Ik wel, om hem een hart onder de riem te steken in deze moeilijke tijden. (lees: het hele leven van Wielco)quote:
Het is dat ie de helft van de tijd geblesseerd is, anders was ie wel een van de meest waardevolle renners voor dit spel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik wel, om hem een hart onder de riem te steken in deze moeilijke tijden. (lees: het hele leven van Wielco)
Dat hoopte ik bij Sonny.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef Momo het volgende:
Zul je zien dat een Wout of Roglic juist overblijft
Elk jaar is er wel een topperquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:26 schreef Chiappucci het volgende:
Zie het alweer voor me dat er straks geen enkel bod blijkt te zijn gedaan op Alaphilippe of Van Aert.
Kan ik hier uit opmaken datje Tadej probeert binnen te hengelen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef Momo het volgende:
Zul je zien dat een Wout of Roglic juist overblijft
Het eerste jaar dat ik meedeed waren Nederlanders juist heel impopulair, waarschijnlijk omdat iedereen dit dacht.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Regel 1: niet op Nederlanders bieden
(behalve als Groenewegen voor 0,1 op te halen is)
Ik vis iets oostelijkerquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken datje Tadej probeert binnen te hengelen?
Of misschien blijft Remco nog over?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken datje Tadej probeert binnen te hengelen?
Voor de sfeer wil niemand dat kutkind in hun teamquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of misschien blijft Remco nog over?
Behalve Koffieplanter, maar die doet niet mee. Dus hij zal wel alleen overblijven.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor de sfeer wil niemand dat kutkind in hun team
Als hij maar van GODDU afblijft.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd of @:Mani89 op Beñat Intxausti gaat bieden.
Ik heb op een Est geboden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd of @:Mani89 op Beñat Intxausti gaat bieden.
Ik heb nog overwogen om een lijstje te maken met Koffieplanter stokpaardjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Behalve Koffieplanter, maar die doet niet mee. Dus hij zal wel alleen overblijven.
Die fout heb ik een paar keer gemaakt, noem het valse trots als streekgenoot (Blitterswijck is een halfuur rijden)quote:
Voor mijn gevoel valt dat voordeel tegen, iedereen kent de stokpaardjes en anti-stokpaardjes.Er wordt inmiddels wel 4D FPCL-chess gespeeldquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Het helpt wel om het hele jaar mee te lezen hier, dan weet je wie er beter en minder op de radar staan
Al heb ik het nog niet heel obscuur gezocht
Allemaal van die 20-jarige floptalenten lmao.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen om een lijstje te maken met Koffieplanter stokpaardjes
Met Tamaree ga je de oorlog niet winnen, Mo.quote:
Ik heb op twee stokbroden geboden.quote:
Peeter Pruus?quote:
Een bult renners die in de kreukels liggen omdat ze de motors volgen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen om een lijstje te maken met Koffieplanter stokpaardjes
Ik ... meer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb op twee stokbroden geboden.
Dit is niet laukquote:
Gaat het wel goed met je?quote:
Oei ik ook volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
5 biedingen op de altijd sympathieke Fransen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |