SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Een nieuwe billy?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, want in de slideshow was deze foto te zien:
[ afbeelding ]
Doe je Google Search dan krijg je dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Die linkt naar dit artikel
https://www.flair.be/nl/c(...)e-alcoholverslaving/
Wat dus over Amy gaat, waar de hints naar hinten. Duidelijker kunnen we het haast niet hebben.
Hm, nou, vooruitquote:Op zondag 9 januari 2022 22:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, want in de slideshow was deze foto te zien:
[ afbeelding ]
Doe je Google Search dan krijg je dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Die linkt naar dit artikel
https://www.flair.be/nl/c(...)e-alcoholverslaving/
Wat dus over Amy gaat, waar de hints naar hinten. Duidelijker kunnen we het haast niet hebben.
na kitty danquote:Op zondag 9 januari 2022 22:23 schreef D. het volgende:
Die Amy lijkt mij een vrouwelijke Jerrel
Zullen vast mensen blij mee zijn, maar mag van mij als eerste gaan
Kan hij jou weghalen als TS?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry
ik dacht dat het langer was
als je een andere wil vraag ik het @:Benny
wel de TT aanpassen en dat kan jij ookquote:Op zondag 9 januari 2022 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Kan hij jou weghalen als TS?
*knopjes eens goed testen
Laat maar!quote:Op zondag 9 januari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sorry
ik dacht dat het langer was
als je een andere wil vraag ik het @:Benny
maar ze doen bijna nur mensen binnen de en verhal hebbenquote:
Ja, klopt, maar dat is minder spannendquote:Op zondag 9 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel de TT aanpassen en dat kan jij ook
jij hebt ook vast een pracht van een verhaalquote:Op zondag 9 januari 2022 22:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ze doen bijna nur mensen binnen de en verhal hebben
alkoholzucht bij amys vater
kristoff vriend zelfsmoord
grace mama met 14
nee ander topic was vollquote:Op zondag 9 januari 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij hebt ook vast een pracht van een verhaal
ik mot ook zoquote:Op zondag 9 januari 2022 22:26 schreef odie22 het volgende:
is toch ook belachelijk dat ze nu al gaan slapen
ja ik weet het, maar heb verder niemand om me aan te ergerenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Kitty is gewoon niet leuk, maar dat doet ze niet opzettelijk
ik bedoel een ellendig verhaal waar ze mee op de proppen komen als jij aan bb meedoetquote:Op zondag 9 januari 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ander topic was voll
en ik wacht dat jemand reageert
moeten misschien weer om 7 opquote:Op zondag 9 januari 2022 22:26 schreef odie22 het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:26 schreef odie22 het volgende:
Even wachten op Amy danquote:Op zondag 9 januari 2022 22:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar heb verder niemand om me aan te ergeren
Zelf zal ze nooit zeggen wat heb je dat lekker gemaakt of wil ze het proeven.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:26 schreef Steven_Stil het volgende:
Die Kitty heb je zo de keuken uit. Met aantal bewoners paar keer zeggen dat het niet te vreten is en ze ontploft.
Ik vermoed dat ze moeten kiezen of Evelien of Amy mag blijvenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Evelien zat een NLse zijn, aangezien Amy Vlaams is.
quote:
Nu al blind Amyquote:Op zondag 9 januari 2022 22:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze moeten kiezen of Evelien of Amy mag blijven
ja verhalen moeten zijn waar zij dannquote:Op zondag 9 januari 2022 22:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik bedoel een ellendig verhaal waar ze mee op de proppen komen als jij aan bb meedoet
bben geen groene stream nuquote:Op zondag 9 januari 2022 22:30 schreef Mjelleke het volgende:
Hoe reageert de rest van de groene kamer op het verhaal van Kitty. Heb de streams niet meer aan
Ik zag alleen een hoogbiond iets met een duckface, dus afgeserveerdquote:Op zondag 9 januari 2022 22:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat ik voorbij zag komen was het wel leuk wat ik zag
nee met de roze pakquote:Op zondag 9 januari 2022 22:30 schreef Sestra666 het volgende:
morgenvroeg niet in sportkleding.. weet kitty
spier gescheurd ook meteenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:31 schreef Ireth het volgende:
Och arme Kitty is geblesseerd, die kan niet meer meedoen met sporten...
Oh wacht...
Ik denk dat ze snel overkookt wanneer paar mensen flink commentaar hebben op haar kookkunsten.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelf zal ze nooit zeggen wat heb je dat lekker gemaakt of wil ze het proeven.
wat bedoelt dat ?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:31 schreef just me het volgende:
Ik spuug bijna mijn wijn uit omdat Kitty denkt dat ze een spier gescheurd heeft
![]()
Vera is gewoon een schatjequote:Op zondag 9 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
goh Vera doet heel normaal tegen Kitty
Nee, nog niet. Wel alvast topic aangemaakt:quote:Op zondag 9 januari 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
@:Benny heb je de andere nieuwe al gevonden?
ze heeft last van een spier en ze denkt dat het ernstiger is, ze stelt zich aanquote:
dusquote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ze heeft last van een spier en ze denkt dat het ernstiger is, ze stelt zich aan
goedbezig hoorquote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wel alvast topic aangemaakt:
BB / [Aankomende bewoner] Evelien
Yuuupquote:Op zondag 9 januari 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
goedbezig hoor
heb je dat via reverse foto search gedaan?
waarom haat jij op Vera ?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap ook al die haat nu naar Vera
hoezo? de haat heeft nur dat zeikwijfquote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag alleen een hoogbiond iets met een duckface, dus afgeserveerd
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om aan TerrorKitty te ontkomen.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty zeikende dat de rest te vroeg naar bed gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slideshow deel 2 - 9 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik had liever een leuke vent gezien van 35 jaarquote:
Haar vader, niet zijquote:Op zondag 9 januari 2022 22:36 schreef Jockari het volgende:
Dus als die Amy er in komt, absoluut geen alcohol meer waarschijnlijk. Djeezes...
ik zie binnenkort weer een oudere ;pquote:Op zondag 9 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had liever een leuke vent gezien van 35 jaar
maar daar heeft Kitty niets aanquote:Op zondag 9 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo? Ze neemt haar vader niet mee.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:36 schreef Jockari het volgende:
Dus als die Amy er in komt, absoluut geen alcohol meer waarschijnlijk. Djeezes...
Of een leuke damequote:Op zondag 9 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Saaiquote:
presentquote:Op zondag 9 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kijkt al twintig jaar Brazilië BB!quote:Op zondag 9 januari 2022 22:41 schreef suzi1 het volgende:
genoeg praatjes over bb maar het amper gezien te hebben
mario ookquote:Op zondag 9 januari 2022 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze kijkt al twintig jaar Brazilië BB!
Ik mot niets meerquote:
Ik wist niet eens dattie 20 al was gepasseerdquote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:48 schreef danilel het volgende:
Tot nu toe vind ik Grace heel erg meevallen ten opzichte van het 1e moment dat ze in de woning kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |