Ja je kan wel gaan overdenken of je nou 12 of 14 miljoen gaat bieden op Pietje maar je moet ook gewoon geluk hebben dan er dan een aantal lager bieden of helemaal niet bieden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Zit half en half nog wat last minute aanpassingen te overwegen, maar beter laat ik het gewoon zo. Het is toch altijd een beetje geluk hebben, zeker in ronde 1.
Ik denk dat ik mijn bod op Piet Allegaert even aan ga passen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja je kan wel gaan overdenken of je nou 12 of 14 miljoen gaat bieden op Pietje maar je moet ook gewoon geluk hebben dan er dan een aantal lager bieden of helemaal niet bieden.
Het blijft een allegaartjequote:Op donderdag 13 januari 2022 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja je kan wel gaan overdenken of je nou 12 of 14 miljoen gaat bieden op Pietje maar je moet ook gewoon geluk hebben dan er dan een aantal lager bieden of helemaal niet bieden.
Random namen kopiëren plakken, random getallen erachter, niet meer naar omkijkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
De lijst die vorig jaar het meeste renners binnenhaalde?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:36 schreef Aguero het volgende:
Gewoon je lijst van vorig jaar recyclen. Of die van iemand anders.
Je doet wel je naam eer aanquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Random namen kopiëren plakken, random getallen erachter, niet meer naar omkijken
Piet was vorig jaar van grote waarde.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn bod op Piet Allegaert even aan ga passen.
Doe maar wat omlaag aubquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn bod op Piet Allegaert even aan ga passen.
Of Tietema?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zico Waeytens kan je ook overwegen
Ik kijk morgenochtend wel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Verheugen jullie je ook al niet op de teasers van Wim?
Dit heb ik dus letterlijk vorig jaar gedaan in ronde 1. 10 random namen uit de Top 100 op CQRanking geloot met behulp van random.org, en daarna met een normale verdeling de kosten ervan geloot en vermenigvuldigd met een bepaalde factor om precies op 99,6 totaal te komen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Random namen kopiëren plakken, random getallen erachter, niet meer naar omkijken
Saaiquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk morgenochtend wel.
Denk dat een stukje AI zou werkenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:59 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb vorig jaar heel goed nagedacht en een formule opgesteld, dat leverde een juichbaar team op. Benieuwd of 10% van het werk hetzelfde oplevert.
Je kan met AI best prima bepalen welke renners heel goed zijn bij dit spel maar dan nog ben je totaal afhankelijk van wat anderen bieden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat een stukje AI zou werken
Er ligt inmiddels best wat data van voorgaande jaren waar je misschien iets mee kanquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan met AI best prima bepalen welke renners heel goed zijn bij dit spel maar dan nog ben je totaal afhankelijk van wat anderen bieden.
Ik heb met AI de biedingen van de laatste 5 jaar geanalyseerd en per user de reacties vergeleken om te kijken of ze wat stabieler/volwassener zijn geworden. Het antwoord laat zich raden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan met AI best prima bepalen welke renners heel goed zijn bij dit spel maar dan nog ben je totaal afhankelijk van wat anderen bieden.
Het begint met een N en eindigt met 'ee'?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb met AI de biedingen van de laatste 5 jaar geanalyseerd en per user de reacties vergeleken om te kijken of ze wat stabieler/volwassener zijn geworden. Het antwoord laat zich raden.
Sta ik in de onderste regionen van die lijst?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb met AI de biedingen van de laatste 5 jaar geanalyseerd en per user de reacties vergeleken om te kijken of ze wat stabieler/volwassener zijn geworden. Het antwoord laat zich raden.
Ik reken in ieder geval op 10 rennersquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het begint met een N en eindigt met 'ee'?
Hoeveel hebben er behandeling nodig?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten hoeveel er op de referentierenner bieden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoeveel hebben er behandeling nodig?
Dit gelooft helemaal niemand.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk morgenochtend wel.
Volgens mij afgelopen editie geen gekke dingen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij is er bijna elk jaar wel eentje gewoon een volle ronde te laat, toch? Wie zou het dit jaar zijn?
@hhh38 is altijd vrij laat toch?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij is er bijna elk jaar wel eentje gewoon een volle ronde te laat, toch? Wie zou het dit jaar zijn?
Toen miste ik ronde 2 of 3 :|quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij afgelopen editie geen gekke dingen.
Het indekken is begonnenquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:54 schreef Felagund het volgende:
Ik zet overigens alles in op ronde 2!
5 hele minuten voor tijd deze keerquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
@:hhh38 is altijd vrij laat toch?
Remco?quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:55 schreef hhh38 het volgende:
Hoop dat ik deze keer niet per ongeluk op een voetballer heb geboden
Nee, ik heb mijn lesje geleerd in 2019. Heb expres op 10 verschillende nationaliteiten en 10 verschillende wielerploegen geboden.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb vrij offensief gestift.
Jack in the box, elleboog op tafel!quote:
Had ik toch nog bijna gelijk!quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:02 schreef Slobeend het volgende:
God nog aan toe dat was weer last-minute omdat ik het vanavond vergeten was
Nu weten jullie wie ik in de box hebquote:
Er is altijd wel iemandquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:02 schreef Slobeend het volgende:
God nog aan toe dat was weer last-minute omdat ik het vanavond vergeten was
Kleerhangert?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop op een laatste kunstje van een onwijs sympathieke NEDERLANDER
Sebas, Niki, De Gees? Poh, wat zijn er veel optiesquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
Dat scenario waar je echt overal net achter vistquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef Chiappucci het volgende:
Er zijn toch weinig dingen in het jaar waar ik nog zenuwachtiger voor ben
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
Het stomme en tevens leuke is dat je met bijna elk lijstje zowel kans maakt om heel veel binnen te halen als bijna nietsquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:05 schreef Chiappucci het volgende:
Er zijn toch weinig dingen in het jaar waar ik nog zenuwachtiger voor ben
Bauke?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sebas, Niki, De Gees? Poh, wat zijn er veel opties
Dat is wel heel optimistisch. Kruijswijk kan nog wel wat ereplaatsen scoren ja, die drie niet meer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sebas, Niki, De Gees? Poh, wat zijn er veel opties
Geen Wout hè?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:10 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb bijna al mijn geld op de 3 eerste renners gezet
Ik kom er nu achter dat er meer vriendjes van Lau bestaan maar ik hoop het niet voor je.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar heb ik net als voorgaande jaren mijn hoogste bod op uitgebracht
Hopelijk heb ik Nacer weerquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:10 schreef Slobeend het volgende:
Altijd lastig om te bepalen wie de beste renner voor het Franse 1.1 werk zou zijn.
Ik geloof niet in beperkingen maar in mogelijkheden!quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is wel heel optimistisch. Kruijswijk kan nog wel wat ereplaatsen scoren ja, die drie niet meer.
Ik heb hem overwogen, maar dacht dat iemand als RR daar veel geld op zou zetten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie van jullie heeft niet op Biniam ingezet?
Oh ja daar betaal jij altijd veel te veel voor.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar heb ik net als voorgaande jaren mijn hoogste bod op uitgebracht
Ik bied uit principe niet op donkere mensen, in het kader van het slavernijverleden van mijn voorouders.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Streep erdoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mwah, veel te veel. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik in 3 edities in de top 5 ben geëindigdquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja daar betaal jij altijd veel te veel voor.
-streept alvast 1 naam door-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |