SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk
Puntentelling:
[ Bericht 52% gewijzigd door wimderon op 09-01-2022 23:37:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De liefdesbaby van Bouhanni en de Capibara?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je die lijst zelf zitten tikken?![]()
Nacer Quintana, om maar even een dwarsstraat te noemen.
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De liefdesbaby van Bouhanni en de Capibara?
Mr Stealyagurlquote:
En voor mensen als @heywoodu met alle transfers.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel altijd een goede manier om kennis te maken met onzinnamen als Astana Qazaqstan Team of QuickStep Alpha Vinyl Team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En voor mensen als @:heywoodu met alle transfers.JOAO ALMEIDA, om maar eens aan namedropping te doen, bij UAE, jeetjemineetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Dit wist ik allang, maar ik doe toch even mee)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Padun bij EF-Education had ik gemist.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JOAO ALMEIDA, om maar eens aan namedropping te doen, bij UAE, jeetjemineetje.
(Dit wist ik allang, maar ik doe toch even mee)
Geen BAGRIJNbonus dus TRAP ER NIET IN mensen!quote:Op maandag 10 januari 2022 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Padun bij EF-Education had ik gemist.
Wie bood er ook alweer ooit op iemand die al gestopt was?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem nog even Andre Greipel.
Ik heb wel een oom die dat weleens gedaan heeft met een Tourpooltje dat ik voor vrienden en familie organiseer.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie bood er ook alweer ooit op iemand die al gestopt was?
Was dat niet Oliver Pardini?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vergat wel in de transferperiode Matthias Frank te lozen die halverwege het jaar was gestopt.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet wel, echt geen tijd de komende dagenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou echt veel te veel spijt hebben van mn keuzes als ik 3 dagen moet wachten na het versturen van m'n bod
Ambrosius greep overal naast in elke ronde en had in Scarponi zijn enige scorende renner. Tot hij werd aangeredenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste was niet zo leuk, maar vooral ironischquote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Ambrosia greep overal naast in elke ronde en had in Scarponi zijn enige scorende renner. Tot hij werd aangereden
Wat een mooie houdingquote:
Dat is beter dan de hele nacht er van wakker liggen nadat het gepubliceerd isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:27 schreef franklop het volgende:
Verstuurd.
Wordt vrijdagochtend vroeg weer met telefoon smijten.
Volgens mij was ik dat. Weet niet meer op wie.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet er om 3.30 al uit vrijdag. Heb ik er niet voor overquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:30 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Dat is beter dan de hele nacht er van wakker liggen nadat het gepubliceerd is
Als je nog een paar uur eerder opstaat zit je midden in het drama!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet er om 3.30 al uit vrijdag. Heb ik er niet voor over
Zal erover nadenken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je nog een paar uur eerder opstaat zit je midden in het drama!
Ik sluit niet uit dat Q-school gierend uit de klauwen gaat lopen!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal erover nadenken.
Is er nog ergens Darts op TV? Dan weet ik hoeveel tijd wim nodig heeft om alles te verwerken
0,11 op alle toppers en hopen dat je er 1 of 2 wegkaapt omdat niemand erop durft te bieden?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:37 schreef DeLuna het volgende:
Gisteren ook mijn bod verstuurd en ik vroeg mij vandaag al af of ik toch niet beter een andere tactiek had kunnen aanhouden
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:23 schreef Pistolero het volgende:
Bod verstuurd.
1 seconde na het klikken al weer spijt van gemaakte keuzes.
Wijzigen mag hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:37 schreef DeLuna het volgende:
Gisteren ook mijn bod verstuurd en ik vroeg mij vandaag al af of ik toch niet beter een andere tactiek had kunnen aanhouden
Ik doe eerst gewoon even normaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:38 schreef franklop het volgende:
[..]
0,11 op alle toppers en hopen dat je er 1 of 2 wegkaapt omdat niemand erop durft te bieden?
Nee nee, daar krijg ik vast weer spijt vanquote:
Jij hebt zelfs nog drie dagen.quote:
98,7 miljoen bieden, dan heb je de meeste kans.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik weet al wie ik wil. Nu nog kijken hoe.
We zijn nog niet eens op de helft.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:30 schreef knijn1985 het volgende:
Hoeveel moeten er nog inleveren? Anders kan @:wimderon gewoon beginnen he. Al zit hij nu vast in het warme bad DRT
Oei en ik wou net op Kristoff bieden...quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:30 schreef Mani89 het volgende:
Monsterbod op mijn 2 favoriete jongens wordt nu voorbereid.
Ik hoop niet een te vet bedrag.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei en ik wou net op Kristoff bieden...
Of andersom. Brandhout dat weggaat voor meer dan 10mln.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Pistolero het volgende:
Elk jaar zijn er weer een paar van die toprenners waar niemand op durft te bieden uit angst dat er een gek 40 miljoen tegenaan smijt.
En uiteindelijk gaat hij dan voor 0,11 miljoen weg.
Erg benieuwd wie dit jaar de relatieve nobuddy is waar de helft op heeft geboden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben wel benieuwd nog namedropping een renner duurder of goedkoper maakt.
alvast om in de stemming te komen een klassiekertjequote:Op donderdag 13 januari 2022 11:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit gaat weer een hele dag bibberen worden, wie te kiezen, laptop uit het raam gooien als die ene rijder toch niet gekozen is etc.
9 biedingen ofzo op Marco Canola, genot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Erg benieuwd wie dit jaar de relatieve nobuddy is waar de helft op heeft geboden.
Het is gebleken dat In 5 minuten iets in elkaar flansen effectiever is dan een week lang je biedingen op wetenschappelijke manier voorbereiden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
Ik hoop dat ik er aan toe kom voor 10 uur. Anders wordt het in 5 minuten namen selecteren en hopen dat je het net als op de beurs met willekeurige keuzes beter kunt doen dan alle experts.
Ik heb het ook in een paar minuutjes gedaan, was het een beetje vergeten. Een hoog zou het wat uitmaken gehalte.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
Ik hoop dat ik er aan toe kom voor 10 uur. Anders wordt het in 5 minuten namen selecteren en hopen dat je het net als op de beurs met willekeurige keuzes beter kunt doen dan alle experts.
Ik heb een idee. Zojuist van mijn lijst gehaald.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Erg benieuwd wie dit jaar de relatieve nobuddy is waar de helft op heeft geboden.
Haal jij enen of negens zonder te leren?quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het ook in een paar minuutjes gedaan, was het een beetje vergeten. Een hoog zou het wat uitmaken gehalte.
Negens, en na de toets zeg ik dan dat ik er geen goed gevoel over heb en na de uitslag ga ik met de docent in discussie over de fout gekeurde antwoorden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Haal jij enen of negens zonder te leren?
Zit daar een Afrikaan bij?quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb inmiddels zeven namen op papier staan.
In de tijd dat je dit tikte had je al iets in kunnen sturenquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
Zeven Afrikanen.quote:
Dat is 7 meer dan ik, ha!quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb inmiddels zeven namen op papier staan.
Ik word tenminste niet laatste dit seizoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |