je bent weer lekker de oude zure freekquote:
Niks zuur, realistisch.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent weer lekker de oude zure freek![]()
Ze moeten nu wel, om Kitty ongelijk te gevenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera en Dimi gaan wel in sneltempo zeg. Ze gaan nu al samen slapen
![]()
Als het zo door gaat dan is Vera in April 3 maanden zwanger
schat je bent heel veel leuk grappig soms aardigquote:
Mee eens. Kristof had het gewoon bij het juiste eind.quote:
We gaan het meemaken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
schat je bent heel veel leuk grappig soms aardig
maar realistisch nee
Ja dat kan. Hij had wel gelijk maar ik vond het lomp/onbeschoft hoe hij het bracht.quote:
nu is het zuur weer op tvquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens. Kristof had het gewoon bij het juiste eind.
Kitty moet d'r zure sloot gewoon ff dichthouden.
Eindelijk een beetje directe belg, in plaats van de hele tijd "allez, ik voel da nie zo, hoe is uwen gevoel daar beeeh, kan ik da es effekes mee u bespreke"quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan. Hij had wel gelijk maar ik vond het lomp/onbeschoft hoe hij het bracht.
dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Tobias is te lief..
Trek je bek eens open tegen die Kitster
Dat vond ik juist niet, Ze lieten Kristoff duidelijk uitleggen waarom hij een stuk van die pizza wilde en ze lieten ook nog nawel vertellen dat er echt nog heel veel veggie pizza was.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:05 schreef Stargazing het volgende:
Kristof is niet mijn favoriete bewoner, ben ook niet tegen hem. Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik van hem moet denken maar de manier waarop hij zonet in de uitzending werd neergezet is echt niet oke. Alles werd uit de context getrokken ten koste van Kristof.
Kitty, die eigenlijk het echte probleem is, werd overal als het slachtoffer neergezet. Dat vind ik nu echt fucked up
Volgens mij is dat zijn strategie, de allemansvriendquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Tobias is te lief..
Trek je bek eens open tegen die Kitster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |