Mwah.....quote:Op maandag 24 januari 2022 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
Liefste bageraartjes, lekker uitgerust in het weekend om weer vol te baggeren?
Ik ga liever doordeweeks uitrusten om klaar te zijn voor het weekendquote:Op maandag 24 januari 2022 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
Liefste bageraartjes, lekker uitgerust in het weekend om weer vol te baggeren?
Maar bent dan ook een ambtenaarquote:Op maandag 24 januari 2022 12:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga liever doordeweeks uitrusten om klaar te zijn voor het weekend
Wel nog leuke dingen gedaan?quote:
Ik dacht ik leg hem nog maar even uit want dat doe jij ook soms:Pquote:
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:Op maandag 24 januari 2022 12:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wij kunnen ons thuis inderdaad prima vermaken
quote:Op maandag 24 januari 2022 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht
Ja!quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan weer naar de Efteling!! Yeahh
Ik heb ook een abonnement daarquote:
Weet ikquote:
Whoopwhoop!quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan weer naar de Efteling!! Yeahh
Hij werkt daar?quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja duurde weer veel te lang, vooral voor zoonlief die nu gelukkig weer aan het werk kan
Leuk!!!quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als bijbaan dan hè, naast zijn studie
Ook goed. Straks ( over een uurtje ) weer lekker naar die sportschool. En daarna lekker de stad in.quote:
Lekker! Hier genieten van het zonnetjequote:Op zondag 30 januari 2022 12:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook goed. Straks ( over een uurtje ) weer lekker naar die sportschool. En daarna lekker de stad in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |