Omdat ik mobiel op FOK zit en geen plaatjes kan uploaden......quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:39 schreef Gibson88 het volgende:
Cinnepinspin je hebt de oude OP gehouden
Leer dat eens danquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat ik mobiel op FOK zit en geen plaatjes kan uploaden......
Heb de andere plaatjes al weggehaald, wees blij dat ik überhaupt onder werktijd even een nieuw deel heb geopend.......quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leer dat eens dan![]()
Hallotjes allemaal
Je moet onder werktijd hard werkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb de andere plaatjes al weggehaald, wees blij dat ik überhaupt onder werktijd even een nieuw deel heb geopend.......
Ja precies, dus even tussen twee cliënten door een nieuw deel geopend. Oh en eerst was er een fijne site die de plaatjeslink hier keurig netjes plakte maar die bestaat niet meer. Sindsdien geen andere site gevonden die dat wel zonder problemen doet.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog steeds mistig hier......
Dat is absoluut waarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja tis even niet anders
Puzziepuzquote:
Hoe is hetquote:
Goed wel , het is vrijdag ,bijna weekendquote:
Kan slechter kan beterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed wel , het is vrijdag ,bijna weekend![]()
Met jou?
Zo is het leven nou eenmaalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet helemaal lekker
Dus daar doen we het maar meequote:
Kan er moeilijk mee ophoudenquote:
Als je van ver moet komen snap ik dat wel, maar met abonnement en korte reistijd is het prima te doen. Zeker met zelf eten~drinken meenemenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:19 schreef puzziepie het volgende:
Efteling is me veel te duur![]()
Goedemorgen schatjes
Efteling is leuk voor een keer, laatste keer dat ik er was , was in 2005 zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je van ver moet komen snap ik dat wel, maar met abonnement en korte reistijd is het prima te doen. Zeker met zelf eten~drinken meenemen![]()
Mogguh
Dan heb je intussen al heel veel nieuwe dingen gemist! Tja, ik ben er praktisch mee opgegroeid en ga er nooit genoeg van krijgenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Efteling is leuk voor een keer, laatste keer dat ik er was , was in 2005 zoiets.
Ik vind het te duurquote:Op zondag 16 januari 2022 10:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan heb je intussen al heel veel nieuwe dingen gemist! Tja, ik ben er praktisch mee opgegroeid en ga er nooit genoeg van krijgen
Oh je hoeft voor mij niet te gaan hoor, ik belicht alleen maar de andere kant......ieder z'n dingquote:Op zondag 16 januari 2022 10:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het te duurIk heb niet veel gemist , zo zie ik het
![]()
Het is een mooi park om een keer gezien te hebben
I knowquote:Op zondag 16 januari 2022 10:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh je hoeft voor mij niet te gaan hoor, ik belicht alleen maar de andere kant......ieder z'n ding
Dan is het sowieso leuk, zo'n dag beleven met die kleine damequote:Op zondag 16 januari 2022 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I knowMisschien ga ik er ooit wel een keer heen met mijn kleine druifje
Dat zijn leuke dingen om met kleintjes te doenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan is het sowieso leuk, zo'n dag beleven met die kleine dame
Zeker!quote:Op zondag 16 januari 2022 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen om met kleintjes te doen![]()
Vooral ook dat sprookjes gedeelte in Anton Pieck stijl is prachtig
Grote kans dat ik daar over een paar jaar een keer heengaquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grote kans dat ik daar over een paar jaar een keer heenga
Oeh blote Gibsiequote:Op maandag 17 januari 2022 08:16 schreef Gibson88 het volgende:
Hallootje in mijn blootje. Koffie tanken.
Oehhhquote:Op maandag 17 januari 2022 08:16 schreef Gibson88 het volgende:
Hallootje in mijn blootje. Koffie tanken.
puzziequote:
neuken?quote:
puzzie in de spitroast en dpquote:
ja toch. spreken we bij jou af want jij woont in het midden van gibs en mijquote:
Dat kloptquote:Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja toch. spreken we bij jou af want jij woont in het midden van gibs en mij
Ik heb behalve het weekend de hele week tijd in de avond.quote:
Je bent nogal wat van planquote:Op maandag 17 januari 2022 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb behalve het weekend de hele week tijd in de avond.
ik geef even mogelijkheden aan waarop we het werkelijkheid kunnen laten wordenquote:
Aahh slimquote:Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik geef even mogelijkheden aan waarop we het werkelijkheid kunnen laten worden
Ja we moeten dat toch een beetje plannen. Als ik ineens voor de deur sta en je bent er niet op voorbereid wordt het een beetje awkwardquote:
En helemaal voor zo'n zolderkamer autist als ikquote:Op maandag 17 januari 2022 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja we moeten dat toch een beetje plannen. Als ik ineens voor de deur sta en je bent er niet op voorbereid wordt het een beetje awkward
Daarom, we moeten dat even goed afstemmenquote:Op maandag 17 januari 2022 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En helemaal voor zo'n zolderkamer autist als ik
quote:Op maandag 17 januari 2022 12:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom, we moeten dat even goed afstemmen
Waar woon jij ook alweer ?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja toch. spreken we bij jou af want jij woont in het midden van gibs en mij
quote:
midden van het landquote:
Mwah.....quote:Op maandag 24 januari 2022 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
Liefste bageraartjes, lekker uitgerust in het weekend om weer vol te baggeren?
Ik ga liever doordeweeks uitrusten om klaar te zijn voor het weekendquote:Op maandag 24 januari 2022 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
Liefste bageraartjes, lekker uitgerust in het weekend om weer vol te baggeren?
Maar bent dan ook een ambtenaarquote:Op maandag 24 januari 2022 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga liever doordeweeks uitrusten om klaar te zijn voor het weekend
Wel nog leuke dingen gedaan?quote:
Ik dacht ik leg hem nog maar even uit want dat doe jij ook soms:Pquote:
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:Op maandag 24 januari 2022 12:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wij kunnen ons thuis inderdaad prima vermaken
quote:Op maandag 24 januari 2022 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht
Ja!quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan weer naar de Efteling!! Yeahh
Ik heb ook een abonnement daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |