Denk dat een stukje AI zou werkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:59 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb vorig jaar heel goed nagedacht en een formule opgesteld, dat leverde een juichbaar team op. Benieuwd of 10% van het werk hetzelfde oplevert.
Je kan met AI best prima bepalen welke renners heel goed zijn bij dit spel maar dan nog ben je totaal afhankelijk van wat anderen bieden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat een stukje AI zou werken
Er ligt inmiddels best wat data van voorgaande jaren waar je misschien iets mee kanquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan met AI best prima bepalen welke renners heel goed zijn bij dit spel maar dan nog ben je totaal afhankelijk van wat anderen bieden.
Ik heb met AI de biedingen van de laatste 5 jaar geanalyseerd en per user de reacties vergeleken om te kijken of ze wat stabieler/volwassener zijn geworden. Het antwoord laat zich raden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan met AI best prima bepalen welke renners heel goed zijn bij dit spel maar dan nog ben je totaal afhankelijk van wat anderen bieden.
Het begint met een N en eindigt met 'ee'?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb met AI de biedingen van de laatste 5 jaar geanalyseerd en per user de reacties vergeleken om te kijken of ze wat stabieler/volwassener zijn geworden. Het antwoord laat zich raden.
Sta ik in de onderste regionen van die lijst?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb met AI de biedingen van de laatste 5 jaar geanalyseerd en per user de reacties vergeleken om te kijken of ze wat stabieler/volwassener zijn geworden. Het antwoord laat zich raden.
Ik reken in ieder geval op 10 rennersquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het begint met een N en eindigt met 'ee'?
Hoeveel hebben er behandeling nodig?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten hoeveel er op de referentierenner bieden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoeveel hebben er behandeling nodig?
Dit gelooft helemaal niemand.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk morgenochtend wel.
Volgens mij afgelopen editie geen gekke dingen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij is er bijna elk jaar wel eentje gewoon een volle ronde te laat, toch? Wie zou het dit jaar zijn?
@hhh38 is altijd vrij laat toch?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij is er bijna elk jaar wel eentje gewoon een volle ronde te laat, toch? Wie zou het dit jaar zijn?
Toen miste ik ronde 2 of 3 :|quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij afgelopen editie geen gekke dingen.
Het indekken is begonnenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:54 schreef Felagund het volgende:
Ik zet overigens alles in op ronde 2!
5 hele minuten voor tijd deze keerquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
@:hhh38 is altijd vrij laat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |