goedbezig hoorquote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wel alvast topic aangemaakt:
BB / [Aankomende bewoner] Evelien
Yuuupquote:Op zondag 9 januari 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
goedbezig hoor
heb je dat via reverse foto search gedaan?
waarom haat jij op Vera ?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap ook al die haat nu naar Vera
hoezo? de haat heeft nur dat zeikwijfquote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag alleen een hoogbiond iets met een duckface, dus afgeserveerd
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om aan TerrorKitty te ontkomen.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty zeikende dat de rest te vroeg naar bed gaat.
niet moet dat zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slideshow deel 2 - 9 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik had liever een leuke vent gezien van 35 jaarquote:
Haar vader, niet zijquote:Op zondag 9 januari 2022 22:36 schreef Jockari het volgende:
Dus als die Amy er in komt, absoluut geen alcohol meer waarschijnlijk. Djeezes...
ik zie binnenkort weer een oudere ;pquote:Op zondag 9 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had liever een leuke vent gezien van 35 jaar
maar daar heeft Kitty niets aanquote:Op zondag 9 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had liever een leuke vent gezien van 35 jaar
Hoezo? Ze neemt haar vader niet mee.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:36 schreef Jockari het volgende:
Dus als die Amy er in komt, absoluut geen alcohol meer waarschijnlijk. Djeezes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |