Dit is echt onbegrijpelijk inderdaad. De laatste maanden met je moeder delen is toch veel belangrijker dan dit.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:04 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hoe kan je dan in godsnaam daar willen zitten?
Haar ma wilde het al moest ze haar zelf brengen .quote:Op zondag 9 januari 2022 23:04 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hoe kan je dan in godsnaam daar willen zitten?
Ze weten het nog niet zo heel lang geloof ik.Paar maanden en er was nog wel wat aan te doen?? volgens Gracequote:Op zondag 9 januari 2022 23:06 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dit is echt onbegrijpelijk inderdaad. De laatste maanden met je moeder delen is toch veel belangrijker dan dit.
Dat begreep ik ookquote:Op zondag 9 januari 2022 23:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze weten het nog niet zo heel lang geloof ik.Paar maanden en er was nog wel wat aan te doen?? volgens Grace
Ze heeft wel gelijk maar dat gelijk doorvertellenquote:Op zondag 9 januari 2022 23:08 schreef BB-King het volgende:
Kitty meteen weer zeiken in de groene kamer dat Vera voor haar uit zit te kijken.
Klopt als een busquote:Op zondag 9 januari 2022 23:10 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty: "Ik heb gewoon erbij gezeten, meer alleen met Grace gepraat. Zij zit er hele tijd alleen zo" (over Vera, beeld ineengedoken lichaam uit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voordeel is dat ze morgenochtend niet hoeft na te denken wat ze moet aantrekkenquote:Op zondag 9 januari 2022 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Een pak waar je de hele dag in loopt duik je ook je bed mee in? hmmm
een topwijf is het, een voorbeeld voor alle vrouwenquote:Op zondag 9 januari 2022 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Een pak waar je de hele dag in loopt duik je ook je bed mee in? hmmm
Wat bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2022 23:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
Grace =relatieproblemen.
Samenvatting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |