Weet ikquote:
Whoopwhoop!quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan weer naar de Efteling!! Yeahh
Hij werkt daar?quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja duurde weer veel te lang, vooral voor zoonlief die nu gelukkig weer aan het werk kan
Leuk!!!quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als bijbaan dan hè, naast zijn studie
Ook goed. Straks ( over een uurtje ) weer lekker naar die sportschool. En daarna lekker de stad in.quote:
Lekker! Hier genieten van het zonnetjequote:Op zondag 30 januari 2022 12:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook goed. Straks ( over een uurtje ) weer lekker naar die sportschool. En daarna lekker de stad in.
Ja en lekker wandelen. Ben vorige week begonnen met sporten, en voelmik nu al zoveel fitter en beter. Alleen ga ik de work out wel verknallen met een zalige vers pilsje van de tap in mijn favoriete cafequote:Op zondag 30 januari 2022 12:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker! Hier genieten van het zonnetje
Ha ha, ach gaat om het idee hèquote:Op zondag 30 januari 2022 13:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja en lekker wandelen. Ben vorige week begonnen met sporten, en voelmik nu al zoveel fitter en beter. Alleen ga ik de work out wel verknallen met een zalige vers pilsje van de tap in mijn favoriete cafe
Geen idee, ik vind dat dia gedoe mega irritantquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:05 schreef Geerd het volgende:
HALLON!!!!
Hey noob vraagje vast wel iemand die het weet...ik download af en toe wat leuke achtergrondplaatjes weet je wel..
Instellingen achtergrond , kies je diavoorstelling, en de map waar ze in staan...
Nu werkt dat niet meer en blijft die vast staan op 1 afbeelding..ook als ik rechtermuisknop volgende bureaubladachtergrond klik...
Hoe dan ineens..
saaiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind dat dia gedoe mega irritant![]()
Ik heb em standaard op één afbeelding staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |