SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Een nieuwe billy?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, want in de slideshow was deze foto te zien:
[ afbeelding ]
Doe je Google Search dan krijg je dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Die linkt naar dit artikel
https://www.flair.be/nl/c(...)e-alcoholverslaving/
Wat dus over Amy gaat, waar de hints naar hinten. Duidelijker kunnen we het haast niet hebben.
Hm, nou, vooruitquote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, want in de slideshow was deze foto te zien:
[ afbeelding ]
Doe je Google Search dan krijg je dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Die linkt naar dit artikel
https://www.flair.be/nl/c(...)e-alcoholverslaving/
Wat dus over Amy gaat, waar de hints naar hinten. Duidelijker kunnen we het haast niet hebben.
na kitty danquote:Op zondag 9 januari 2022 22:23 schreef D. het volgende:
Die Amy lijkt mij een vrouwelijke Jerrel
Zullen vast mensen blij mee zijn, maar mag van mij als eerste gaan
Kan hij jou weghalen als TS?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry
ik dacht dat het langer was
als je een andere wil vraag ik het @:Benny
wel de TT aanpassen en dat kan jij ookquote:Op zondag 9 januari 2022 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Kan hij jou weghalen als TS?
*knopjes eens goed testen
Laat maar!quote:Op zondag 9 januari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry
ik dacht dat het langer was
als je een andere wil vraag ik het @:Benny
maar ze doen bijna nur mensen binnen de en verhal hebbenquote:
Ja, klopt, maar dat is minder spannendquote:Op zondag 9 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel de TT aanpassen en dat kan jij ook
jij hebt ook vast een pracht van een verhaalquote:Op zondag 9 januari 2022 22:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ze doen bijna nur mensen binnen de en verhal hebben
alkoholzucht bij amys vater
kristoff vriend zelfsmoord
grace mama met 14
nee ander topic was vollquote:Op zondag 9 januari 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij hebt ook vast een pracht van een verhaal
ik mot ook zoquote:Op zondag 9 januari 2022 22:26 schreef odie22 het volgende:
is toch ook belachelijk dat ze nu al gaan slapen
ja ik weet het, maar heb verder niemand om me aan te ergerenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Kitty is gewoon niet leuk, maar dat doet ze niet opzettelijk
ik bedoel een ellendig verhaal waar ze mee op de proppen komen als jij aan bb meedoetquote:Op zondag 9 januari 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ander topic was voll
en ik wacht dat jemand reageert
moeten misschien weer om 7 opquote:Op zondag 9 januari 2022 22:26 schreef odie22 het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:26 schreef odie22 het volgende:
Even wachten op Amy danquote:Op zondag 9 januari 2022 22:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar heb verder niemand om me aan te ergeren
Zelf zal ze nooit zeggen wat heb je dat lekker gemaakt of wil ze het proeven.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:26 schreef Steven_Stil het volgende:
Die Kitty heb je zo de keuken uit. Met aantal bewoners paar keer zeggen dat het niet te vreten is en ze ontploft.
Ik vermoed dat ze moeten kiezen of Evelien of Amy mag blijvenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Evelien zat een NLse zijn, aangezien Amy Vlaams is.
quote:
Nu al blind Amyquote:Op zondag 9 januari 2022 22:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze moeten kiezen of Evelien of Amy mag blijven
ja verhalen moeten zijn waar zij dannquote:Op zondag 9 januari 2022 22:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik bedoel een ellendig verhaal waar ze mee op de proppen komen als jij aan bb meedoet
bben geen groene stream nuquote:Op zondag 9 januari 2022 22:30 schreef Mjelleke het volgende:
Hoe reageert de rest van de groene kamer op het verhaal van Kitty. Heb de streams niet meer aan
Ik zag alleen een hoogbiond iets met een duckface, dus afgeserveerdquote:Op zondag 9 januari 2022 22:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat ik voorbij zag komen was het wel leuk wat ik zag
nee met de roze pakquote:Op zondag 9 januari 2022 22:30 schreef Sestra666 het volgende:
morgenvroeg niet in sportkleding.. weet kitty
spier gescheurd ook meteenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:31 schreef Ireth het volgende:
Och arme Kitty is geblesseerd, die kan niet meer meedoen met sporten...
Oh wacht...
Ik denk dat ze snel overkookt wanneer paar mensen flink commentaar hebben op haar kookkunsten.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelf zal ze nooit zeggen wat heb je dat lekker gemaakt of wil ze het proeven.
wat bedoelt dat ?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:31 schreef just me het volgende:
Ik spuug bijna mijn wijn uit omdat Kitty denkt dat ze een spier gescheurd heeft
![]()
Vera is gewoon een schatjequote:Op zondag 9 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
goh Vera doet heel normaal tegen Kitty
Nee, nog niet. Wel alvast topic aangemaakt:quote:Op zondag 9 januari 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
@:Benny heb je de andere nieuwe al gevonden?
ze heeft last van een spier en ze denkt dat het ernstiger is, ze stelt zich aanquote:
dusquote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ze heeft last van een spier en ze denkt dat het ernstiger is, ze stelt zich aan
goedbezig hoorquote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wel alvast topic aangemaakt:
BB / [Aankomende bewoner] Evelien
Yuuupquote:Op zondag 9 januari 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
goedbezig hoor
heb je dat via reverse foto search gedaan?
waarom haat jij op Vera ?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap ook al die haat nu naar Vera
hoezo? de haat heeft nur dat zeikwijfquote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag alleen een hoogbiond iets met een duckface, dus afgeserveerd
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om aan TerrorKitty te ontkomen.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty zeikende dat de rest te vroeg naar bed gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slideshow deel 2 - 9 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik had liever een leuke vent gezien van 35 jaarquote:
Haar vader, niet zijquote:Op zondag 9 januari 2022 22:36 schreef Jockari het volgende:
Dus als die Amy er in komt, absoluut geen alcohol meer waarschijnlijk. Djeezes...
ik zie binnenkort weer een oudere ;pquote:Op zondag 9 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had liever een leuke vent gezien van 35 jaar
maar daar heeft Kitty niets aanquote:Op zondag 9 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo? Ze neemt haar vader niet mee.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:36 schreef Jockari het volgende:
Dus als die Amy er in komt, absoluut geen alcohol meer waarschijnlijk. Djeezes...
Of een leuke damequote:Op zondag 9 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Saaiquote:
presentquote:Op zondag 9 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kijkt al twintig jaar Brazilië BB!quote:Op zondag 9 januari 2022 22:41 schreef suzi1 het volgende:
genoeg praatjes over bb maar het amper gezien te hebben
mario ookquote:Op zondag 9 januari 2022 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze kijkt al twintig jaar Brazilië BB!
Ik mot niets meerquote:
Ik wist niet eens dattie 20 al was gepasseerdquote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:48 schreef danilel het volgende:
Tot nu toe vind ik Grace heel erg meevallen ten opzichte van het 1e moment dat ze in de woning kwam
Als ze stopt met 'zingen' van mij ookquote:Op zondag 9 januari 2022 22:48 schreef suzi1 het volgende:
ja idd. ze mocht toch wel van me blijven. die grace
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wie was ie aan het zwartmaken?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:50 schreef danusz1986 het volgende:
Gladjakker Salar zat net weer een medebewoner zwart te maken. Mag eruit van mij.
#teamsalarquote:Op zondag 9 januari 2022 22:50 schreef danusz1986 het volgende:
Gladjakker Salar zat net weer een medebewoner zwart te maken. Mag eruit van mij.
Je kunt ook nu gaan sporten hèquote:
echt he...veertje zit zichzelf flink in de weg omdat kitty daar zitquote:Op zondag 9 januari 2022 22:50 schreef BB-King het volgende:
Grace is de enige die het gesprek levendig houdt.
Vera en Kitty hebben elkaar niks te vertellen en ze praten met haar mee.
Zag deze netquote:Op zondag 9 januari 2022 22:48 schreef D. het volgende:
Amsterdams accent werkt je overal tegen, behalve in Amsterdam
goed bezig danquote:Op zondag 9 januari 2022 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, vandaag al genoeg gedaan, morgen is de vakantie voorbij
Uhu, en weer sporten dusquote:Op zondag 9 januari 2022 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
goed bezig dan
morgen weer gewoon aan de slag ?
Ik mag dinsdag weer de wei inquote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Eindelijk. Was al bang dat ik de enige was die daar voor uit durfde te komen😉
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Eindelijk. Was al bang dat ik de enige was die daar voor uit durfde te komen😉
niets is wat het lijkt....quote:Op zondag 9 januari 2022 22:58 schreef mike0709 het volgende:
Toch knap. Kitty praat met Grace en Vera praat met Grace, terwijl ze er ‘gezellig’ met z’n drieën zitten 😂
Pit zequote:Op zondag 9 januari 2022 23:00 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga off. Goede nacht, iedereen. Was een mooie stream avond
moeders cijferen zichzelf wegquote:Op zondag 9 januari 2022 23:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Zeker poeh... maar ze wilde echt dat Grace ging meedoen
quote:Op zondag 9 januari 2022 23:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou laat kitty dat dan heul snel gaan doen
Dit is echt onbegrijpelijk inderdaad. De laatste maanden met je moeder delen is toch veel belangrijker dan dit.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:04 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hoe kan je dan in godsnaam daar willen zitten?
Haar ma wilde het al moest ze haar zelf brengen .quote:Op zondag 9 januari 2022 23:04 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hoe kan je dan in godsnaam daar willen zitten?
Ze weten het nog niet zo heel lang geloof ik.Paar maanden en er was nog wel wat aan te doen?? volgens Gracequote:Op zondag 9 januari 2022 23:06 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dit is echt onbegrijpelijk inderdaad. De laatste maanden met je moeder delen is toch veel belangrijker dan dit.
Dat begreep ik ookquote:Op zondag 9 januari 2022 23:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze weten het nog niet zo heel lang geloof ik.Paar maanden en er was nog wel wat aan te doen?? volgens Grace
Ze heeft wel gelijk maar dat gelijk doorvertellenquote:Op zondag 9 januari 2022 23:08 schreef BB-King het volgende:
Kitty meteen weer zeiken in de groene kamer dat Vera voor haar uit zit te kijken.
Klopt als een busquote:Op zondag 9 januari 2022 23:10 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty: "Ik heb gewoon erbij gezeten, meer alleen met Grace gepraat. Zij zit er hele tijd alleen zo" (over Vera, beeld ineengedoken lichaam uit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voordeel is dat ze morgenochtend niet hoeft na te denken wat ze moet aantrekkenquote:Op zondag 9 januari 2022 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Een pak waar je de hele dag in loopt duik je ook je bed mee in? hmmm
een topwijf is het, een voorbeeld voor alle vrouwenquote:Op zondag 9 januari 2022 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2022 23:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
Grace =relatieproblemen.
Samenvatting
Daar had ze het over.quote:
heeft niets met leeftijd te maken, de een mag de ander niet en de ander mag de een nietquote:Op zondag 9 januari 2022 23:12 schreef mario390 het volgende:
wat zoll vera met kitty praten?
veel verschill met leeftheit
wat een onzin,quote:Op zondag 9 januari 2022 23:12 schreef mario390 het volgende:
wat zoll vera met kitty praten?
veel verschill met leeftheit
er is naar je geluisterdquote:Op zondag 9 januari 2022 23:12 schreef BB-King het volgende:
Waarom is stream 2 al een uur op een slapende Dimitri gericht?
En stream 1 is Kitty gevolgd naar de groene kamer.
Ik wil de anderen zien.
Al daaaaagenquote:Op zondag 9 januari 2022 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
I've got the power.quote:
Ja oudere man, niet echt serieus omdat hij veel op reis is, al drie keer uitgeweest.quote:
maar niet echt,nur en grapjequote:Op zondag 9 januari 2022 23:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok
Dus Grace en Vera zoeken een plekje om seks te kunnen hebben na een feestje.
De wcs is geen optie.
En ook gewoon roepen dat het allemaal geen zin heeft om te praten. Is op niks gebaseerdquote:Op zondag 9 januari 2022 23:08 schreef mike0709 het volgende:
Kitty loopt te zeiken over andere maar is zelf net zo achterbaks om snel tegen salar te roepen dat er met Vera geen woord gewisseld is zojuist. Bah 🥱
en Dimi wil Veraquote:
En Tobias, wie?quote:
Dan hoeft ze het niet meer zelf onder de dekentjes te doenquote:Op zondag 9 januari 2022 23:18 schreef Benny het volgende:
Omg. Laat dat feest snel komen. Vera wil Dimi's discostick
ze hadden het er juist over dat er overal camera's hangenquote:
Komt er ooit drank in teletubbieland?quote:Op zondag 9 januari 2022 23:18 schreef Benny het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2022 23:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Voel met haar mee, mijn vader heeft hetzelfde.
sterkte meid knuffquote:Op zondag 9 januari 2022 23:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
vera is verliefd manquote:Op zondag 9 januari 2022 23:20 schreef mario390 het volgende:
vera kletst met elke vent
niks an de hand
Beterschap en houd in je achterhoofd dat ze tegenwoordig veel kunnen.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Is Dimi DJ?quote:Op zondag 9 januari 2022 23:18 schreef Benny het volgende:
Sterkte meidquote:Op zondag 9 januari 2022 23:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Kijk ze gaan dan, geheime plek zoekenquote:Op zondag 9 januari 2022 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
ze hadden het er juist over dat er overal camera's hangen
Dat is wel wat ik er uit opmaak ja.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:20 schreef BB-King het volgende:
Dimitri is van de wurgseks? En Vera vindt dat wel sexy?
Ze weet dan ook wel wie ze gaat opzoeken mochten ze een feestje krijgen?
Vera is volgens mij gewoon een ouderwets breezer sletjequote:
Er gingen al wel geruchten dat Vera een wildebras wasquote:Op zondag 9 januari 2022 23:20 schreef BB-King het volgende:
man dat kan die gespierde spijker heel nietquote:Op zondag 9 januari 2022 23:20 schreef BB-King het volgende:
Iedereen kan dat.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
man dat kan die gespierde spijker heel niet
quote:Op zondag 9 januari 2022 23:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
man dat kan die gespierde spijker heel niet
Laat BB dan maar eens snel na de survivalweek met een feestje komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Er gingen al wel geruchten dat Vera een wildebras was
quote:Op zondag 9 januari 2022 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vera is volgens mij gewoon een ouderwets breezer sletje
Zeeuwse mosselquote:Op zondag 9 januari 2022 23:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Ow dikke prima Odie. Laat er maar wat leven in die saaie bende komenquote:
hoe op,je gooit dat vuur nog anquote:Op zondag 9 januari 2022 23:22 schreef Benny het volgende:
[..]
en dat is niet misschienquote:Op zondag 9 januari 2022 23:25 schreef Flory het volgende:
Maar maar.......... volgens sommige is Dimi voor de mannen
Ze moet er gewoon wat in hebben. Ze hebben al een goede spot gevondenquote:
grace vind 1 x in de maand ook te weinig, vrouwen hebben ook behoeftes , zei ze netquote:Op zondag 9 januari 2022 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moet er gewoon wat in hebben. Ze hebben al een goede spot gevonden
jawel, maar dat mag niet op TVquote:Op zondag 9 januari 2022 23:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
Niemand rookt? Dat zijn vaak de mooiste gesprekken
Zou erg saai zijn, als ze die behoeftes niet zouden hebbenquote:Op zondag 9 januari 2022 23:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
grace vind 1 x in de maand ook te weinig, vrouwen hebben ook behoeftes , zei ze net
weet ik toch sonst word zij ook in bikiniquote:Op zondag 9 januari 2022 23:27 schreef Flory het volgende:
Vera gaat alleen kussen heeft ze beloofd![]()
Grace doet geen beloftes want ze kent zichzelf
Streams wel tochquote:
ik zie het ook nietquote:Op zondag 9 januari 2022 23:28 schreef Flory het volgende:
[..]
We gaan het zien , ik zie het (nog) niet
Soort van Thomas en Pikachuquote:Op zondag 9 januari 2022 23:28 schreef KnalPoenani het volgende:
Aaaaah, Vera knuffelt thuis met haar teddybeer.
Het is nog maar week 1 Mario, alles is nog mogelijkquote:Op zondag 9 januari 2022 23:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik toch sonst word zij ook in bikini
in bad staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |