omdat ons haar anders echt net touw is en niet te kammen ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Waarom komen vrouwen bijna klaar van een beetje conditioner
Hoe deden ze dat in de jaren 20 toen dit nog niet bestond.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
omdat ons haar anders echt net touw is en niet te kammen ook
Nee, was ook eigenlijk in het algemeen, sorry....vele die de uitzending hadden gezien vonden Kristof te ver gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:18 schreef Verida het volgende:
Ik
[..]
Ik had niet gezegd dat Kristoff fout bezig was
Hmm. Nu wil ik ook conditioner. Of moet je daar haar voor hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
omdat ons haar anders echt net touw is en niet te kammen ook
https://www.tiktok.com/@t(...)d7049102076186691077quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Thomas had ook een filmpje op Tiktok geplaatst in het BB huis
hij heeft al die kilo's er weer bij op
Omdat dat net het verschil kan zijn tussen glanzend haar en een bos stro.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Waarom komen vrouwen bijna klaar van een beetje conditioner
Ik vind "golden boys" een beetje een jeukwoordquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Amy blendt lekker in met de golden boys.
Bemoeial. Jalousie druipt eraf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
jonguh jonguh
niet laten verleiden tot dingen die je niet wil
zure kitty
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind "golden boys" een beetje een jeukwoord
ja echt zuurquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Bemoeial. Jalousie druipt eraf.
google bij afbeeldingen eens op golden boys, dan zie je toch iets andersquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
ja dat snap ik,maar wat is al bij voetbal jemand dit praat komt dannquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:16 schreef danilel het volgende:
[..]
dat is normaal in Nederland dat als er in een uitzending op tv gesproken wordt over zelfmoord dat er altijd bij staat waar je hulp kunt krijgen als je gedachtes hebt over zelfmoord.
stel je nu voor dat er iemand kijkt die er ook mee zitquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat de inblendug in de BB zendung komt
Nee hoor. Zo is Kitty gewoon.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Bemoeial. Jalousie druipt eraf.
jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat snap ik,maar wat is al bij voetbal jemand dit praat komt dann
ook deze inblending??
zi jmoest en lepel nehmen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat ik dus ook al dacht.. maar denk dat ze nog niet helemaal wakker waren en het begrepenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef engine het volgende:
Nu ik die uitleg hoor, hadden ze het kunnen weten
jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je nu voor dat er iemand kijkt die er ook mee zit
die kan dan bellen naar dat nummer om er met iemand over te praten
zo kun je een zelfmoord voorkomen
al zou het er maar 1 zijn
dan is dat wel 1 mens gered
Patricia Paay en haar Golden Boys?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind "golden boys" een beetje een jeukwoord
Joh, kap eens met je moeilijk gezeur. Toon een beetje begrip voor je medemens. Er zijn mensen die met zelfmoord gedachten worstelen. Daarom zorgen we er in nederland voor dat wanneer dat topic ergens ter sprake komt, er óók een "hulplijn" in beeld komt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat snap ik,maar wat is al bij voetbal jemand dit praat komt dann
ook deze inblending??
Exact!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef engine het volgende:
Nu ik die uitleg hoor, hadden ze het kunnen weten
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Joh, kap eens met je moeilijk gezeur. Toon een beetje begrip voor je medemens. Er zijn mensen die met zelfmoord gedachten worstelen. Daarom zorgen we er in nederland voor dat wanneer dat topic ergens ter sprake komt, er óók een "hulplijn" in beeld komt.
Jammer dat jij je daar aan stoort, maar je kunt iets ook gewoon accepteren en er verder je klep over houden. Eendendrol.
het is toch goed nu hoor,moet je niet me doorgaanquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Joh, kap eens met je moeilijk gezeur. Toon een beetje begrip voor je medemens. Er zijn mensen die met zelfmoord gedachten worstelen. Daarom zorgen we er in nederland voor dat wanneer dat topic ergens ter sprake komt, er óók een "hulplijn" in beeld komt.
Jammer dat jij je daar aan stoort, maar je kunt iets ook gewoon accepteren en er verder je klep over houden. Eendendrol.
nee niet perseequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm. Nu wil ik ook conditioner. Of moet je daar haar voor hebben
quote:
Een casting bureau trekt een blik figuranten open en dan haalt BB er uit wie voor hun aan het rolletje voldoen denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik erger me echt kapot aan bewoners die niet eens weten hoe een livestream werkt.
Sommigen weten niet dat je ook om 2u snachts de stream kan kijken. Hoe zo doe je mee aan een spel als je nog niet eens een beetje research hebt gedaan
wat wil je dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op een schaal van 1-10 hoe sjacherijnig wordt mijn vriendin als ik d'r conditioner pik?
Kunt conditioner ook gr ruiken als alternatief voor scheergelquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm. Nu wil ik ook conditioner. Of moet je daar haar voor hebben
Sowieso zes papiertjes....gaan ze die dan allemaal vrijstelling geven?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact!
Het was echt super super duidelijk.
Maar iedereen werd steeds blijer als ze een ticket hadden. Zo maakten ze elkaar gek.
op de streams was ook al duidelijk dat Peter de enige was die het had begrepen. Zegt ook veel over hoe goed de rest van de bewoners naar hem luistert, best zielig eigenlijk. Ik vind Peter echt een superlieve man.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact!
Het was echt super super duidelijk.
Maar iedereen werd steeds blijer als ze een ticket hadden. Zo maakten ze elkaar gek.
Conditionerorgasme!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat wil je dan?
een beetje zachter onderhaar?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef spapaars het volgende:
Die 2 nieuwe hebben dus ook in de geheime kamer gezeten.
en zij hebben die zakken die ze vandaag kregen samengesteld dus, verklaard ook meteen waarom de bewoners niet alles hadden dat ze gevraagd haddenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef spapaars het volgende:
Die 2 nieuwe hebben dus ook in de geheime kamer gezeten.
Ik heb de stream daarvan niet gezien. Hoe werd dat Peter duidelijk? Heeft hij dat uitgesproken tegen iemand?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef Stargazing het volgende:
[..]
op de streams was ook al duidelijk dat Peter de enige was die het had begrepen. Zegt ook veel over hoe goed de rest van de bewoners naar hem luistert, best zielig eigenlijk. Ik vind Peter echt een superlieve man.
Hahaha ik moest wel lachen hoe Kitty het zei😂quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:23 schreef Mjelleke het volgende:
Wow hoorde Kitty net tegen salar zeggen dat ze ff de kamer uit moest omdat ze kots misselijk werd van t gedrag van Dimi en Vera dat het allemaal zo nep is. En dat peter had gezegd dat de bedden al bijmekaar moesten. Dat is helemaal niet gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |