En vorig jasr met Jill en Thomas zal ze wel helemaal fantastisch hebben gevondenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:23 schreef Mjelleke het volgende:
Wow hoorde Kitty net tegen salar zeggen dat ze ff de kamer uit moest omdat ze kots misselijk werd van t gedrag van Dimi en Vera dat het allemaal zo nep is. En dat peter had gezegd dat de bedden al bijmekaar moesten. Dat is helemaal niet gezegd
Had dat toen ook al gezegd. Maar als ze het zouden weten gaat niemand een papiertje zoeken. Of gaat de hebzucht overheersen. Net zoals bij Kitty die dacht dat de eerste het meest bijzondere was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef Verida het volgende:
jeetje, ik hoor nu in de uitzending dat ze het gewoon hadden kunnen weten van die papiertjes
bb zegt, de mensen met een vrijstelling moeten aan de keukentafel gaan zitten, de mensen die een papiertje vinden moeten hiermee naar de dagboekkamer, Er zijn 6 papiertjes en zeven mensen, 1 iemand zal dus geen papiertje vinden en diegene moet dan aan de keukentafel gaan zitten (bij die al een vrijstelling hebben) Dus als ze goed hadden geluisterd hadden ze het kunnen weten.
Ja hij zei het vrij duidelijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef engine het volgende:
Nu ik die uitleg hoor, hadden ze het kunnen weten
Als ze de laatste had gevonden was die waarschijnlijk ook het meest bijzonder geweestquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had dat toen ook al gezegd. Maar als ze het zouden weten gaat niemand een papiertje zoeken. Of gaat de hebzucht overheersen. Net zoals bij Kitty die dacht dat de eerste het meest bijzondere was.
Iemand die dus echt goed had geluisterd, had eigenlijk kunnen gaan niksen , beetje rondhangen, ballonnetjes gooien, zeuren over zere handen enz enzquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Sowieso zes papiertjes....gaan ze die dan allemaal vrijstelling geven?![]()
En dan die hint over aan tafel plaatsnemen.
Maar het was wel vermakelijk om te zien
ze hebben sowieso nogal moeite met goed luisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iemand die dus echt goed had geluisterd, had eigenlijk kunnen gaan niksen , beetje rondhangen, ballonnetjes gooien, zeuren over zere handen enz enz
Jup.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iemand die dus echt goed had geluisterd, had eigenlijk kunnen gaan niksen , beetje rondhangen, ballonnetjes gooien, zeuren over zere handen enz enz
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef engine het volgende:
Ik vind Eveline best wel aantrekkelijkJammer van die tattoos.
Of het papiertje gewoon laten vallen, het is niet voor niets denk ik dat het laatste papiertje op de grond werd gevonden,quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja. Kitty was even d'r lieve huismoeder-rol vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef Was-beer het volgende:
Die reactie van Kitty ook in de DBK liet wel even haar ware aard zien
BB: Grace heeft de vrijstelling
Kitty: KUT!en toen snel er achteraan: ja ik gun het haar wel hoor
wooow, zelfs van iets positiefs iets negatiefs kunnen maken, knap hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef Stargazing het volgende:
Dat spel is gewoon een nieuwe manier voor die vier om in de keuken te roddelen zonder dat de gouden kamer er vragen bij stelt
maar ze heeft toch zo veel gedaan he, iemand anders ook opgevallen dat ze Salar amper getoond hebben? volgens mij hebben ze ondertussen al voor meer dan 24uur aan Salar spiegelbeelden. ik heb medelijden met de mensen die moeten knippen. "Staat die mislukte barbiepop nu weer voor de spiegel?"quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had dat toen ook al gezegd. Maar als ze het zouden weten gaat niemand een papiertje zoeken. Of gaat de hebzucht overheersen. Net zoals bij Kitty die dacht dat de eerste het meest bijzondere was.
Smaken verschillen gelukkig. Ik vind d'r een leuk mens, totaal niet aantrekkelijk. Maar met "leuk mens" scoort ze al hoger dan kitty, navel en salar. Dus dat gaat aardig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef engine het volgende:
Ik vind Eveline best wel aantrekkelijkJammer van die tattoos.
Een bordspel voor vierpersonen en ben blij dat je nu pas geniet. Wat zal die avonden verschrikkelijk voor je geweest zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:35 schreef Thaidg het volgende:
Genieten hoeveel plezier ze samen hebben met een bordspel, team groen for the win!
emiiiii?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef odie22 het volgende:
streams sucks ook alik wil emiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
![]()
![]()
![]()
nawel heeft het nog niet door dat het 24/7 live isquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:29 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Een casting bureau trekt een blik figuranten open en dan haalt BB er uit wie voor hun aan het rolletje voldoen denk ik
Emuquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
het is een gavequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow, zelfs van iets positiefs iets negatiefs kunnen maken, knap hoor
maar niet daar geslapenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef spapaars het volgende:
Die 2 nieuwe hebben dus ook in de geheime kamer gezeten.
Dat laatste briefje is echt niet op de grond gegooid door Grace hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef Verida het volgende:
Of
[..]
Of het papiertje gewoon laten vallen, het is niet voor niets denk ik dat het laatste papiertje op de grond werd gevonden,
veel haters hier op team groen, laat ze ik weet dat team groen niet stelletje popi jopis zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat grace hem had, en heeft neergelegdquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef Verida het volgende:
Of
[..]
Of het papiertje gewoon laten vallen, het is niet voor niets denk ik dat het laatste papiertje op de grond werd gevonden,
we hebben het over de groene kamer toch? Ik weet niet wat jij gezien heb maar als die samen zijn is roddelen zowat het enige dat ze doen, waarom zou dit anders zijn?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Oh, misschien toch even terug kijken....quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef Was-beer het volgende:
Moeten wel niet vergeten dat Kitty en Salar heel hard gestreden hebben in het spelquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef Was-beer het volgende:
van (F)(D)ucklips?quote:
als ze dat erder weten dann zoekt toch niemand en papiertjequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef Verida het volgende:
jeetje, ik hoor nu in de uitzending dat ze het gewoon hadden kunnen weten van die papiertjes
bb zegt, de mensen met een vrijstelling moeten aan de keukentafel gaan zitten, de mensen die een papiertje vinden moeten hiermee naar de dagboekkamer, Er zijn 6 papiertjes en zeven mensen, 1 iemand zal dus geen papiertje vinden en diegene moet dan aan de keukentafel gaan zitten (bij die al een vrijstelling hebben) Dus als ze goed hadden geluisterd hadden ze het kunnen weten.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
emiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben verlieft man
Ze heeft mooie ogen, maar de rest is nep, ben daar niet zo van.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
jij houd wel
[..]
van (F)(D)ucklips?
niet op iptv daar loopt het bestensquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, die was er ook van overtuigd dat ze verloren had....en eigenlijk als enige de vrijstelling verdient had met die ballonen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jup.
Maar dat kon je van Grace niet zeggen. Als ik af en toe keek was ze als een machine bezig met die nagels van haar
gaat wel weer overquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
emiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben verlieft man
Ze zijn nu toch echt gezellig aan het spelenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef Stargazing het volgende:
[..]
we hebben het over de groene kamer toch? Ik weet niet wat jij gezien heb maar als die samen zijn is roddelen zowat het enige dat ze doen, waarom zou dit anders zijn?
Als de gouden kamer speelt is het positief, want die zijn gewoon aan het spelen.
Ik vind haar aantrekkelijker dan Amy bijv. Die vind ik er zo nep uitzien, heb ik niks mee. Maar inderdaad smaken verschillen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig. Ik vind d'r een leuk mens, totaal niet aantrekkelijk. Maar met "leuk mens" scoort ze al hoger dan kitty, navel en salar. Dus dat gaat aardig.
aaah dacht alquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft mooie ogen, maar de rest is nep, ben daar niet zo van.
Heeft Mario weer mijn account gehacktquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah dacht al
iemand heeft je account gehacked
Het roddelen komt nog wel, wacht maar, zodra de anderen niet in de buurt zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zijn nu toch echt gezellig aan het spelen
dat hoop ik toch nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft Mario weer mijn account gehackt
Zit volgens mij iets in de groene verf worden ze giftig vanquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef Stargazing het volgende:
[..]
we hebben het over de groene kamer toch? Ik weet niet wat jij gezien heb maar als die samen zijn is roddelen zowat het enige dat ze doen, waarom zou dit anders zijn?
Als de gouden kamer speelt is het positief, want die zijn gewoon aan het spelen.
Ze voelen zich wel zo.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef Thaidg het volgende:
Veel har
[..]
veel haters hier op team groen, laat ze ik weet dat team groen niet stelletje popi jopis zijn.
gelukkig denkt mijn dochter van 17 er net zo over als jij nu verwoordquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het zonde, dat jonge mensen zichzelf al zo verminken, terwijl dat misschien(mits het medisch is) totaal niet nodig is. Het is een modetrends, die ik totaal niet toejuich. Puur natuur, daar kan ik van genieten.
zeker waar en vrouwen van 25 zien er uit als 40 ik snap het niet echtquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het zonde, dat jonge mensen zichzelf al zo verminken, terwijl dat misschien(mits het medisch is) totaal niet nodig is. Het is een modetrends, die ik totaal niet toejuich. Puur natuur, daar kan ik van genieten.
Eveline zit aan tafelquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh..ik zie Evviie nu al lamlendig onderuit liggen op de bank....![]()
Misschien kan ze beter maar gelijk een knulletje uitzoeken om te neuken...
niet iedereen wil meteen neuken hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh..ik zie Evviie nu al lamlendig onderuit liggen op de bank....![]()
Misschien kan ze beter maar gelijk een knulletje uitzoeken om te neuken...
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:49 schreef engine het volgende:
Grace en Tobias zijn ook heel erg naar elkaar toe aan het trekken. Vind ik veel beter passen dan Amy eigenlijk.
Hopelijk wordt ze er wat rustiger vanquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:49 schreef engine het volgende:
Grace en Tobias zijn ook heel erg naar elkaar toe aan het trekken. Vind ik veel beter passen dan Amy eigenlijk.
of Tobias is meer pitquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ze er wat rustiger van
Ja, Eveline en Tobias hadden ook een gelijkwaardig gesprek wat best leuk was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:49 schreef engine het volgende:
Je bedoelt vast Amyquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw dan was het een oude stream van HiDiHo.. ben ik niet gewend van 'm
Had nog goede hoop dat de nieuwe Peter een vrijstelling zouden geven, zodat Kitty en Vera genomineerd staan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:52 schreef Stargazing het volgende:
is er dan toch nog een opdracht eigenlijk? ik dacht dat er nu wel bevestiging zou komen dat Kitty, Peter en Vera officieel genomineerd waren
ik hoop zijn nog spelequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:52 schreef Stargazing het volgende:
is er dan toch nog een opdracht eigenlijk? ik dacht dat er nu wel bevestiging zou komen dat Kitty, Peter en Vera officieel genomineerd waren
Ah ok, die zit al een tijdje naast onze Kit in nieuwe kleding aan tafelquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, het was die ouwenieuwe
Ik ook echt, vind het echt jammer dat Peter op deze manier genomineerd staat, Hij heeft nog niet echt wat van hem kunnen laten zien omdat Kitty alle cameras opeist met haar kinderachtige gedragquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had nog goede hoop dat de nieuwe Peter een vrijstelling zouden geven, zodat Kitty en Vera genomineerd staan.
aah hele dag al gedoe met streamsquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is er met die streams aan de hand? Ik stop er effe mee, is niet leuk zo. Ik laat water in mijn badkuip/bubbelbad lopen en ga effe relaxen. Tot straks all
Dat heb ik gemist dan. Hij is wel leuker in 1 op 1 gesprekken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Eveline en Tobias hadden ook een gelijkwaardig gesprek wat best leuk was.
het is gewoon een lieve manquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef zodeju het volgende:
Jammer dat Peter zo gek is op Nawel......zelfs ontzettend veel.
misschien modem resetten ?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is er met die streams aan de hand? Ik stop er effe mee, is niet leuk zo. Ik laat water in mijn badkuip/bubbelbad lopen en ga effe relaxen. Tot straks all
Maar alleen lief zijn vind ik niet genoeg eigenlijk.quote:
Doen de Heidi streams ook gek?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Lopen vast telkens. Thx mopquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah hele dag al gedoe met streams
hier gelukkig niet
bubbel ze mop
voor een BB is het misschien niet genoegquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar alleen lief zijn vind ik niet genoeg eigenlijk.
haquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op een schaal van 1-10 hoe sjacherijnig wordt mijn vriendin als ik d'r conditioner pik?
hangt er vanaf hoeveel je pakt hahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op een schaal van 1-10 hoe sjacherijnig wordt mijn vriendin als ik d'r conditioner pik?
Ook niet met hele droge humor. Wat dat heeft hij.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar alleen lief zijn vind ik niet genoeg eigenlijk.
Hiquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb steed meer overeenkomsten met Tobias, hij is ook Spaans aan het leren op Duolingo!
ben je ook zo knapquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb steed meer overeenkomsten met Tobias, hij is ook Spaans aan het leren op Duolingo!
Ja aan de andere kant, hij lijkt toch best populair. Niemand is echt tegen hem.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor een BB is het misschien niet genoeg
daar heb je gelijk in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |