SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk
Puntentelling:
[ Bericht 52% gewijzigd door wimderon op 09-01-2022 23:37:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De liefdesbaby van Bouhanni en de Capibara?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je die lijst zelf zitten tikken?![]()
Nacer Quintana, om maar even een dwarsstraat te noemen.
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De liefdesbaby van Bouhanni en de Capibara?
Mr Stealyagurlquote:
En voor mensen als @heywoodu met alle transfers.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel altijd een goede manier om kennis te maken met onzinnamen als Astana Qazaqstan Team of QuickStep Alpha Vinyl Team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En voor mensen als @:heywoodu met alle transfers.JOAO ALMEIDA, om maar eens aan namedropping te doen, bij UAE, jeetjemineetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Dit wist ik allang, maar ik doe toch even mee)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Padun bij EF-Education had ik gemist.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JOAO ALMEIDA, om maar eens aan namedropping te doen, bij UAE, jeetjemineetje.
(Dit wist ik allang, maar ik doe toch even mee)
Geen BAGRIJNbonus dus TRAP ER NIET IN mensen!quote:Op maandag 10 januari 2022 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Padun bij EF-Education had ik gemist.
Wie bood er ook alweer ooit op iemand die al gestopt was?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem nog even Andre Greipel.
Ik heb wel een oom die dat weleens gedaan heeft met een Tourpooltje dat ik voor vrienden en familie organiseer.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie bood er ook alweer ooit op iemand die al gestopt was?
Was dat niet Oliver Pardini?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vergat wel in de transferperiode Matthias Frank te lozen die halverwege het jaar was gestopt.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet wel, echt geen tijd de komende dagenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou echt veel te veel spijt hebben van mn keuzes als ik 3 dagen moet wachten na het versturen van m'n bod
Ambrosius greep overal naast in elke ronde en had in Scarponi zijn enige scorende renner. Tot hij werd aangeredenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste was niet zo leuk, maar vooral ironischquote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Ambrosia greep overal naast in elke ronde en had in Scarponi zijn enige scorende renner. Tot hij werd aangereden
Wat een mooie houdingquote:
Dat is beter dan de hele nacht er van wakker liggen nadat het gepubliceerd isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:27 schreef franklop het volgende:
Verstuurd.
Wordt vrijdagochtend vroeg weer met telefoon smijten.
Volgens mij was ik dat. Weet niet meer op wie.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet er om 3.30 al uit vrijdag. Heb ik er niet voor overquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:30 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Dat is beter dan de hele nacht er van wakker liggen nadat het gepubliceerd is
Als je nog een paar uur eerder opstaat zit je midden in het drama!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet er om 3.30 al uit vrijdag. Heb ik er niet voor over
Zal erover nadenken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je nog een paar uur eerder opstaat zit je midden in het drama!
Ik sluit niet uit dat Q-school gierend uit de klauwen gaat lopen!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal erover nadenken.
Is er nog ergens Darts op TV? Dan weet ik hoeveel tijd wim nodig heeft om alles te verwerken
0,11 op alle toppers en hopen dat je er 1 of 2 wegkaapt omdat niemand erop durft te bieden?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:37 schreef DeLuna het volgende:
Gisteren ook mijn bod verstuurd en ik vroeg mij vandaag al af of ik toch niet beter een andere tactiek had kunnen aanhouden
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:23 schreef Pistolero het volgende:
Bod verstuurd.
1 seconde na het klikken al weer spijt van gemaakte keuzes.
Wijzigen mag hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:37 schreef DeLuna het volgende:
Gisteren ook mijn bod verstuurd en ik vroeg mij vandaag al af of ik toch niet beter een andere tactiek had kunnen aanhouden
Ik doe eerst gewoon even normaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:38 schreef franklop het volgende:
[..]
0,11 op alle toppers en hopen dat je er 1 of 2 wegkaapt omdat niemand erop durft te bieden?
Nee nee, daar krijg ik vast weer spijt vanquote:
Jij hebt zelfs nog drie dagen.quote:
98,7 miljoen bieden, dan heb je de meeste kans.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik weet al wie ik wil. Nu nog kijken hoe.
We zijn nog niet eens op de helft.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:30 schreef knijn1985 het volgende:
Hoeveel moeten er nog inleveren? Anders kan @:wimderon gewoon beginnen he. Al zit hij nu vast in het warme bad DRT
Oei en ik wou net op Kristoff bieden...quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:30 schreef Mani89 het volgende:
Monsterbod op mijn 2 favoriete jongens wordt nu voorbereid.
Ik hoop niet een te vet bedrag.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei en ik wou net op Kristoff bieden...
Of andersom. Brandhout dat weggaat voor meer dan 10mln.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Pistolero het volgende:
Elk jaar zijn er weer een paar van die toprenners waar niemand op durft te bieden uit angst dat er een gek 40 miljoen tegenaan smijt.
En uiteindelijk gaat hij dan voor 0,11 miljoen weg.
Erg benieuwd wie dit jaar de relatieve nobuddy is waar de helft op heeft geboden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben wel benieuwd nog namedropping een renner duurder of goedkoper maakt.
alvast om in de stemming te komen een klassiekertjequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit gaat weer een hele dag bibberen worden, wie te kiezen, laptop uit het raam gooien als die ene rijder toch niet gekozen is etc.
9 biedingen ofzo op Marco Canola, genot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Erg benieuwd wie dit jaar de relatieve nobuddy is waar de helft op heeft geboden.
Het is gebleken dat In 5 minuten iets in elkaar flansen effectiever is dan een week lang je biedingen op wetenschappelijke manier voorbereiden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
Ik hoop dat ik er aan toe kom voor 10 uur. Anders wordt het in 5 minuten namen selecteren en hopen dat je het net als op de beurs met willekeurige keuzes beter kunt doen dan alle experts.
Ik heb het ook in een paar minuutjes gedaan, was het een beetje vergeten. Een hoog zou het wat uitmaken gehalte.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
Ik hoop dat ik er aan toe kom voor 10 uur. Anders wordt het in 5 minuten namen selecteren en hopen dat je het net als op de beurs met willekeurige keuzes beter kunt doen dan alle experts.
Ik heb een idee. Zojuist van mijn lijst gehaald.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Erg benieuwd wie dit jaar de relatieve nobuddy is waar de helft op heeft geboden.
Haal jij enen of negens zonder te leren?quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het ook in een paar minuutjes gedaan, was het een beetje vergeten. Een hoog zou het wat uitmaken gehalte.
Negens, en na de toets zeg ik dan dat ik er geen goed gevoel over heb en na de uitslag ga ik met de docent in discussie over de fout gekeurde antwoorden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Haal jij enen of negens zonder te leren?
Zit daar een Afrikaan bij?quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb inmiddels zeven namen op papier staan.
In de tijd dat je dit tikte had je al iets in kunnen sturenquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
Zeven Afrikanen.quote:
Dat is 7 meer dan ik, ha!quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb inmiddels zeven namen op papier staan.
Ik word tenminste niet laatste dit seizoen.quote:
Ja je kan wel gaan overdenken of je nou 12 of 14 miljoen gaat bieden op Pietje maar je moet ook gewoon geluk hebben dan er dan een aantal lager bieden of helemaal niet bieden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Zit half en half nog wat last minute aanpassingen te overwegen, maar beter laat ik het gewoon zo. Het is toch altijd een beetje geluk hebben, zeker in ronde 1.
Ik denk dat ik mijn bod op Piet Allegaert even aan ga passen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja je kan wel gaan overdenken of je nou 12 of 14 miljoen gaat bieden op Pietje maar je moet ook gewoon geluk hebben dan er dan een aantal lager bieden of helemaal niet bieden.
Het blijft een allegaartjequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja je kan wel gaan overdenken of je nou 12 of 14 miljoen gaat bieden op Pietje maar je moet ook gewoon geluk hebben dan er dan een aantal lager bieden of helemaal niet bieden.
Random namen kopiëren plakken, random getallen erachter, niet meer naar omkijkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
De lijst die vorig jaar het meeste renners binnenhaalde?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:36 schreef Aguero het volgende:
Gewoon je lijst van vorig jaar recyclen. Of die van iemand anders.
Je doet wel je naam eer aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Random namen kopiëren plakken, random getallen erachter, niet meer naar omkijken
Piet was vorig jaar van grote waarde.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn bod op Piet Allegaert even aan ga passen.
Doe maar wat omlaag aubquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn bod op Piet Allegaert even aan ga passen.
Of Tietema?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zico Waeytens kan je ook overwegen
Ik kijk morgenochtend wel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Verheugen jullie je ook al niet op de teasers van Wim?
Dit heb ik dus letterlijk vorig jaar gedaan in ronde 1. 10 random namen uit de Top 100 op CQRanking geloot met behulp van random.org, en daarna met een normale verdeling de kosten ervan geloot en vermenigvuldigd met een bepaalde factor om precies op 99,6 totaal te komen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Random namen kopiëren plakken, random getallen erachter, niet meer naar omkijken
Saaiquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk morgenochtend wel.
Denk dat een stukje AI zou werkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:59 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb vorig jaar heel goed nagedacht en een formule opgesteld, dat leverde een juichbaar team op. Benieuwd of 10% van het werk hetzelfde oplevert.
Je kan met AI best prima bepalen welke renners heel goed zijn bij dit spel maar dan nog ben je totaal afhankelijk van wat anderen bieden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat een stukje AI zou werken
Er ligt inmiddels best wat data van voorgaande jaren waar je misschien iets mee kanquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan met AI best prima bepalen welke renners heel goed zijn bij dit spel maar dan nog ben je totaal afhankelijk van wat anderen bieden.
Ik heb met AI de biedingen van de laatste 5 jaar geanalyseerd en per user de reacties vergeleken om te kijken of ze wat stabieler/volwassener zijn geworden. Het antwoord laat zich raden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan met AI best prima bepalen welke renners heel goed zijn bij dit spel maar dan nog ben je totaal afhankelijk van wat anderen bieden.
Het begint met een N en eindigt met 'ee'?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb met AI de biedingen van de laatste 5 jaar geanalyseerd en per user de reacties vergeleken om te kijken of ze wat stabieler/volwassener zijn geworden. Het antwoord laat zich raden.
Sta ik in de onderste regionen van die lijst?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb met AI de biedingen van de laatste 5 jaar geanalyseerd en per user de reacties vergeleken om te kijken of ze wat stabieler/volwassener zijn geworden. Het antwoord laat zich raden.
Ik reken in ieder geval op 10 rennersquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het begint met een N en eindigt met 'ee'?
Hoeveel hebben er behandeling nodig?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten hoeveel er op de referentierenner bieden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoeveel hebben er behandeling nodig?
Dit gelooft helemaal niemand.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk morgenochtend wel.
Volgens mij afgelopen editie geen gekke dingen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij is er bijna elk jaar wel eentje gewoon een volle ronde te laat, toch? Wie zou het dit jaar zijn?
@hhh38 is altijd vrij laat toch?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij is er bijna elk jaar wel eentje gewoon een volle ronde te laat, toch? Wie zou het dit jaar zijn?
Toen miste ik ronde 2 of 3 :|quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij afgelopen editie geen gekke dingen.
Het indekken is begonnenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:54 schreef Felagund het volgende:
Ik zet overigens alles in op ronde 2!
5 hele minuten voor tijd deze keerquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
@:hhh38 is altijd vrij laat toch?
Remco?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef hhh38 het volgende:
Hoop dat ik deze keer niet per ongeluk op een voetballer heb geboden
Nee, ik heb mijn lesje geleerd in 2019. Heb expres op 10 verschillende nationaliteiten en 10 verschillende wielerploegen geboden.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb vrij offensief gestift.
Jack in the box, elleboog op tafel!quote:
Had ik toch nog bijna gelijk!quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:02 schreef Slobeend het volgende:
God nog aan toe dat was weer last-minute omdat ik het vanavond vergeten was
Nu weten jullie wie ik in de box hebquote:
Er is altijd wel iemandquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:02 schreef Slobeend het volgende:
God nog aan toe dat was weer last-minute omdat ik het vanavond vergeten was
Kleerhangert?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop op een laatste kunstje van een onwijs sympathieke NEDERLANDER
Sebas, Niki, De Gees? Poh, wat zijn er veel optiesquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
Dat scenario waar je echt overal net achter vistquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef Chiappucci het volgende:
Er zijn toch weinig dingen in het jaar waar ik nog zenuwachtiger voor ben
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
Het stomme en tevens leuke is dat je met bijna elk lijstje zowel kans maakt om heel veel binnen te halen als bijna nietsquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef Chiappucci het volgende:
Er zijn toch weinig dingen in het jaar waar ik nog zenuwachtiger voor ben
Bauke?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sebas, Niki, De Gees? Poh, wat zijn er veel opties
Dat is wel heel optimistisch. Kruijswijk kan nog wel wat ereplaatsen scoren ja, die drie niet meer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sebas, Niki, De Gees? Poh, wat zijn er veel opties
Geen Wout hè?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:10 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb bijna al mijn geld op de 3 eerste renners gezet
Ik kom er nu achter dat er meer vriendjes van Lau bestaan maar ik hoop het niet voor je.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar heb ik net als voorgaande jaren mijn hoogste bod op uitgebracht
Hopelijk heb ik Nacer weerquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:10 schreef Slobeend het volgende:
Altijd lastig om te bepalen wie de beste renner voor het Franse 1.1 werk zou zijn.
Ik geloof niet in beperkingen maar in mogelijkheden!quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is wel heel optimistisch. Kruijswijk kan nog wel wat ereplaatsen scoren ja, die drie niet meer.
Ik heb hem overwogen, maar dacht dat iemand als RR daar veel geld op zou zetten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie van jullie heeft niet op Biniam ingezet?
Oh ja daar betaal jij altijd veel te veel voor.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar heb ik net als voorgaande jaren mijn hoogste bod op uitgebracht
Ik bied uit principe niet op donkere mensen, in het kader van het slavernijverleden van mijn voorouders.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Streep erdoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mwah, veel te veel. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik in 3 edities in de top 5 ben geëindigdquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja daar betaal jij altijd veel te veel voor.
-streept alvast 1 naam door-
Ik wel, om hem een hart onder de riem te steken in deze moeilijke tijden. (lees: het hele leven van Wielco)quote:
Het is dat ie de helft van de tijd geblesseerd is, anders was ie wel een van de meest waardevolle renners voor dit spel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik wel, om hem een hart onder de riem te steken in deze moeilijke tijden. (lees: het hele leven van Wielco)
Dat hoopte ik bij Sonny.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef Momo het volgende:
Zul je zien dat een Wout of Roglic juist overblijft
Elk jaar is er wel een topperquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:26 schreef Chiappucci het volgende:
Zie het alweer voor me dat er straks geen enkel bod blijkt te zijn gedaan op Alaphilippe of Van Aert.
Kan ik hier uit opmaken datje Tadej probeert binnen te hengelen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef Momo het volgende:
Zul je zien dat een Wout of Roglic juist overblijft
Het eerste jaar dat ik meedeed waren Nederlanders juist heel impopulair, waarschijnlijk omdat iedereen dit dacht.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Regel 1: niet op Nederlanders bieden
(behalve als Groenewegen voor 0,1 op te halen is)
Ik vis iets oostelijkerquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken datje Tadej probeert binnen te hengelen?
Of misschien blijft Remco nog over?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken datje Tadej probeert binnen te hengelen?
Voor de sfeer wil niemand dat kutkind in hun teamquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of misschien blijft Remco nog over?
Behalve Koffieplanter, maar die doet niet mee. Dus hij zal wel alleen overblijven.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor de sfeer wil niemand dat kutkind in hun team
Als hij maar van GODDU afblijft.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd of @:Mani89 op Beñat Intxausti gaat bieden.
Ik heb op een Est geboden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd of @:Mani89 op Beñat Intxausti gaat bieden.
Ik heb nog overwogen om een lijstje te maken met Koffieplanter stokpaardjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Behalve Koffieplanter, maar die doet niet mee. Dus hij zal wel alleen overblijven.
Die fout heb ik een paar keer gemaakt, noem het valse trots als streekgenoot (Blitterswijck is een halfuur rijden)quote:
Voor mijn gevoel valt dat voordeel tegen, iedereen kent de stokpaardjes en anti-stokpaardjes.Er wordt inmiddels wel 4D FPCL-chess gespeeldquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Het helpt wel om het hele jaar mee te lezen hier, dan weet je wie er beter en minder op de radar staan
Al heb ik het nog niet heel obscuur gezocht
Allemaal van die 20-jarige floptalenten lmao.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen om een lijstje te maken met Koffieplanter stokpaardjes
Met Tamaree ga je de oorlog niet winnen, Mo.quote:
Ik heb op twee stokbroden geboden.quote:
Peeter Pruus?quote:
Een bult renners die in de kreukels liggen omdat ze de motors volgen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen om een lijstje te maken met Koffieplanter stokpaardjes
Ik ... meer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb op twee stokbroden geboden.
Dit is niet laukquote:
Gaat het wel goed met je?quote:
Oei ik ook volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
5 biedingen op de altijd sympathieke Fransen.
Ik wilde heel hard inzetten op Godon, toen zag ik dat jij vorig jaar gewoon 80 miljoen erop hebt geboden, toen hij nog hopeloos was. Daar had ik geen zin in.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dankzij jouw namedropping heb ik extreem geld bij moeten leggen.
JA, maar ik vrees dat ik niet de enige ben met die renner.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:34 schreef hhh38 het volgende:
Iemand die al in het continentale circuit is gaan shoppen?
0!quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik verwacht ook 10 biedingen op Ayuso.
Heb je er überhaupt op geboden? Ik welquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde heel hard inzetten op Godon, toen zag ik dat jij vorig jaar gewoon 80 miljoen erop hebt geboden, toen hij nog hopeloos was. Daar had ik geen zin in.
Godonverdommequote:Op donderdag 13 januari 2022 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je er überhaupt op geboden? Ik wel
Ik ook. Doei.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Waar zullen we eens beginnen? 12x Ethan Hayter met een totaal van 197,21 miljoen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:57 schreef Max23 het volgende:
Ik wacht met smart op de tipjes van de sluier van Wim
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waar zullen we eens beginnen? 12x Ethan Hayter met een totaal van 197,21 miljoen?
Ik durfde niet meer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Blij dat we daar niet in zijn getraptquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waar zullen we eens beginnen? 12x Ethan Hayter met een totaal van 197,21 miljoen?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Goed dat ik geen laptop heb, die was nu het raam uit gegaan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mensen waren denk ik vergeten dat @Koffieplanter niet meer meedoet.quote:
Ik mag met meer geld verder shoppenquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, nee. Leuk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Benieuwd naar Pidcock, Biniam, Jake Stewart, Colbrelli.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou mijn bod van 37 miljoen voldoende zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat 40-45 miljoen genoeg isquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou mijn bod van 37 miljoen voldoende zijn?
Colbrelli ben ik ook heel benieuwd naar, niet op geboden omdat ik vermoed dat iemand daar 40 miljoen op gaat stukslaan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Benieuwd naar Pidcock, Biniam, Jake Stewart, Colbrelli.
2 keer raak hierquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou mijn bod van 37 miljoen voldoende zijn?
Deze heb ik allemaal ontweken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar als iedereen dat denkt kan je hem misschien wel voor 5 miljoen wegkapen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Colbrelli ben ik ook heel benieuwd naar, niet op geboden omdat ik vermoed dat iemand daar 40 miljoen op gaat stukslaan.
Of voor 0,7 miljoen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar als iedereen dat denkt kan je hem misschien wel voor 5 miljoen wegkapen.
Meeus.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze heb ik allemaal ontweken.
Maar ik durf mijn renners niet te noemen
net op tijdquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hebben een reeks, ja!
Ik dacht je per ongeluk op Leo geboden hadquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Overigens heb ik niet geboden op Hayter, dat was een grappie van mij om jullie op de kast te krijgen haha.
Kutquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:45 schreef wimderon het volgende:
5x Rusty, Frĝlich, Konfrwa, Mol, Tiller en Paret-Peintre!
Die stond op mijn "wordt wellicht over het hoofd gezien" lijstje (lol)quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn hoogste bod was op een Australiër met een oorbel.
Wat vind je dan van mijn bod op Gaudi? Dit is serieus.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Overigens heb ik niet geboden op Hayter, dat was een grappie van mij om jullie op de kast te krijgen haha.
Jij als Raim-kenner, denk je dat ik hem met 8,87 miljoen binnen heb, of heb je meer geboden?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Oei, hier zit een van mijn renners tussen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:45 schreef wimderon het volgende:
5x Rusty, Frĝlich, Konfrwa, Mol, Tiller en Paret-Peintre!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |