Zo is het leven nou eenmaalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet helemaal lekker
Dus daar doen we het maar meequote:
Kan er moeilijk mee ophoudenquote:
Als je van ver moet komen snap ik dat wel, maar met abonnement en korte reistijd is het prima te doen. Zeker met zelf eten~drinken meenemenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:19 schreef puzziepie het volgende:
Efteling is me veel te duur![]()
Goedemorgen schatjes
Efteling is leuk voor een keer, laatste keer dat ik er was , was in 2005 zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je van ver moet komen snap ik dat wel, maar met abonnement en korte reistijd is het prima te doen. Zeker met zelf eten~drinken meenemen![]()
Mogguh
Dan heb je intussen al heel veel nieuwe dingen gemist! Tja, ik ben er praktisch mee opgegroeid en ga er nooit genoeg van krijgenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Efteling is leuk voor een keer, laatste keer dat ik er was , was in 2005 zoiets.
Ik vind het te duurquote:Op zondag 16 januari 2022 10:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan heb je intussen al heel veel nieuwe dingen gemist! Tja, ik ben er praktisch mee opgegroeid en ga er nooit genoeg van krijgen
Oh je hoeft voor mij niet te gaan hoor, ik belicht alleen maar de andere kant......ieder z'n dingquote:Op zondag 16 januari 2022 10:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het te duurIk heb niet veel gemist , zo zie ik het
![]()
Het is een mooi park om een keer gezien te hebben
I knowquote:Op zondag 16 januari 2022 10:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh je hoeft voor mij niet te gaan hoor, ik belicht alleen maar de andere kant......ieder z'n ding
Dan is het sowieso leuk, zo'n dag beleven met die kleine damequote:Op zondag 16 januari 2022 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I knowMisschien ga ik er ooit wel een keer heen met mijn kleine druifje
Dat zijn leuke dingen om met kleintjes te doenquote:Op zondag 16 januari 2022 10:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan is het sowieso leuk, zo'n dag beleven met die kleine dame
Zeker!quote:Op zondag 16 januari 2022 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen om met kleintjes te doen![]()
Vooral ook dat sprookjes gedeelte in Anton Pieck stijl is prachtig
Grote kans dat ik daar over een paar jaar een keer heengaquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grote kans dat ik daar over een paar jaar een keer heenga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |