Ow dikke prima Odie. Laat er maar wat leven in die saaie bende komenquote:
hoe op,je gooit dat vuur nog anquote:Op zondag 9 januari 2022 23:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Er gingen al wel geruchten dat Vera een wildebras was
en dat is niet misschienquote:Op zondag 9 januari 2022 23:25 schreef Flory het volgende:
Maar maar.......... volgens sommige is Dimi voor de mannen
Ze moet er gewoon wat in hebben. Ze hebben al een goede spot gevondenquote:
grace vind 1 x in de maand ook te weinig, vrouwen hebben ook behoeftes , zei ze netquote:Op zondag 9 januari 2022 23:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moet er gewoon wat in hebben. Ze hebben al een goede spot gevonden
jawel, maar dat mag niet op TVquote:Op zondag 9 januari 2022 23:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
Niemand rookt? Dat zijn vaak de mooiste gesprekken
Zou erg saai zijn, als ze die behoeftes niet zouden hebbenquote:Op zondag 9 januari 2022 23:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
grace vind 1 x in de maand ook te weinig, vrouwen hebben ook behoeftes , zei ze net
weet ik toch sonst word zij ook in bikiniquote:Op zondag 9 januari 2022 23:27 schreef Flory het volgende:
Vera gaat alleen kussen heeft ze beloofd![]()
Grace doet geen beloftes want ze kent zichzelf
Streams wel tochquote:
ik zie het ook nietquote:Op zondag 9 januari 2022 23:28 schreef Flory het volgende:
[..]
We gaan het zien , ik zie het (nog) niet
Soort van Thomas en Pikachuquote:Op zondag 9 januari 2022 23:28 schreef KnalPoenani het volgende:
Aaaaah, Vera knuffelt thuis met haar teddybeer.
Het is nog maar week 1 Mario, alles is nog mogelijkquote:Op zondag 9 januari 2022 23:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik toch sonst word zij ook in bikini
in bad staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |