Ik zie het idd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik neem aan cinderelladreamer. Geen idee waarom ze op anoniem is gegaan
Jammer wel. Als mensen geen zin meer hebben in FOK!, dan kunnen ze ook gewoon uitloggen. Op anoniem gaan is weer zo dramatischquote:
Ja, ik weetquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer wel. Als mensen geen zin meer hebben in FOK!, dan kunnen ze ook gewoon uitloggen. Op anoniem gaan is weer zo dramatisch
Oei, dat is even een onverwachte tegenvaller.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja zag net dat ik vanavond nog communicatie cursus heb, wordt een lange dag
Hey dagbagger ook weer open,quote:
Morguh Loveislikeakissquote:
Alleen een vergadering, of eigenlijk meer een kennismakingsgesprek met een nieuw bestuurslidquote:
Werken en daarna cursusquote:Op maandag 3 juli 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen een vergadering, of eigenlijk meer een kennismakingsgesprek met een nieuw bestuurslid
Boodschapjes daarna
En jij?
Ja ik las het net een lang dagje dusquote:
Ik heb nog een restantje van het weekend altijd makkelijkquote:Op maandag 3 juli 2023 08:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jup
En maar zien wat er voor avond eten krijgen
O dat is wel makkelijk tochquote:Op maandag 3 juli 2023 08:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
We krijgen eten bij de cursus, maar dat is een beetje niveau pizza party of Chinees
Ja dat snap ik. Dat is het nadeel van bezorgen altijd vind ik. Het is vaak niet echt lekker warm meerquote:Op maandag 3 juli 2023 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee, hou het meestal iets gezonder
Als ik een keer zeg nu gaan we vies dik eten dan wil ik wel kwaliteit ipv half lauw en druipend in vet
Kan je geen voorstel doen dan dat ze daar wat bestellen?quote:Op maandag 3 juli 2023 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zat een goede Italiaan in de piushaven
En daar in de buurt hebben ze nog pintas die ik wil proberen
Kwa afhaal kom ik niet veel verder dan pokebowls en sushi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |