Je bent daar te jong voor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is een lange manier van zeggen om naar huis te gaan.
Ojee ...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail gehad dat het pakket is bezorgd. Ik zou alleen niet weten waar, want ik heb niks ontvangen.
Ja en mijn ouders ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ojee ...![]()
En je was gewoon de hele dag thuis?
Jullie zijn mijn Cheers caféquote:
Dan maar even contact opnemen met de verzender...quote:
Deze TT past wel. En dan heb ik zoveel woorden nodig.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail gehad dat het pakket is bezorgd. Ik zou alleen niet weten waar, want ik heb niks ontvangen.
Dat ben ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:44 schreef usagi414 het volgende:
De TT had ik al in gedachten sinds @:Meke begon met naamtopics.
Maar nu past het niet eens.
Ligt die misschien bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt? Dat is me ook wel eens overkomen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Contactformulier van DPD ook ingevuld. En nu kan het nog langere wachten beginnen.
Zou dan fijn zijn als ze dat gezegd hadden en waar dat dan is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ligt die misschien bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt? Dat is me ook wel eens overkomen.
Je hebt me door.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Hmm.. bedoel je daar niet dit forum mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |