Het soort antwoord dat je voorstelt is onzinnig, want mensen kunnen niet voorspellen hoelang ze zullen blijven boosteren. Veel mensen die nooit van plan waren om zich te laten prikken hebben toch gedaan. Veel mensen die zeiden 1 of 2 en niet meer, gaan toch boosteren. Dus dat soort hypothetische informatie heeft geen zin. Ik wil concreet weten wie zich nu laat boosteren en van plan is om dat in de nabije toekomst opnieuw te doen. Niet over 20 jaar, niet eens over 2 jaar. Ik ga ervan uit dat als je nu boostert om je te beschermen, je de dat de komende 1, 2, 3 keer ook nog wel zal doen, en hetzelfde geldt voor de QR-code.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je een eerlijke, niet-sturende poll, dan gaf je niet zulke beperkende opties met later een keer de mededeling van: "Als jouw mening er niet tussen staat, reageer je maar niet".
Je poll is dus niet vanuit een neutraal standpunt genomen, als je al automatisch zulke aannames hebt voor mensen überhaupt een antwoord hebben gegeven.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het soort antwoord dat je voorstelt is onzinnig, want mensen kunnen niet voorspellen hoelang ze zullen blijven boosteren. Veel mensen die nooit van plan waren om zich te laten prikken hebben toch gedaan. Veel mensen die zeiden 1 of 2 en niet meer, gaan toch boosteren. Dus dat soort hypothetische informatie heeft geen zin. Ik wil concreet weten wie zich nu laat boosteren en van plan is om dat in de nabije toekomst opnieuw te doen. Niet over 20 jaar, niet eens over 2 jaar. Ik ga ervan uit dat als je nu boostert om je te beschermen, je de dat de komende 1, 2, 3 keer ook nog wel zal doen, en hetzelfde geldt voor de QR-code.
Mijn hemel, het is een simpele poll om een idee te krijgen van hoe mensen er nu in staan. Wat kun jij vreselijk zeuren zeg.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je poll is dus niet vanuit een neutraal standpunt genomen, als je al automatisch zulke aannames hebt voor mensen überhaupt een antwoord hebben gegeven.
Okee, kritische opmerkingen geven over waarom je poll niet deugt is zeuren!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Mijn hemel, het is een simpele poll om een idee te krijgen van hoe mensen er nu in staan. Wat kun jij vreselijk zeuren zeg.
Ja, je zeurt enorm omdat je per se een antwoord op maat wil. Zie je al die andere mensen die ook zo lopen te klagen over de mogelijke antwoorden? Ik ook niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, kritische opmerkingen geven over waarom je poll niet deugt is zeuren!
Nogmaals:Doei!
Je kunt toch echt wel een beetje normaal discussiëren met de mensen die in dit topic komen. Als dit de teneur wordt, dan zal het niet lang meer open blijven. Mensen die vragen stellen, er anders naar kijken, kritiek hebben, zeuren niet en zijn can harte welkom om dat op een nette manier te doen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja, je zeurt enorm omdat je per se een antwoord op maat wil. Zie je al die andere mensen die ook zo lopen te klagen over de mogelijke antwoorden? Ik ook niet.
Er zijn letterlijk maar 2 mensen die een probleem hebben met de antwoordopties, jij en Tot.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt toch echt wel een beetje normaal discussiëren met de mensen die in dit topic komen. Als dit de teneur wordt, dan zal het niet lang meer open blijven. Mensen die vragen stellen, er anders naar kijken, kritiek hebben, zeuren niet en zijn can harte welkom om dat op een nette manier te doen.
Ik ga verder geen discussie met je aan. Ik hé gezegd wat ik wilde zeggen, daar laat ik het bij.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Er zijn letterlijk maar 2 mensen die een probleem hebben met de antwoordopties, jij en Tot.
Ik heb herhaaldelijk uitgelegd waarom de opties volstaan voor mijn persoonlijke doel: weten hoe mensen er nu in staan.
En wat krijg ik allemaal naar mijn hoofd: ik wil de uitslag sturen, het is geen goed onderzoek, enzovoorts.
Waarom accepteren jullie niet gewoon dat de poll is wat hij is zonder mij allerlei motieven toe te schrijven?
Vind je dat zelf wel fatsoenlijk dan?
Ja, zo'n gedachte heb ik ook gehad.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat boosteren zorgt voor een vliegende start, je immuunsysteem blijft in opperste staat van paraatheid bij een infectie, als een race-auto die aan de startlijn al met de toeren in het rood staat om keihard weg te vliegen zodra het moet. Da's natuurlijk beter dan dat je de auto eerst nog ff moet starten, hem in z'n 1 moet zetten, gas geven en koppeling laten opkomen.
Als je geen discussie wil, dreig dan ook niet met het sluiten van het topic.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga verder geen discussie met je aan. Ik hé gezegd wat ik wilde zeggen, daar laat ik het bij.
Dat heeft niets met een eventuele discussie tussen jou en mij te maken, maar met de manier waarop je andere benadert. Dat kun je gewoon netjes doen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Als je geen discussie wil, dreig dan ook niet met het sluiten van het topic.
Je lichaam ziet elke vaccinatie / booster als een infectie, dus als echt.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, zo'n gedachte heb ik ook gehad.
Maar als je iets constant aan red linen bent, wordt het dan niet vreselijk overbelast?
De jongen die wolf schreeuwde, komt ook in me op.
Als je elke keer moet komen opdraven om weer af te mogen taaien, ga je op een gegeven moment ook wel een keer stoppen met geloven.
Ja mensen, we gaan beginnen.
Allemaal de baan op en naar de startlijn.
Start de motoren.
Klaar voor de start?
.
..
...
....
Ja, sorry mensen. Vandaag niet.
Ik daag je niet uit. Ik zeg gewoon wat ik vind. Als je je uitgedaagd voelt, is dat je eigen emotie.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een eventuele discussie tussen jou en mij te maken, maar met de manier waarop je andere benadert. Dat kun je gewoon netjes doen.
Je zult me verder niet uit kunnen dagen tot antwoorden, dus bespaar je de moeite.
Uit recente cijfers uit Israël blijkt opnieuw dat jullie "vaccin" weinig oplevert.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:09 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Met jouw nog vele anderen, daarom hadden we vorig jaar ook zo'n zware zorg belasting icm een bijna code zwart en uitgestelde chemokuren of transplantaties.
In dit topic in ieder geval niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik meende dat 90% de booster ging halen?
Hartelijk dank. Ik zie dit dus precies hetzelfde.quote:
Waarom met de dag blijer?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef L_auteur het volgende:
Nooit geprikt. In het begin heel erg getwijfeld, maar nu met de dag blijer dat ik er nooit aan begonnen ben.
Met de dag ongelukker zeker?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef L_auteur het volgende:
Nooit geprikt. In het begin heel erg getwijfeld, maar nu met de dag blijer dat ik er nooit aan begonnen ben.
probeer je jezelf nu te overtuigen?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Met de dag ongelukker zeker?
Met de dag worden de feiten van de beschermende werking van de vaccinaties duidelijker.
Maar je gaat dus hoe dan ook boosteren, ofwel voor bescherming, ofwel voor QR-code? (tenzij booster niet vereist is voor QR natuurlijk, maar daar gaan we even vanuit).quote:Op maandag 10 januari 2022 22:24 schreef bianconeri het volgende:
Combinatie van 2.
Ik heb de 1e 2 vaccinaties gehad omdat daar ook gewoon feitelijk van vast staat dat het goed werkt en beschermend werkt voor mij en mensen om mij heen.
De booster heb ik nog niet gehad omdat ik relatief jong ben en niet tot een risico groep behoor.
Mijn vaccinaties werken nog best wel goed en mijn QR code zijn nog wel wat maanden geldig.
Die booster vind ik voor zeg maar onder 50 jaar en dan ook niet risico groep zijnde onnodig.
Ik ga de booster alleen maar nemen om mijn QR code wanneer dat nodig is (vakantie bv).
De booster halen voor een QR..quote:Op maandag 10 januari 2022 22:24 schreef bianconeri het volgende:
Combinatie van 2.
Ik heb de 1e 2 vaccinaties gehad omdat daar ook gewoon feitelijk van vast staat dat het goed werkt en beschermend werkt voor mij en mensen om mij heen.
De booster heb ik nog niet gehad omdat ik relatief jong ben en niet tot een risico groep behoor.
Mijn vaccinaties werken nog best wel goed en mijn QR code zijn nog wel wat maanden geldig.
Die booster vind ik voor zeg maar onder 50 jaar en dan ook niet risico groep zijnde onnodig.
Ik ga de booster alleen maar nemen om mijn QR code wanneer dat nodig is (vakantie bv).
Nee?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
probeer je jezelf nu te overtuigen?
Als het niet nodig is dan doe ik het niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar je gaat dus hoe dan ook boosteren, ofwel voor bescherming, ofwel voor QR-code? (tenzij booster niet vereist is voor QR natuurlijk, maar daar gaan we even vanuit).
Waarom niet? Denk dat een hele grote groep de booster daarvoor haalt hoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:25 schreef inslagenreuring het volgende:
De booster halen voor een QR..
Lekker man hoelahoepen.
Zou je daar ook verse stekelbaars voor doorslikken?
Thanks. Dit ziet er inderdaad voorlopig wel hoopvol uit.quote:
Nooit geprikt omdat de vaccins bloedpropjes kunnen geven. Ik ga daarvoor niet extra risico voor lopen omdat Hugo het wil. 1x een herseninfarct oplopen is genoeg geweest. Ben wel een paar weken geleden ziek geweest en hoop dat het corona is geweest en dat ik nu antistoffen heb.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef L_auteur het volgende:
Deze heb ik dan niet, afgezien dat ik voornamelijk lees, is dat de booster je immuunsysteem een flinke booster geeft tegen covid-19.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef Ixnay het volgende:
Uit recente cijfers uit Israël blijkt opnieuw dat jullie "vaccin" weinig oplevert.
We geven ook ieder jaar meer geld uit aan de zorg.quote:Die Rutte, waar jullie onvoorwaardelijk vertrouwen in hebben heeft echter jarenlang de zorg kapotbezuinigd.
Als je er simpel naar kijkt inderdaad.quote:Dát is de reden dat zorg uitgesteld moet worden, want we hadden 10 jaar geleden ook al wachtlijsten in de zorg.
Die mening mag je hebben.quote:Als je een zondebok zoekt dan moet je toch echt bij de Rutte aanhang zijn en de aanhang van die partijen die maar met hem samen willen blijven regeren.
Dat was bij AZ en Janssen, die worden nu eigenlijk niet meer gebruikt tenzij om specifieke redenen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 05:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nooit geprikt omdat de vaccins bloedpropjes kunnen geven.
Wel Russische COVID-19 roulette? Lijkt mij een stuk enger.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 06:01 schreef Cl04d het volgende:
Hier niet gevaccineerd, en ook nooit een griepprik gehaald, gaat allemaal prima, en doe geen russische booster roulette.
Op basis van?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:25 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wel Russische COVID-19 roulette? Lijkt mij een stuk enger.
Op basis van het feit dat covid wereldwijd miljoenen het leven heeft gekost en je last kunt krijgen van lange termijn-effecten (long covid).quote:
Die waren voorheen nog 'veilig'. kan snel gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:19 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Dat was bij AZ en Janssen, die worden nu eigenlijk niet meer gebruikt tenzij om specifieke redenen.
We prikken anders de 30 minners onder het mom van baat het niet dan schaat het niet of wil je zeggen dat de zorg vol ligt met jonge mensen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat covid wereldwijd miljoenen het leven heeft gekost en je last kunt krijgen van lange termijn-effecten (long covid).
En inderdaad, de kans hierop is relatief klein. Maar dat geldt nog meer voor het vaccin - tenzij je denkt dat prikjes op grote schaal levens kosten (waar geen bewijs voor is).
Ze zijn ook nog steeds veilig. De kans op complicaties is nog steeds heel klein, als dit vergelijkt met een Covid-19 besmetting.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:32 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Die waren voorheen nog 'veilig'. kan snel gaan.
Vaccins zorgen er ook voor dat je minder snel maar ook minder lang besmettelijk bent. Ook best goede eigenschappen van een vaccin.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:46 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
We prikken anders de 30 minners onder het mom van baat het niet dan schaat het niet of wil je zeggen dat de zorg vol ligt met jonge mensen?
Uitzonderingen heb je overal mee en laat nou net de uitzonderingen het hardst lopen schreeuwen.
Vaccinatie verminderd de kans op ziekenhuisopname meer niet.
Vandaar dat de besmettingen nu de pan uit lopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:59 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Vaccins zorgen er ook voor dat je minder snel maar ook minder lang besmettelijk bent. Ook best goede eigenschappen van een vaccin.
Ik vermoed dat je vol BNW ging. Dat wordt niet echt gewaardeerd in dit subforum.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Waarom worden er posts verwijderd?
Nee hoor. Ik zei alleen dat ik denk dat de nevenschade groot en ondergerapporteerd is om verschillende redenen. Dat werd geïnterpreteerd als BEWUST ondergerapporteerd, wat ik dus niet zei. Begrijpend lezen is een kunst.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je vol BNW ging. Dat wordt niet echt gewaardeerd in dit subforum.
Wel eens verkiezingspolls gezien op dit forum? FOK! is geen goede afspiegeling van de samenleving.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik vind dit zelf zeer verrassende resultaten. Als ik de media zie met koppen als '86% volledig gevaccineerd', 'X% is al geboosterd' etc, en de gemiddelde post op het forum, zou je hele andere resultaten verwachten.
Ik denk dat dit verschil onder andere is te verklaren is doordat we op fok een relatief jong publiek hebben en er hier een vrij grote stille groep mensen is die alleen meeleest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |