ja verhalen moeten zijn waar zij dannquote:Op zondag 9 januari 2022 22:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik bedoel een ellendig verhaal waar ze mee op de proppen komen als jij aan bb meedoet
bben geen groene stream nuquote:Op zondag 9 januari 2022 22:30 schreef Mjelleke het volgende:
Hoe reageert de rest van de groene kamer op het verhaal van Kitty. Heb de streams niet meer aan
Ik zag alleen een hoogbiond iets met een duckface, dus afgeserveerdquote:Op zondag 9 januari 2022 22:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat ik voorbij zag komen was het wel leuk wat ik zag
nee met de roze pakquote:Op zondag 9 januari 2022 22:30 schreef Sestra666 het volgende:
morgenvroeg niet in sportkleding.. weet kitty
spier gescheurd ook meteenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:31 schreef Ireth het volgende:
Och arme Kitty is geblesseerd, die kan niet meer meedoen met sporten...
Oh wacht...
Ik denk dat ze snel overkookt wanneer paar mensen flink commentaar hebben op haar kookkunsten.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelf zal ze nooit zeggen wat heb je dat lekker gemaakt of wil ze het proeven.
wat bedoelt dat ?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:31 schreef just me het volgende:
Ik spuug bijna mijn wijn uit omdat Kitty denkt dat ze een spier gescheurd heeft
![]()
Vera is gewoon een schatjequote:Op zondag 9 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
goh Vera doet heel normaal tegen Kitty
Nee, nog niet. Wel alvast topic aangemaakt:quote:Op zondag 9 januari 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
@:Benny heb je de andere nieuwe al gevonden?
ze heeft last van een spier en ze denkt dat het ernstiger is, ze stelt zich aanquote:
ik snap ook al die haat nu niet naar Veraquote:
dusquote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
ze heeft last van een spier en ze denkt dat het ernstiger is, ze stelt zich aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |