Was dat niet Oliver Pardini?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie bood er ook alweer ooit op iemand die al gestopt was?
Ik vergat wel in de transferperiode Matthias Frank te lozen die halverwege het jaar was gestopt.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet wel, echt geen tijd de komende dagenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou echt veel te veel spijt hebben van mn keuzes als ik 3 dagen moet wachten na het versturen van m'n bod
Ambrosius greep overal naast in elke ronde en had in Scarponi zijn enige scorende renner. Tot hij werd aangeredenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste was niet zo leuk, maar vooral ironischquote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Ambrosia greep overal naast in elke ronde en had in Scarponi zijn enige scorende renner. Tot hij werd aangereden
Wat een mooie houdingquote:
Dat is beter dan de hele nacht er van wakker liggen nadat het gepubliceerd isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:27 schreef franklop het volgende:
Verstuurd.
Wordt vrijdagochtend vroeg weer met telefoon smijten.
Volgens mij was ik dat. Weet niet meer op wie.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet er om 3.30 al uit vrijdag. Heb ik er niet voor overquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:30 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Dat is beter dan de hele nacht er van wakker liggen nadat het gepubliceerd is
Als je nog een paar uur eerder opstaat zit je midden in het drama!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet er om 3.30 al uit vrijdag. Heb ik er niet voor over
Zal erover nadenken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je nog een paar uur eerder opstaat zit je midden in het drama!
Ik sluit niet uit dat Q-school gierend uit de klauwen gaat lopen!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal erover nadenken.
Is er nog ergens Darts op TV? Dan weet ik hoeveel tijd wim nodig heeft om alles te verwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |