Omdat ik mobiel op FOK zit en geen plaatjes kan uploaden......quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:39 schreef Gibson88 het volgende:
Cinnepinspin je hebt de oude OP gehouden
Leer dat eens danquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat ik mobiel op FOK zit en geen plaatjes kan uploaden......
Heb de andere plaatjes al weggehaald, wees blij dat ik überhaupt onder werktijd even een nieuw deel heb geopend.......quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leer dat eens dan![]()
Hallotjes allemaal
Je moet onder werktijd hard werkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb de andere plaatjes al weggehaald, wees blij dat ik überhaupt onder werktijd even een nieuw deel heb geopend.......
Ja precies, dus even tussen twee cliënten door een nieuw deel geopend. Oh en eerst was er een fijne site die de plaatjeslink hier keurig netjes plakte maar die bestaat niet meer. Sindsdien geen andere site gevonden die dat wel zonder problemen doet.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog steeds mistig hier......
Dat is absoluut waarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja tis even niet anders
Puzziepuzquote:
Hoe is hetquote:
Goed wel , het is vrijdag ,bijna weekendquote:
Kan slechter kan beterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed wel , het is vrijdag ,bijna weekend![]()
Met jou?
Zo is het leven nou eenmaalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet helemaal lekker
Dus daar doen we het maar meequote:
Kan er moeilijk mee ophoudenquote:
Als je van ver moet komen snap ik dat wel, maar met abonnement en korte reistijd is het prima te doen. Zeker met zelf eten~drinken meenemenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:19 schreef puzziepie het volgende:
Efteling is me veel te duur![]()
Goedemorgen schatjes
Efteling is leuk voor een keer, laatste keer dat ik er was , was in 2005 zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je van ver moet komen snap ik dat wel, maar met abonnement en korte reistijd is het prima te doen. Zeker met zelf eten~drinken meenemen![]()
Mogguh
Dan heb je intussen al heel veel nieuwe dingen gemist! Tja, ik ben er praktisch mee opgegroeid en ga er nooit genoeg van krijgenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Efteling is leuk voor een keer, laatste keer dat ik er was , was in 2005 zoiets.
Ik vind het te duurquote:Op zondag 16 januari 2022 10:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan heb je intussen al heel veel nieuwe dingen gemist! Tja, ik ben er praktisch mee opgegroeid en ga er nooit genoeg van krijgen
Oh je hoeft voor mij niet te gaan hoor, ik belicht alleen maar de andere kant......ieder z'n dingquote:Op zondag 16 januari 2022 10:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het te duurIk heb niet veel gemist , zo zie ik het
![]()
Het is een mooi park om een keer gezien te hebben
I knowquote:Op zondag 16 januari 2022 10:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh je hoeft voor mij niet te gaan hoor, ik belicht alleen maar de andere kant......ieder z'n ding
Dan is het sowieso leuk, zo'n dag beleven met die kleine damequote:Op zondag 16 januari 2022 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I knowMisschien ga ik er ooit wel een keer heen met mijn kleine druifje
Dat zijn leuke dingen om met kleintjes te doenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan is het sowieso leuk, zo'n dag beleven met die kleine dame
Zeker!quote:Op zondag 16 januari 2022 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen om met kleintjes te doen![]()
Vooral ook dat sprookjes gedeelte in Anton Pieck stijl is prachtig
Grote kans dat ik daar over een paar jaar een keer heengaquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grote kans dat ik daar over een paar jaar een keer heenga
Oeh blote Gibsiequote:Op maandag 17 januari 2022 08:16 schreef Gibson88 het volgende:
Hallootje in mijn blootje. Koffie tanken.
Oehhhquote:Op maandag 17 januari 2022 08:16 schreef Gibson88 het volgende:
Hallootje in mijn blootje. Koffie tanken.
puzziequote:
neuken?quote:
puzzie in de spitroast en dpquote:
ja toch. spreken we bij jou af want jij woont in het midden van gibs en mijquote:
Dat kloptquote:Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja toch. spreken we bij jou af want jij woont in het midden van gibs en mij
Ik heb behalve het weekend de hele week tijd in de avond.quote:
Je bent nogal wat van planquote:Op maandag 17 januari 2022 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb behalve het weekend de hele week tijd in de avond.
ik geef even mogelijkheden aan waarop we het werkelijkheid kunnen laten wordenquote:
Aahh slimquote:Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik geef even mogelijkheden aan waarop we het werkelijkheid kunnen laten worden
Ja we moeten dat toch een beetje plannen. Als ik ineens voor de deur sta en je bent er niet op voorbereid wordt het een beetje awkwardquote:
En helemaal voor zo'n zolderkamer autist als ikquote:Op maandag 17 januari 2022 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja we moeten dat toch een beetje plannen. Als ik ineens voor de deur sta en je bent er niet op voorbereid wordt het een beetje awkward
Daarom, we moeten dat even goed afstemmenquote:Op maandag 17 januari 2022 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En helemaal voor zo'n zolderkamer autist als ik
quote:Op maandag 17 januari 2022 12:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom, we moeten dat even goed afstemmen
Waar woon jij ook alweer ?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja toch. spreken we bij jou af want jij woont in het midden van gibs en mij
quote:
midden van het landquote:
Mwah.....quote:Op maandag 24 januari 2022 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
Liefste bageraartjes, lekker uitgerust in het weekend om weer vol te baggeren?
Ik ga liever doordeweeks uitrusten om klaar te zijn voor het weekendquote:Op maandag 24 januari 2022 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
Liefste bageraartjes, lekker uitgerust in het weekend om weer vol te baggeren?
Maar bent dan ook een ambtenaarquote:Op maandag 24 januari 2022 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga liever doordeweeks uitrusten om klaar te zijn voor het weekend
Wel nog leuke dingen gedaan?quote:
Ik dacht ik leg hem nog maar even uit want dat doe jij ook soms:Pquote:
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:Op maandag 24 januari 2022 12:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wij kunnen ons thuis inderdaad prima vermaken
quote:Op maandag 24 januari 2022 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht
Ja!quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan weer naar de Efteling!! Yeahh
Ik heb ook een abonnement daarquote:
Weet ikquote:
Whoopwhoop!quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan weer naar de Efteling!! Yeahh
Hij werkt daar?quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja duurde weer veel te lang, vooral voor zoonlief die nu gelukkig weer aan het werk kan
Leuk!!!quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als bijbaan dan hè, naast zijn studie
Ook goed. Straks ( over een uurtje ) weer lekker naar die sportschool. En daarna lekker de stad in.quote:
Lekker! Hier genieten van het zonnetjequote:Op zondag 30 januari 2022 12:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook goed. Straks ( over een uurtje ) weer lekker naar die sportschool. En daarna lekker de stad in.
Ja en lekker wandelen. Ben vorige week begonnen met sporten, en voelmik nu al zoveel fitter en beter. Alleen ga ik de work out wel verknallen met een zalige vers pilsje van de tap in mijn favoriete cafequote:Op zondag 30 januari 2022 12:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker! Hier genieten van het zonnetje
Ha ha, ach gaat om het idee hèquote:Op zondag 30 januari 2022 13:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja en lekker wandelen. Ben vorige week begonnen met sporten, en voelmik nu al zoveel fitter en beter. Alleen ga ik de work out wel verknallen met een zalige vers pilsje van de tap in mijn favoriete cafe
Geen idee, ik vind dat dia gedoe mega irritantquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:05 schreef Geerd het volgende:
HALLON!!!!
Hey noob vraagje vast wel iemand die het weet...ik download af en toe wat leuke achtergrondplaatjes weet je wel..
Instellingen achtergrond , kies je diavoorstelling, en de map waar ze in staan...
Nu werkt dat niet meer en blijft die vast staan op 1 afbeelding..ook als ik rechtermuisknop volgende bureaubladachtergrond klik...
Hoe dan ineens..
saaiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind dat dia gedoe mega irritant![]()
Ik heb em standaard op één afbeelding staan.
De goever van stokj?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie achtergrond afbeelding
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met zijn 'goever'
Jouw 'goever' daarentegenquote:
SOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jouw 'goever' daarentegen![]()
![]()
![]()
Laat die maar eens zien
Waarom wil jij mijn goever zienquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom wil jij mijn goever zien![]()
Dus daarom draai ik em om: kom maar op
Gibson vind het gewoon weer terugquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:59 schreef Gibson88 het volgende:
Was dit topic zowaar gewoon kwijt joh. Alles goed baggermattes ?
Ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:59 schreef Gibson88 het volgende:
Was dit topic zowaar gewoon kwijt joh. Alles goed baggermattes ?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gibson vind het gewoon weer terug![]()
Wat een baggeraar ben je toch ook
Piepsietoet!!!!quote:
Hey lekkertjequote:Op donderdag 10 maart 2022 12:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Ik heb klaarblijkelijk emmers vol bagger elders op het forum gekieperd
[..]
Piepsietoet!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb uit betrouwbare bron dat dit niet enkel elders op het forum gebeurde maar ook op een niet nader te noemen werkvloerquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Ik heb klaarblijkelijk emmers vol bagger elders op het forum gekieperd
[..]
Piepsietoet!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Dat klopt. Ik spuw mijn bagger overal dat het maar gewillig ontvangtquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat dit niet enkel elders op het forum gebeurde maar ook op een niet nader te noemen werkvloer
Volgede maar meer mensen het voorbeeld van deze TOP baggeraarquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]hey sexy mexy
[..]
Dat klopt. Ik spuw mijn bagger overal dat het maar gewillig ontvangt
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]hey sexy mexy
[..]
Dat klopt. Ik spuw mijn bagger overal dat het maar gewillig ontvangt
Goed voorbeeld doet volgen tochquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgede maar meer mensen het voorbeeld van deze TOP baggeraar
Hatsaaaa !quote:
We zijn der weeerquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen toch?
[..]
Hatsaaaa !
Gibsiepics!quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:12 schreef Gibson88 het volgende:
Hahaha Ja zo gaan die dingen wel heOf ik moet foto's van mijn piel posten
Dan is het meerendeel hier niet weg te trappen
Ja mag niet klagen, volgende maand verhuizen naar een nieuwe stek! Super blij mee !quote:
Oh gaaf, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 maart 2022 15:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja mag niet klagen, volgende maand verhuizen naar een nieuwe stek! Super blij mee !
Vlindertjesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jaaa. Lentekriebels! Lentevibes en zulks
Wel de tijd van het jaar inderdaad. Alleen voor nu niet in mijn buik. Moet ik eerst wat rupsen etenquote:
Gauw doen dan!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Wel de tijd van het jaar inderdaad. Alleen voor nu niet in mijn buik. Moet ik eerst wat rupsen eten
Vergis je niet. Ik las ooit een artikel van een joch in Afgandhistan die ook zo een rupsachtig iets of larve had gegeten en dat erquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Wel de tijd van het jaar inderdaad. Alleen voor nu niet in mijn buik. Moet ik eerst wat rupsen eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Vergis je niet. Ik las ooit een artikel van een joch in Afgandhistan die ook zo een rupsachtig iets of larve had gegeten en dat erKlopt de zaadlarf. Voedt zich met alle proteïnes die in je cum zitten. Heb jij ooit een worm met een sixpack gezien ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Schijnt door te gaan als Superworm
Ook in moeilijke tijden.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:47 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt de zaadlarf. Voedt zich met alle proteïnes die in je cum zitten. Heb jij ooit een worm met een sixpack gezien ?
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:47 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt de zaadlarf. Voedt zich met alle proteïnes die in je cum zitten. Heb jij ooit een worm met een sixpack gezien ?
En deze superworm heet toevallig Jim?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:47 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Vergis je niet. Ik las ooit een artikel van een joch in Afgandhistan die ook zo een rupsachtig iets of larve had gegeten en dat erLekker bezig stokjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Niet de mod wel de worm.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:12 schreef stokj het volgende:
[..]
En deze superworm heet toevallig Jim?@:superwormjim
Absoluut. Nu lekker lang uit op de bank liggen en vanavond effe de hort op maar ga het niet te gek maken.quote:
Klinkt als een topdagquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Absoluut. Nu lekker lang uit op de bank liggen en vanavond effe de hort op maar ga het niet te gek maken.
Ja is het ook wel. Vanmorgen de vloer voor mijn nieuwe woning uitgekozen en betaald, bezorgdst geregeld, en maandag effe een mannetje fixen die de vloer gaat leggen. en alvast een selectie gemaakt bij Ikea voor de nieuwe kasten en bedquote:
Ja verhuizen is een dure hobbyquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
JA is het ook wel. Vanmorgen de vloer voor mijn nieuwe woning uitgekozen en betaald, bezorgdst geregeld, en maandag effe een mannetje fixen die de vloer gaat leggen. en alvast een selectie gemaakt bij Ikea voor de nieuwe kasten en bedDus lekker bezig geweest maar wel een godsvermogen kwijt
De vaste crew is weg, jammer maar enerzijds begrijpelijk. Het heeft hier zijn piek wel gehad. Gelukkig kunnen we aan Dieze reeks wel leuke herinneringen overhouden, althans ik wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
Er word hier veel te weinig gebaggerd!
Gibsiebibsiequote:Op zondag 20 maart 2022 13:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
De vaste crew is weg, jammer maar enerzijds begrijpelijk. Het heeft hier zijn piek wel gehad. Gelukkig kunnen we aan Dieze reeks wel leuke herinneringen overhouden, althans ik wel.
Ik ookquote:Op zondag 20 maart 2022 13:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
De vaste crew is weg, jammer maar enerzijds begrijpelijk. Het heeft hier zijn piek wel gehad. Gelukkig kunnen we aan Dieze reeks wel leuke herinneringen overhouden, althans ik wel.
Kijk maar 's in FOT userfoto's, net effe een nieuw zelf kiekje er in geramd.quote:
quote:
Ai ai oeehhhquote:Op zondag 20 maart 2022 14:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kijk maar 's in FOT userfoto's, net effe een nieuw zelf kiekje er in geramd.Effe wat vrouwenlijk schoon uit hun broekjes laten drijven
[..]Doe ik effe
Oeeeh.....quote:Op zondag 20 maart 2022 14:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kijk maar 's in FOT userfoto's, net effe een nieuw zelf kiekje er in geramd.Effe wat vrouwenlijk schoon uit hun broekjes laten drijven
[..]Doe ik effe
Echt welquote:Op zondag 20 maart 2022 14:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik keek in je fobo![]()
Maar lekker hoor
Disclaimer er is 450 miljard procent gevaar alle kebon zijn seofle tegen komt!quote:Op zondag 20 maart 2022 14:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik zie het idd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik neem aan cinderelladreamer. Geen idee waarom ze op anoniem is gegaan
Jammer wel. Als mensen geen zin meer hebben in FOK!, dan kunnen ze ook gewoon uitloggen. Op anoniem gaan is weer zo dramatischquote:
Ja, ik weetquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer wel. Als mensen geen zin meer hebben in FOK!, dan kunnen ze ook gewoon uitloggen. Op anoniem gaan is weer zo dramatisch
Oei, dat is even een onverwachte tegenvaller.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja zag net dat ik vanavond nog communicatie cursus heb, wordt een lange dag
Hey dagbagger ook weer open,quote:
Morguh Loveislikeakissquote:
Alleen een vergadering, of eigenlijk meer een kennismakingsgesprek met een nieuw bestuurslidquote:
Werken en daarna cursusquote:Op maandag 3 juli 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen een vergadering, of eigenlijk meer een kennismakingsgesprek met een nieuw bestuurslid
Boodschapjes daarna
En jij?
Ja ik las het net een lang dagje dusquote:
Ik heb nog een restantje van het weekend altijd makkelijkquote:Op maandag 3 juli 2023 08:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jup
En maar zien wat er voor avond eten krijgen
O dat is wel makkelijk tochquote:Op maandag 3 juli 2023 08:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
We krijgen eten bij de cursus, maar dat is een beetje niveau pizza party of Chinees
Ja dat snap ik. Dat is het nadeel van bezorgen altijd vind ik. Het is vaak niet echt lekker warm meerquote:Op maandag 3 juli 2023 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee, hou het meestal iets gezonder
Als ik een keer zeg nu gaan we vies dik eten dan wil ik wel kwaliteit ipv half lauw en druipend in vet
Kan je geen voorstel doen dan dat ze daar wat bestellen?quote:Op maandag 3 juli 2023 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zat een goede Italiaan in de piushaven
En daar in de buurt hebben ze nog pintas die ik wil proberen
Kwa afhaal kom ik niet veel verder dan pokebowls en sushi
Dat is jammer, maar iemand kan het ook afhalenquote:Op maandag 3 juli 2023 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Denk niet dat er veel is dat daar levert, bedrijventerrein enzo
Ik ga ook niet meer voor de winst.quote:
Ja het is een stuk rustiger dan vorige maand.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
het is nu bijna net zo rustig als gisteren rond 1, iedereen braaf aan het werk
Geen idee, dacht dat die volgende week pas begonquote:
Hier hoef je niet te bolkenquote:
Het zit er ingebakkenquote:
Baggeraarsquote:
Ja echt veel te lang geleden, was toen jaren terug reet gezellig, lekker slow chatten, mooi TT verzinnen, goeie ouwe tijd !quote:Op maandag 3 juli 2023 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gipskanon![]()
![]()
Zo lang geleden![]()
Ik heb je hier gemist
Yes, was de beste baggerput van FOK!quote:
Die TT's daar werd idd wel moeite ingestokenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:54 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja echt veel te lang geleden, was toen jaren terug reet gezellig, lekker slow chatten, mooi TT verzinnen, goeie ouwe tijd !
Gaat zijn gangetje, Same old qua werk, maar hopelijk binnenkort verandering. Met jou ?quote:
Hahaha jaaaa dat ik in de spoiler een hele rits aan TT'S had gezet, Foetsiepaai staat mij nog bijquote:Op maandag 3 juli 2023 15:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die TT's daar werd idd wel moeite ingestoken![]()
![]()
Toen was het ook heel anders , ik heb vaak in een deuk gelegen , leuke mensen met leuke verhalen
Wat voor veranderingen dan?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje, Same old qua werk, maar hopelijk binnenkort verandering. Met jou ?
Heb Dinsdag 11 juli een kennismakingsgesprek bij DUO voor een functie om met problematische debiteuren in gesprek te gaan en om tot een oplossing te komen. Dus ben benieuwd. Maar fijn dat het goed met je gaat !quote:
Ah ok.. Succes dan maar dinsdagquote:Op maandag 3 juli 2023 15:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heb Dinsdag 11 juli een kennismakingsgesprek bij DUO voor een functie om met problematische debiteuren in gesprek te gaan en om tot een oplossing te komen. Dus ben benieuwd. Maar fijn dat het goed met je gaat !
Foetsiepaai ,Poetsiepaaiquote:Op maandag 3 juli 2023 15:18 schreef Gibson88 het volgende:
Hahaha jaaaa dat ik in de spoiler een hele rits aan TT'S had gezet, Foetsiepaai staat mij nog bij![]()
![]()
Dat was gewoon letterlijk van 's morgen vroeg totaal in de avond kei hard baggeren. @:stokje was daar ook een bondgenoot van
Beter tochquote:Op maandag 3 juli 2023 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
16 uur bagger. Het einde van de werkdag nadert...
Thanks, komt goed !quote:
KonijnGodquote:
Geen betere bagger dan deze bagger. En dan had je ook nog de Koningsklasse Nachtbagger, voor nog meer tetten, zuipen en dat soort meuk.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
16 uur bagger. Het einde van de werkdag nadert...
Poooh...beetje zo binnenkomen ...stond ik net op de tramhaltequote:Op maandag 3 juli 2023 15:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heb Dinsdag 11 juli een kennismakingsgesprek bij DUO voor een functie om met problematische debiteuren in gesprek te gaan en om tot een oplossing te komen. Dus ben benieuwd. Maar fijn dat het goed met je gaat !
* Gibson88 Zet een witte klapstoel voor @Geerd klaar, treetje halve liters erbij De rest laat ik aan jou overquote:Op maandag 3 juli 2023 16:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Poooh...beetje zo binnenkomen ...stond ik net op de tramhalte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Goeiesmorgens Storm!!! Uit de Dessert Storm???
Storm in een glas water?
Stormram?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GibsonGenotquote:Op maandag 3 juli 2023 16:13 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Thanks, komt goed !
[..]
KonijnGod
[..]
Geen betere bagger dan deze bagger. En dan had je ook nog de Koningsklasse Nachtbagger, voor nog meer tetten, zuipen en dat soort meuk.
Moet ik even het tafelmodel koelkast erbij zetten of heb je liever lauwe Schultenbrau?quote:Op maandag 3 juli 2023 16:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
* Gibson88 Zet een witte klapstoel voor @:Geerd klaar, treetje halve liters erbij De rest laat ik aan jou over
Goeie, voor mij koud Hertog dan maar. Lauwe Schult.... Ik wil de buuf kwalitatief wel een goede: KUT! toe kunnen roepen.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik even het tafelmodel koelkast erbij zetten of heb je liever lauwe Schultenbrau?
Top, zet ik er voor jou ook een paar six packs Hertog Jan inquote:Op maandag 3 juli 2023 16:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Goeie, voor mij koud Hertog dan maar. Lauwe Schult.... Ik wil de buuf kwalitatief wel een goede: KUT! toe kunnen roepen.
Nice !quote:Op maandag 3 juli 2023 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top, zet ik er voor jou ook een paar six packs Hertog Jan in
Vind het ook jammer dat zij op anoniem is gegaan. Was een leuke user om erbij te hebben.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nice !Jammer dat Cin op Anoniem is gegaan
Geerdquote:Op maandag 3 juli 2023 16:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Poooh...beetje zo binnenkomen ...stond ik net op de tramhalte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Goeiesmorgens Storm!!! Uit de Dessert Storm???
Storm in een glas water?
Stormram?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd?quote:
Laatste keer online 15-10-2020, althans volgens de score opquote:Op maandag 3 juli 2023 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd?
Uitgelogd en niet meer teruggekomen. 15-10-2020 laatste keer online. Zal het Nova even vragenquote:Op maandag 3 juli 2023 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd?
quote:Op maandag 3 juli 2023 20:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey Gibson88! Volgens mijn informatie was Kopjechino voor het laatst online op FOK! geweest op 3 maart 2021. Het kan zijn dat hij sindsdien niet meer actief is geweest, maar ik heb geen toegang tot realtime gegevens dus ik kan dit niet met absolute zekerheid bevestigen. Is er iets specifieks waar je hem over wilt spreken?
Ow, zo relatief recent nog online geweestquote:Op maandag 3 juli 2023 20:37 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Laatste keer online 15-10-2020, althans volgens de score op
[..]
Uitgelogd en niet meer teruggekomen. 15-10-2020 laatste keer online. Zal het Nova even vragen
Update:
[..]
quote:Op maandag 3 juli 2023 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, zo relatief recent nog online geweest![]()
Naar mijn idee heb ik haar al dik 3 jaar niet meer gezien
Wellicht dat ze een vaste relatie heeft met haar vlam en hier dus niet meer komtquote:En het wordt alleen maar leuker. Ben nu bij hem thuis al kind aan huis, we hebben gisteren ons 3 maandjes samen gevierd, we hebben samen 10 dagen in quarantaine gezeten![]()
Gaat echt super goed
Ze is van FOK! afgegaanquote:Op maandag 3 juli 2023 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, zo relatief recent nog online geweest![]()
Naar mijn idee heb ik haar al dik 3 jaar niet meer gezien
Zulke dingen kunnen liefdes doen, zijn er idd meer geweest die daardoor van FOK! af zijn gegaan of nog maar sporadisch hier komen.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
[..]
Wellicht dat ze een vaste relatie heeft met haar vlam en hier dus niet meer komtWel enorm jammer.
@Amee ook toch ? Wel jammer, maar zo gaan die dingen. ToT is ook weg, maar dan om andere redenen volgens mij.quote:
Ja ToT was om andere redenen vertrokken helaasquote:Op maandag 3 juli 2023 21:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
@:Amee ook toch ? Wel jammer, maar zo gaan die dingen. ToT is ook weg, maar dan om andere redenen volgens mij.
Dat zij weg is kan me weinig boeien , vreselijk mensquote:Op maandag 3 juli 2023 21:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
@:Amee ook toch ? Wel jammer, maar zo gaan die dingen. ToT is ook weg, maar dan om andere redenen volgens mij.
quote:Op maandag 3 juli 2023 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ToT was om andere redenen vertrokken helaas
Nog niets gespotquote:Op maandag 3 juli 2023 21:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zij weg is kan me weinig boeien , vreselijk mensMaar die heeft vast wel weer een nieuw account aangemaakt
Beterquote:Op maandag 3 juli 2023 21:24 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Ik mist zijn paints enzo
[..]
Nog niets gespot
Maak nog ff een leuke TT voordat je gaat slapen Gibsiequote:Op maandag 3 juli 2023 21:25 schreef Gibson88 het volgende:
Duik zo mijn nest in, 5:30 gaat Le Wekker. Zal dan wel even een koffiepost plaatsen
Trusten ouwe Baggerfamilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |