Het soort antwoord dat je voorstelt is onzinnig, want mensen kunnen niet voorspellen hoelang ze zullen blijven boosteren. Veel mensen die nooit van plan waren om zich te laten prikken hebben toch gedaan. Veel mensen die zeiden 1 of 2 en niet meer, gaan toch boosteren. Dus dat soort hypothetische informatie heeft geen zin. Ik wil concreet weten wie zich nu laat boosteren en van plan is om dat in de nabije toekomst opnieuw te doen. Niet over 20 jaar, niet eens over 2 jaar. Ik ga ervan uit dat als je nu boostert om je te beschermen, je de dat de komende 1, 2, 3 keer ook nog wel zal doen, en hetzelfde geldt voor de QR-code.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je een eerlijke, niet-sturende poll, dan gaf je niet zulke beperkende opties met later een keer de mededeling van: "Als jouw mening er niet tussen staat, reageer je maar niet".
Je poll is dus niet vanuit een neutraal standpunt genomen, als je al automatisch zulke aannames hebt voor mensen überhaupt een antwoord hebben gegeven.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het soort antwoord dat je voorstelt is onzinnig, want mensen kunnen niet voorspellen hoelang ze zullen blijven boosteren. Veel mensen die nooit van plan waren om zich te laten prikken hebben toch gedaan. Veel mensen die zeiden 1 of 2 en niet meer, gaan toch boosteren. Dus dat soort hypothetische informatie heeft geen zin. Ik wil concreet weten wie zich nu laat boosteren en van plan is om dat in de nabije toekomst opnieuw te doen. Niet over 20 jaar, niet eens over 2 jaar. Ik ga ervan uit dat als je nu boostert om je te beschermen, je de dat de komende 1, 2, 3 keer ook nog wel zal doen, en hetzelfde geldt voor de QR-code.
Mijn hemel, het is een simpele poll om een idee te krijgen van hoe mensen er nu in staan. Wat kun jij vreselijk zeuren zeg.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je poll is dus niet vanuit een neutraal standpunt genomen, als je al automatisch zulke aannames hebt voor mensen überhaupt een antwoord hebben gegeven.
Okee, kritische opmerkingen geven over waarom je poll niet deugt is zeuren!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Mijn hemel, het is een simpele poll om een idee te krijgen van hoe mensen er nu in staan. Wat kun jij vreselijk zeuren zeg.
Ja, je zeurt enorm omdat je per se een antwoord op maat wil. Zie je al die andere mensen die ook zo lopen te klagen over de mogelijke antwoorden? Ik ook niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, kritische opmerkingen geven over waarom je poll niet deugt is zeuren!
Nogmaals:Doei!
Je kunt toch echt wel een beetje normaal discussiëren met de mensen die in dit topic komen. Als dit de teneur wordt, dan zal het niet lang meer open blijven. Mensen die vragen stellen, er anders naar kijken, kritiek hebben, zeuren niet en zijn can harte welkom om dat op een nette manier te doen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja, je zeurt enorm omdat je per se een antwoord op maat wil. Zie je al die andere mensen die ook zo lopen te klagen over de mogelijke antwoorden? Ik ook niet.
Er zijn letterlijk maar 2 mensen die een probleem hebben met de antwoordopties, jij en Tot.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt toch echt wel een beetje normaal discussiëren met de mensen die in dit topic komen. Als dit de teneur wordt, dan zal het niet lang meer open blijven. Mensen die vragen stellen, er anders naar kijken, kritiek hebben, zeuren niet en zijn can harte welkom om dat op een nette manier te doen.
Ik ga verder geen discussie met je aan. Ik hé gezegd wat ik wilde zeggen, daar laat ik het bij.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Er zijn letterlijk maar 2 mensen die een probleem hebben met de antwoordopties, jij en Tot.
Ik heb herhaaldelijk uitgelegd waarom de opties volstaan voor mijn persoonlijke doel: weten hoe mensen er nu in staan.
En wat krijg ik allemaal naar mijn hoofd: ik wil de uitslag sturen, het is geen goed onderzoek, enzovoorts.
Waarom accepteren jullie niet gewoon dat de poll is wat hij is zonder mij allerlei motieven toe te schrijven?
Vind je dat zelf wel fatsoenlijk dan?
Ja, zo'n gedachte heb ik ook gehad.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat boosteren zorgt voor een vliegende start, je immuunsysteem blijft in opperste staat van paraatheid bij een infectie, als een race-auto die aan de startlijn al met de toeren in het rood staat om keihard weg te vliegen zodra het moet. Da's natuurlijk beter dan dat je de auto eerst nog ff moet starten, hem in z'n 1 moet zetten, gas geven en koppeling laten opkomen.
Als je geen discussie wil, dreig dan ook niet met het sluiten van het topic.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga verder geen discussie met je aan. Ik hé gezegd wat ik wilde zeggen, daar laat ik het bij.
Dat heeft niets met een eventuele discussie tussen jou en mij te maken, maar met de manier waarop je andere benadert. Dat kun je gewoon netjes doen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Als je geen discussie wil, dreig dan ook niet met het sluiten van het topic.
Je lichaam ziet elke vaccinatie / booster als een infectie, dus als echt.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, zo'n gedachte heb ik ook gehad.
Maar als je iets constant aan red linen bent, wordt het dan niet vreselijk overbelast?
De jongen die wolf schreeuwde, komt ook in me op.
Als je elke keer moet komen opdraven om weer af te mogen taaien, ga je op een gegeven moment ook wel een keer stoppen met geloven.
Ja mensen, we gaan beginnen.
Allemaal de baan op en naar de startlijn.
Start de motoren.
Klaar voor de start?
.
..
...
....
Ja, sorry mensen. Vandaag niet.
Ik daag je niet uit. Ik zeg gewoon wat ik vind. Als je je uitgedaagd voelt, is dat je eigen emotie.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een eventuele discussie tussen jou en mij te maken, maar met de manier waarop je andere benadert. Dat kun je gewoon netjes doen.
Je zult me verder niet uit kunnen dagen tot antwoorden, dus bespaar je de moeite.
Uit recente cijfers uit Israël blijkt opnieuw dat jullie "vaccin" weinig oplevert.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:09 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Met jouw nog vele anderen, daarom hadden we vorig jaar ook zo'n zware zorg belasting icm een bijna code zwart en uitgestelde chemokuren of transplantaties.
In dit topic in ieder geval niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik meende dat 90% de booster ging halen?
Hartelijk dank. Ik zie dit dus precies hetzelfde.quote:
Waarom met de dag blijer?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef L_auteur het volgende:
Nooit geprikt. In het begin heel erg getwijfeld, maar nu met de dag blijer dat ik er nooit aan begonnen ben.
Met de dag ongelukker zeker?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef L_auteur het volgende:
Nooit geprikt. In het begin heel erg getwijfeld, maar nu met de dag blijer dat ik er nooit aan begonnen ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |