje lullig als je 1 op 10 zegt hequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je zelf zegt in het spelletje 1/2 dan wil je het gewoon he
dat is normaal in Nederland dat als er in een uitzending op tv gesproken wordt over zelfmoord dat er altijd bij staat waar je hulp kunt krijgen als je gedachtes hebt over zelfmoord.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Oke, waarom wordt er dan gezegd dat Kristoff fout bezig was??quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vond ik juist niet, Ze lieten Kristoff duidelijk uitleggen waarom hij een stuk van die pizza wilde en ze lieten ook nog nawel vertellen dat er echt nog heel veel veggie pizza was.
juist het dwingerige gedrag van Kitty werd uitvergroot in de uitzending, zo heb ik het gezien.
1/2?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je zelf zegt in het spelletje 1/2 dan wil je het gewoon he
Goede keuze geweestquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is verplicht in Nederland als het over zelfdoding gaat!
Nouch natuurlijkquote:
Kijk je de streams wel?quote:
Ik had niet gezegd dat Kristoff fout bezig wasquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, waarom wordt er dan gezegd dat Kristoff fout bezig was??
Snap het nu niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |