Het zit er ingebakkenquote:
Baggeraarsquote:
Ja echt veel te lang geleden, was toen jaren terug reet gezellig, lekker slow chatten, mooi TT verzinnen, goeie ouwe tijd !quote:Op maandag 3 juli 2023 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gipskanon![]()
![]()
Zo lang geleden![]()
Ik heb je hier gemist
Yes, was de beste baggerput van FOK!quote:
Die TT's daar werd idd wel moeite ingestokenquote:Op maandag 3 juli 2023 13:54 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja echt veel te lang geleden, was toen jaren terug reet gezellig, lekker slow chatten, mooi TT verzinnen, goeie ouwe tijd !
Gaat zijn gangetje, Same old qua werk, maar hopelijk binnenkort verandering. Met jou ?quote:
Hahaha jaaaa dat ik in de spoiler een hele rits aan TT'S had gezet, Foetsiepaai staat mij nog bijquote:Op maandag 3 juli 2023 15:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die TT's daar werd idd wel moeite ingestoken![]()
![]()
Toen was het ook heel anders , ik heb vaak in een deuk gelegen , leuke mensen met leuke verhalen
Wat voor veranderingen dan?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje, Same old qua werk, maar hopelijk binnenkort verandering. Met jou ?
Heb Dinsdag 11 juli een kennismakingsgesprek bij DUO voor een functie om met problematische debiteuren in gesprek te gaan en om tot een oplossing te komen. Dus ben benieuwd. Maar fijn dat het goed met je gaat !quote:
Ah ok.. Succes dan maar dinsdagquote:Op maandag 3 juli 2023 15:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heb Dinsdag 11 juli een kennismakingsgesprek bij DUO voor een functie om met problematische debiteuren in gesprek te gaan en om tot een oplossing te komen. Dus ben benieuwd. Maar fijn dat het goed met je gaat !
Foetsiepaai ,Poetsiepaaiquote:Op maandag 3 juli 2023 15:18 schreef Gibson88 het volgende:
Hahaha jaaaa dat ik in de spoiler een hele rits aan TT'S had gezet, Foetsiepaai staat mij nog bij![]()
![]()
Dat was gewoon letterlijk van 's morgen vroeg totaal in de avond kei hard baggeren. @:stokje was daar ook een bondgenoot van
Beter tochquote:Op maandag 3 juli 2023 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
16 uur bagger. Het einde van de werkdag nadert...
Thanks, komt goed !quote:
KonijnGodquote:
Geen betere bagger dan deze bagger. En dan had je ook nog de Koningsklasse Nachtbagger, voor nog meer tetten, zuipen en dat soort meuk.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
16 uur bagger. Het einde van de werkdag nadert...
Poooh...beetje zo binnenkomen ...stond ik net op de tramhaltequote:Op maandag 3 juli 2023 15:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heb Dinsdag 11 juli een kennismakingsgesprek bij DUO voor een functie om met problematische debiteuren in gesprek te gaan en om tot een oplossing te komen. Dus ben benieuwd. Maar fijn dat het goed met je gaat !
* Gibson88 Zet een witte klapstoel voor @Geerd klaar, treetje halve liters erbij De rest laat ik aan jou overquote:Op maandag 3 juli 2023 16:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Poooh...beetje zo binnenkomen ...stond ik net op de tramhalte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Goeiesmorgens Storm!!! Uit de Dessert Storm???
Storm in een glas water?
Stormram?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GibsonGenotquote:Op maandag 3 juli 2023 16:13 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Thanks, komt goed !
[..]
KonijnGod
[..]
Geen betere bagger dan deze bagger. En dan had je ook nog de Koningsklasse Nachtbagger, voor nog meer tetten, zuipen en dat soort meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |