wat was er dan niet netjes van kristoff?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Al vond ik Kristoff ook niet netjes.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : SALAR ... HIER KOMEN ... HELLUPE
Dat zie je verkeerd Mickytjuh.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ben de gene die altijd gelijk heeft en niet iemand anders die denkt dat ze gelijk heeft
Ook jij bent af.quote:
AUSWEISCH! SCHNELL!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : SALAR ... HIER KOMEN ... HELLUPE
Je kunt de uitzending ook op Videoland bekijken, die staat er dan al.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel leuk dat jullie nu pas de tv uitzending bekijken. Terwijl de Belgen het al hebben gezien
Maar de Nederlanders hebben dan weer 2 strams
ze moeten wel, stel veertje blijft genomineerd.........alles in de strijd gooienquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera en Dimi gaan wel in sneltempo zeg. Ze gaan nu al samen slapen
![]()
Als het zo door gaat dan is Vera in April 3 maanden zwanger
Als je de streams zou kijken zou je weten dat het helemaal niet zo verlopen is. Kristof was absoluut in zijn recht, Kitty maakte een probleem van nietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef Thaidg het volgende:
Kristoff meteen stoer doen, pizza eten die van nawal is, net nadat hij immuniteit heeft. Triest wel
ik wilde vanavond op tijd naar bedquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimitri wil logeren in het bed van Vera zegt Vera.
Vera: "Maar wel slapen he"
Even aan duckface laten zien wat hij allemaal met donsveertjes kanquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof zich even uitsloven voor Amy met dekbed schudden
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als je de streams zou kijken zou je weten dat het helemaal niet zo verlopen is. Kristof was absoluut in zijn recht, Kitty maakte een probleem van niets
Dan kunnen de 2 nieuwe ook op de gouden kamer!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera en Dimi gaan wel in sneltempo zeg. Ze gaan nu al samen slapen
![]()
Als het zo door gaat dan is Vera in April 3 maanden zwanger
Vera kennelijk ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wilde vanavond op tijd naar bed
Zijn gedrag.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef Verida het volgende:
w
[..]
wat was er dan niet netjes van kristoff?
wel een beetje jammer dat ze voor de groene kamer gaan hequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan kunnen de 2 nieuwe ook op de gouden kamer!
Hij ligt al onder de plak zonder dat hij het beseft.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimitri wil logeren in het bed van Vera zegt Vera.
Vera: "Maar wel slapen he"
Jammer joh.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel een beetje jammer dat ze voor de groene kamer gaan he
de 2 streams lopen vor mijn verrassing nu ook op iptv en zonder stokkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kunt de uitzending ook op Videoland bekijken, die staat er dan al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |