SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Amy
BB / [Bewoner] Eveline
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Awww, die was beter geweest ja. Sorry!quote:
dank je welquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
superniger in BB / [TV / Live #2] Koken met Kitty.
met nadruk op proberen, zal ook wel wat gestuurd worden door febo. Jaloezie/strijd om een man tussen 2 vrouwen zorgt voor goeie beelden voor de uitzendingquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Amy gaat dimi proberen af te pakken. LEt op mijn woorden
man man wat je alles denktquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Amy gaat dimi proberen af te pakken. LEt op mijn woorden
Amy -Blondie is stukken minder erg dan Kitty - Kuttie , en dat wordt al 2 week gedaanquote:
Ik heb namelijk ook KPN en ik ga Videoland de hele dag al de sçhuld....quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh .. nee, maar iedereen die vandaag klaagde in CoS had KPN .. dus...
Als de uitzendingen zo verder gaan, exit Peter. Hij komt echt nauwelijks in beeld, triest eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:45 schreef Flow3r het volgende:
Die 2 nieuwen slapen in de groene kamer ?
Dan exit Kitty
Kittyquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:47 schreef Tourniquet het volgende:
Haha pizza-gate uitgebreid in de uitzending.
nooit problemen, vandaag continu , heb ook kpn, was vanmiddag bij mn zoon op visite die heb ook kpn , zelfde liedje. op twitter facebook allemaal klachten met KPN vandaag, dus heeft wel degelijk met KPN te maken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb namelijk ook KPN en ik ga Videoland de hele dag al de sçhuld....
Heb ff wat navraag gedaan en ik krijg hetzelfde beeld als jij
Ja de vraag was ook niet omdat ik zeg dat t niet zo is,quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
nooit problemen, vandaag continu , heb ook kpn, was vanmiddag bij mn zoon op visite die heb ook kpn , zelfde liedje. op twitter facebook allemaal klachten met KPN vandaag, dus heeft wel degelijk met KPN te maken.
superniger in BB / [TV / Live #2] Koken met Kitty.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Welk topic is voor bespreken dagelijkse tv uitzending?
KPN lag afgelopen nacht er helemaal uit, internet en tv.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb namelijk ook KPN en ik ga Videoland de hele dag al de sçhuld....
Heb ff wat navraag gedaan en ik krijg hetzelfde beeld als jij
Vermoeiend ditquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die 2 gaan neuken. Wanneer dat weten we nog niet.
ik de van gisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kijk nu de uitzending via Videoland, en die hapert in ieder geval niet.
Dat ze gaan neuken, of dat ik het mededeel.quote:
die heb ik ook heel lang gezocht, heeft een ''niet toepasselijke naam dit jaar'' koken met kitty of zo iets. in ieder geval geen naam die je zoekt als je de tv uitzending topic zoekt, misschien even veranderen MODquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Welk topic is voor bespreken dagelijkse tv uitzending?
Het feit dat het volwassen meerderjarige mensen hier zo bezighoudtquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat ze gaan neuken, of dat ik het mededeel.
Namen zijn altijd willekeurig. De tag is gewoon Live tv!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
die heb ik ook heel lang gezocht, heeft een ''niet toepasselijke naam dit jaar'' koken met kitty of zo iets. in ieder geval geen naam die je zoekt als je de tv uitzending topic zoekt, misschien even veranderen MOD
Ik vond zijn uitleg heel relevant hoor, er was nog meer veggie en hij wilde alleen een stukje proeven van de pizza die zij buiten hadden gebakken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef Thaidg het volgende:
Kristoff meteen stoer doen, pizza eten die van nawal is, net nadat hij immuniteit heeft. Triest wel
Gelulquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef Thaidg het volgende:
Kristoff meteen stoer doen, pizza eten die van nawal is, net nadat hij immuniteit heeft. Triest wel
Vond de reactie van Kitty iets wat overdreven. Nawel zelf had er geen probleem mee om te delenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelul
Er was super veel vegetarische pizza.
Kristof en de mannen hadden die pizza gemaakt in de buiten oven en wilde ook gewoon proeven.
Kitty maakt er een drama van maar was echt hele dikke onzin
Exactquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vond de reactie van Kitty iets wat overdreven. Nawel zelf had er geen probleem mee om te delen
Zou al vanaf dag 1 een knallende ruzie met haar hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelul
Kristof en de mannen hadden die pizza gemaakt in de buiten oven en wilde ook gewoon proeven.
Ja vond ik ook. Al vond ik Kristoff ook niet netjes.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vond de reactie van Kitty iets wat overdreven. Nawel zelf had er geen probleem mee om te delen
Kitty's wil is wet, bij Kittyquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gelul
Wel daarna zeuren tegen Litty dat ze er nog niet veel van had gegeten. Terwijl ze het gewoon uit aan het delen was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou al vanaf dag 1 een knallende ruzie met haar hebben.
Ja precies dat. Kitty doet soms alsof ze bezig is tegen een stelletjes pubers van 14-15.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact
En zijn uitleg is volledig plausibel!
Kitty is niet de baas. Kitty is de gene die moeilijk doet.
Hij had er een beetje genoeg van, ik was waarschijnlijk al veel eerder tegen de bazin uitgevallenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Al vond ik Kristoff ook niet netjes.
Kristof begon heel rustigequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
mwahhh Kristof bedoelde het mss goed.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |