Ik ben het er ook niet mee eensquote:Op zondag 9 januari 2022 01:11 schreef Steven_Stil het volgende:
Wat is dit nu weer voor pseudo diepzinnige TT?
Ja maar je wordt toch niet oud zei jequote:Op zondag 9 januari 2022 01:16 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd wanneer het ergens om gaat.
Tegenwoordig is de vraag: Welke leeft nog?quote:
Ik ga vroeg naar bed, heb een Omikronnetje te pakken volgens mij.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wij trekken de kar wel voor he Chuf tot het eind der server
Welneequote:Op zondag 9 januari 2022 01:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik ga vroeg naar bed, heb een Omikronnetje te pakken volgens mij.
ff thuistestenquote:Op zondag 9 januari 2022 01:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Kom dan vechtenquote:Op zondag 9 januari 2022 01:30 schreef SolidasRock het volgende:
O pardon, is dit het oude mannen uurtje waarin we de jongere mensen uitmaken voor pussys? Dan ga ik toch maar flixen.
BDS is pas net 40.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:30 schreef SolidasRock het volgende:
O pardon, is dit het oude mannen uurtje waarin we de jongere mensen uitmaken voor pussys? Dan ga ik toch maar flixen.
Beter een Omikronnetje dan een Deltaatje.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ach een paar dagen koorts en je bent er vanafquote:Op zondag 9 januari 2022 01:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beter een Omikronnetje dan een Deltaatje.
Zo is dat ,... 1 avondje grieperig en doorquote:Op zondag 9 januari 2022 01:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Beter een Omikronnetje dan een Deltaatje.
Hehequote:Op zondag 9 januari 2022 01:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik ben niet bang voor jou maar wel voor je kippen.
Met die vogeluhgriep heb je maar zo weer een volgende pandemie.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik ben niet bang voor jou maar wel voor je kippen.
Echt he!quote:Op zondag 9 januari 2022 01:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Met die vogeluhgriep heb je maar zo weer een volgende pandemie.
Te koud op het dak?quote:Op zondag 9 januari 2022 01:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het oefenen in mijn nieuwe kamer
Maar niet voor jou?quote:Op zondag 9 januari 2022 02:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lol stond net politie in de straat hier
Nee een gozer zonder licht maar ik wel vanuit mijn raam comentaar gegevenquote:
Lekker zwieren.quote:Op zondag 9 januari 2022 02:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon verder met dansen
U riep ?quote:Op zondag 9 januari 2022 02:10 schreef chufi het volgende:
Wie was er het eerst? Herman Brood of the Hulk? ook gejat van Herman
Het is Tong en tong80. Ben hier een ouwe bekendequote:
Beetje vroeg voor frietquote:
Koffie doe ik wel aan meequote:
Hallonquote:Op zondag 9 januari 2022 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor friet
[..]
Koffie doe ik wel aan mee
Morguh BDS
quote:
Ik heb mijn gitaar op de schootquote:Op zondag 9 januari 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]Je zat hier zo alleen dacht kom ff een bakkie met je doen
O kijk dat is het betere werk.quote:Op zondag 9 januari 2022 07:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mijn gitaar op de schoot
Dat zal wel meevallen toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 07:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
zoveel geduld voor nodig ik speel al 30 jaar en kan er nog niks van
Wat voor soort muziek tracht je dan te spelen?quote:
Dat gaat je niks aanquote:Op zondag 9 januari 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek tracht je dan te spelen?
Hey Chanelquote:
quote:
Wat sportief, zwemsequote:
Frietquote:
Lekker he heb ik gisteren gemaaktquote:
Morguh aloaquote:
Hey Cafca,quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 09:43 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
De derde lading Pfizer zit erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gij zeit een gezegende vrouwquote:Op zondag 9 januari 2022 09:43 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
De derde lading Pfizer zit erin
Morguh Domnivorquote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 09:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
JAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja dat opschalen heeft ons genekt , maar dan kun je wel gewoon gelijk met de kidsquote:Op zondag 9 januari 2022 11:01 schreef Koen66 het volgende:
Lol ik heb m'n booster pas zo laat ingepland dat ik dadelijk tussen de 18 jarigen zit
19 jarige is al ingepland, 17 jarige nog geen idee of en wanneer ie magquote:Op zondag 9 januari 2022 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat opschalen heeft ons genekt , maar dan kun je wel gewoon gelijk met de kids
Hey Nijn, ja daar zakt je broek spontaan van af of niet dat, wat een sukkelquote:Op zondag 9 januari 2022 10:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Ik zat toch even met mijn mond open over dat verhaal van PG![]()
Dan heb je toch echt een klap van de molen gehad.
Het mag sowieso. Mijn neefje van 15 heeft hem ook al gehad.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
19 jarige is al ingepland, 17 jarige nog geen idee of en wanneer ie mag
Lol, kan je je weer ff jong voelen Koenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:01 schreef Koen66 het volgende:
Lol ik heb m'n booster pas zo laat ingepland dat ik dadelijk tussen de 18 jarigen zit
Deze reactie (van Zwansen) vond ik erg treffend:quote:Op zondag 9 januari 2022 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nijn, ja daar zakt je broek spontaan van af of niet dat, wat een sukkel
quote:Ohja, probeer iets van je leven te maken. Kom op zeg. Een hoop mensen uit dit topic hadden dat graag gewild, maar kregen de kans niet.
Apart, dit staat op site overheid nog :quote:Op zondag 9 januari 2022 11:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het mag sowieso. Mijn neefje van 15 heeft hem ook al gehad.
Is dat wel de booster of gewoon de 1equote:Op zondag 9 januari 2022 11:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het mag sowieso. Mijn neefje van 15 heeft hem ook al gehad.
Hm oke. Er moet nog een advies van de Gezondheidsraad komen. Ik weet het verder niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart, dit staat op site overheid nog :
Op dit moment is er nog geen boostervaccin beschikbaar voor jongeren onder de 18 jaar. Het Europees Geneesmiddelen Agentschap (EMA) moet nog beoordelen of de vaccins ook geschikt zijn als booster voor deze leeftijdsgroep.
Ik heb niet gelezen wat er stond, is weg gehaald, maar dan verdien je toch wel een permbanquote:Op zondag 9 januari 2022 11:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze reactie (van Zwansen) vond ik erg treffend:
[..]
Ik zou graag hebben dat 17 jarige junior zsm booster krijgt, die hangt teveel om vrienden heen waarvan 1 ook nog een weigeraar isquote:Op zondag 9 januari 2022 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm oke. Er moet nog een advies van de Gezondheidsraad komen. Ik weet het verder niet.
Dat is de spijker op de kop.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat is zeker treffend.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat begrijp ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou graag hebben dat 17 jarige junior zsm booster krijgt, die hangt teveel om vrienden heen waarvan 1 ook nog een weigeraar is
En die heeft ie gekregen.Wat een lamzak.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik heb niet gelezen wat er stond, is weg gehaald, maar dan verdien je toch wel een permban
Dat is nog zachtjes uitgedruktquote:Op zondag 9 januari 2022 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die heeft ie gekregen.Wat een lamzak.
Helemaal toppie!quote:Op zondag 9 januari 2022 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog zachtjes uitgedrukt
Hey Deissy, hoe is het met jou?
Fijn dat het toppie gaatquote:Op zondag 9 januari 2022 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal toppie!![]()
Dat nog niet echt, en dat valt tegen, dus ik doe alsof.
Beterschapquote:Op zondag 9 januari 2022 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal toppie!![]()
Dat nog niet echt, en dat valt tegen, dus ik doe alsof.
quote:Op zondag 9 januari 2022 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat het toppie gaat![]()
Prutje dus ook last van vermoeidheid en zo?
Thanks! Ik ga maar weer een puzzel maken vanmiddagquote:
Lekker, wat voor een ben je aan het maken?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik ga maar weer een puzzel maken vanmiddag
Een Jan van Haasteren, maar ik vind de Wasgij puzzels eigenlijk leuker, omdat je niet weet wat je gaat puzzelen.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, wat voor een ben je aan het maken?
Die heb ik dus nog nooit gedaan als ik ze zie in de winkel spreekt het mij helemaal niet aan.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Jan van Haasteren, maar ik vind de Wasgij puzzels eigenlijk leuker, omdat je niet weet wat je gaat puzzelen.
Zo zie je maar, smaken verschillen.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog nooit gedaan als ik ze zie in de winkel spreekt het mij helemaal niet aan.
Te bont.
Wasgij is ook al zo bont
Is maar goed ookquote:
Deesquote:Op zondag 9 januari 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik ga maar weer een puzzel maken vanmiddag
Ja Wasgij puzzels.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Jan van Haasteren, maar ik vind de Wasgij puzzels eigenlijk leuker, omdat je niet weet wat je gaat puzzelen.
Koentjequote:
Lekker he, hoofd leeg maken en verder nietsquote:Op zondag 9 januari 2022 12:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja Wasgij puzzels.![]()
Lekker puzzelen.Het is toch geen weer om naar buiten te gaan. Hopelijk voel je je snel weer helemaal fit.
Je was wel gevaccineerd toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koentje![]()
Ik ben besmet met het covid-19 virus, maar gaat goed hoor, wil morgen eigenlijk weer aan het werk.
Mag toch nog niet je moet eerst 24 uur klachten vrij zijn toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koentje![]()
Ik ben besmet met het covid-19 virus, maar gaat goed hoor, wil morgen eigenlijk weer aan het werk.
Lunchquote:Op zondag 9 januari 2022 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker he, hoofd leeg maken en verder niets
Heb je een puzzelmat? Ik puzzel niet heel vaak hoor, maar heb er weleens aan gedacht dat het handig kan zijn zo'n mat.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker he, hoofd leeg maken en verder niets
Heb er denk ik 30 zo weggegeven.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar kantoor, had ik wel gehoopt, maar thuis werken is nog even verstandiger.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag toch nog niet je moet eerst 24 uur klachten vrij zijn toch?
Eet smakelijk! Jij hebt inspiratie gekregen van iemand in dit topic zie ikquote:
Eitje was wel een goed ideequote:Op zondag 9 januari 2022 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt me bekend voorEn ik zie zilveruitjes
Jupquote:Op zondag 9 januari 2022 13:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Jij hebt inspiratie gekregen van iemand in dit topic zie ik
Lekker middagdutjequote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
Geen idee of het een wel heel snelle bijwerking van de booster is of dat ik gewoon heel moe ben, maar heb een paar uur geslapen
Ik had een mat, maar ben toch over gegaan naar een koffer.. Is reuze handig die doe je dicht en zet je weg opgeruimd is netjesquote:Op zondag 9 januari 2022 12:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb je een puzzelmat? Ik puzzel niet heel vaak hoor, maar heb er weleens aan gedacht dat het handig kan zijn zo'n mat.
Sommige worden er best wel ziek van.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
Geen idee of het een wel heel snelle bijwerking van de booster is of dat ik gewoon heel moe ben, maar heb een paar uur geslapen
Ik werd ook wat extra moe maar daarna was het overquote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
Maar sommige puzzels zijn best groot. Heb je dan een hele grote koffer?quote:Op zondag 9 januari 2022 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een mat, maar ben toch over gegaan naar een koffer.. Is reuze handig die doe je dicht en zet je weg opgeruimd is netjes
Net als de vorige keren doet het alleen pijn als ik erop druk, verder nietquote:Op zondag 9 januari 2022 13:32 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker middagdutje![]()
Pijnlijke arm ook?
Gelukkig mag je er niet op drukkenquote:Op zondag 9 januari 2022 13:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net als de vorige keren doet het alleen pijn als ik erop druk, verder nietVan mij mag dit wel zo blijven
Nee, maar soms ga ik dan toch per ongeluk op een verkeerde zij liggen en is het even "au"quote:
Ja beter ff goed aan jezelf denken.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar kantoor, had ik wel gehoopt, maar thuis werken is nog even verstandiger.
IK heb er een voor 2000 stukjes, groter ga ik toch niet neemt te veell ruimte in op tafelquote:Op zondag 9 januari 2022 13:40 schreef engine het volgende:
[..]
Maar sommige puzzels zijn best groot. Heb je dan een hele grote koffer?
doppelsieg werdquote:Op zondag 9 januari 2022 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd ook wat extra moe maar daarna was het over
Ja ik heb zo'n koffer, vind ik echt heel fijn, als ik er even klaar mee ben schuif ik heb gewoon onder de bank. Echt een aanrader hoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb je een puzzelmat? Ik puzzel niet heel vaak hoor, maar heb er weleens aan gedacht dat het handig kan zijn zo'n mat.
Zondequote:Op zondag 9 januari 2022 13:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb er denk ik 30 zo weggegeven.
Had ik ze beter op kunnen sturen naar jou.
Hij had een hoog startnummer 38 , dan verwacht men niet te winnenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:29 schreef mario390 het volgende:
de winner huilt bij de interview maar dit
dialekt snap bijna ik nix
Eigenlijk net als een griepje, dus niets ernstigs. Ik had voor komende woensdag mijn booster staan, die kan nu een paar maanden uitgesteld wordenquote:Op zondag 9 januari 2022 13:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dan wel minder ziek gelukkig.
Booster ook al gehad?
Ga ik ook onthouden voor de volgende keerquote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef engine het volgende:
[..]
Eitje was wel een goed idee![]()
Die zilveruitjes had ik ook nog staan van het kerstpakket. Dat paste er ook wel bij.
Dat zou best een bijwerking kunnen zijn, mooi als het daar bij blijft, ik hoor best veel mensen in mijn omgeving met griepklachten van de bijwerkingen.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ja idd. En deze geld weer mee voor de QR code.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk net als een griepje, dus niets ernstigs. Ik had voor komende woensdag mijn booster staan, die kan nu een paar maanden uitgesteld worden
Dat snap ik, maar ik bedoelde meer jou lichamelijke gesteldheidquote:
Heb:quote:Op zondag 9 januari 2022 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ZondeIk had ze zo van je over willen nemen tijdens de meet, ik heb een grote kofferbak.
Tof! Ik heb al best aardig wat Jan van Haasterens gemaakt, maar dee klinken me onbekend. Puzzel jij zelf ook nog? Want dan bewaar ik de puzzels die ik nu heb voor jou.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb:
De bruiloft
Hoera, Nijntje 65 jaar
Middeleeuwen
Fijne verjaardag Jan 80
Vrijdag de 13de
Nog voor je.
En een doos met 2, safari/storm. Maar daar zit alleen de storm in.
Ik bewaar ze voor je.
Tofquote:Op zondag 9 januari 2022 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof! Ik heb al best aardig wat Jan van Haasterens gemaakt, maar dee klinken me onbekend. Puzzel jij zelf ook nog? Want dan bewaar ik de puzzels die ik nu heb voor jou.
Goede ruilhandel hoor, maar dan moet ik even gaan sparen, want tot nu toe heb ik ze ook altijd weg gedaanquote:Op zondag 9 januari 2022 16:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tof![]()
Eigenlijk al maanden niet meer.
Wil het wel weer gaan doen.
Puzzelmeet
Niet speciaal voor mij hoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede ruilhandel hoor, maar dan moet ik even gaan sparen, want tot nu toe heb ik ze ook altijd weg gedaan
Een van de weinige dingen die mensen nu kunnen doenquote:Op zondag 9 januari 2022 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Middag![]()
Was daarstraks ff in het bos... nog nooit zo'n drukte meegemaakt daar.. het was bijna file lopen, niet meer grappig
Ja, het was toch lekker om ff een frisse neus te halen, zonnetje erbij.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die mensen nu kunnen doenHopelijk heb je het wel fijn gehad daar!
Bos
Was ff bij Kralingse Bos, zelfde verhaalquote:Op zondag 9 januari 2022 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Middag![]()
Was daarstraks ff in het bos... nog nooit zo'n drukte meegemaakt daar.. het was bijna file lopen, niet meer grappig
Van alle soorten landschappen om doorheen te wandelen heeft het bos toch wel mijn voorkeurquote:Op zondag 9 januari 2022 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, het was toch lekker om ff een frisse neus te halen, zonnetje erbij.
De geur inderdaad, het heeft hier vannacht flink geregend, dat maakt het altijd nog extra lekker.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van alle soorten landschappen om doorheen te wandelen heeft het bos toch wel mijn voorkeurHeerlijk die frisheid, de geur van de bomen om je heen
Ah gemist ... misschien komt het nog een keer langsquote:Op zondag 9 januari 2022 17:09 schreef mario390 het volgende:
@:chufi haarland enn hinteregger
hebben gisteren bijna geboxt
Oeh dan is het extra lekker jaquote:Op zondag 9 januari 2022 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De geur inderdaad, het heeft hier vannacht flink geregend, dat maakt het altijd nog extra lekker.
Neem een zaklamp meequote:Op zondag 9 januari 2022 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dan is het extra lekker ja![]()
Nu heb ik dus zin om naar het bos te gaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vanavond?
quote:Op zondag 9 januari 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
Spaghetti (niet op de foto) met champignons, uien, eieren, spekjes, rucula, knoflook, kurkuma, en geraspte kaas.Hier staat een tortellini-schotel in de ovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vanavond?
Er werd hier een keer een drukke rotonde opnieuw geasfalteerd, waarbij vlak onder het wegdek skeletten werden gevonden. Het bleek een oude begraafplaats te zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:22 schreef chufi het volgende:
Er zullen ook wel wat lijken gevonden zijn ...
Spaghetti (niet op de foto) met champignons, uien, eieren, spekjes, rucula, knoflook, kurkuma, en geraspte kaas.Ik heb pizza gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vanavond?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Lekker schrijfinspiratiequote:Op zondag 9 januari 2022 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn mooie griezelverhalen overgeleverd hier in de omgeving
Spaghetti (niet op de foto) met champignons, uien, eieren, spekjes, rucula, knoflook, kurkuma, en geraspte kaas.Eet smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vanavond?
Hier worden het mini-broodjes met falafel en zuivelspread, met zoete aardappel frietOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Spaghetti (niet op de foto) met champignons, uien, eieren, spekjes, rucula, knoflook, kurkuma, en geraspte kaas.Ik ga bestellen, mijn zalm rook niet helemaal lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vanavond?stupidity has become as common as common sense was before
Hm, dat kun je dan beter niet eten idd.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga bestellen, mijn zalm rook niet helemaal lekker.
Geen idee nogquote:Op zondag 9 januari 2022 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, dat kun je dan beter niet eten idd.
Wat gaat het worden?
verse zalmquote:Op zondag 9 januari 2022 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, dat kun je dan beter niet eten idd.
Wat gaat het worden?
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef -Shii- het volgende:
puzziepie ook al een streep door haar naam.
Smakelijk.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een her-gevormde angus burger, met gesmolten kaas, op zelfgebakken brood met een salade van kropsla.
Hoe komt die daar dan aan?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef -Shii- het volgende:
Oh shit heb ik weer een rel gemist?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef -Shii- het volgende:
Uh?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef -Shii- het volgende:
Goede keuzequote:
Soury.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh shit heb ik weer een rel gemist?
Wie nog meer?
Joehoequote:Op zondag 9 januari 2022 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe komt die daar dan aan?![]()
Goedenavond allen, weer terug in het mooie Amsterdam![]()
Mooi de wappies ontweken
Ja, niet elke avondquote:
We kunnen wel even naar Soury zwaaienquote:
quote:
Ik weet het natuurlijk niet zeker. Heb niet alle posts nagelezen, maar heb een vermoeden dat het door een kritische post op de moderatie van BB was (die inmiddels is verwijderd). Wil er ook geen discussie over starten hier.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe komt die daar dan aan?![]()
Goedenavond allen, weer terug in het mooie Amsterdam![]()
Mooi de wappies ontweken
Hoop dat ze Engel arresterenquote:
Zwaaien vindt Soury altijd wel leuk.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]
We kunnen wel even naar Soury zwaaienDie komt toch wel terug
Oh jee zijn ze streng dit jaarquote:Op zondag 9 januari 2022 19:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het natuurlijk niet zeker. Heb niet alle posts nagelezen, maar heb een vermoeden dat het door een kritische post op de moderatie van BB was (die inmiddels is verwijderd). Wil er ook geen discussie over starten hier.![]()
En over sommigen bestaat geen twijfel, die verdienen gewoon een ban, zoals een P-G.
Ja te streng vind ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee zijn ze streng dit jaar![]()
Ik kijk morgen wel even naar de streams
Ja dat is een prima biertje, jammer die Belgische Jopenquote:Op zondag 9 januari 2022 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, niet elke avondMaar die is gewoon lekker
![]()
Ook nog ergens bij een Italiaan het huisbier genomen maar dat was echt de slechtste keuze ooit
Ik heb maar heel even meegelezen net, zie het vanzelf welquote:
Ik kan je zeggen dat Jopen een wonderbiertje was hierbij vergeleken.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is een prima biertje, jammer die Belgische Jopen
Ik ben daar af en toe aan het lurken, want ik volg geen streams.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb maar heel even meegelezen net, zie het vanzelf wel
Dan komt het ook niet meer goedquote:Op zondag 9 januari 2022 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat Jopen een wonderbiertje was hierbij vergeleken.
Hij was toch al zurig op een verkeerde manier en toen een van ons eldde dat hij naar pis rook was het klaar![]()
Hij had gelijk
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat Jopen een wonderbiertje was hierbij vergeleken.
Hij was toch al zurig op een verkeerde manier en toen een van ons eldde dat hij naar pis rook was het klaar![]()
Hij had gelijk
Ik las het ja over Kaagquote:
Ow, je laten bannen dusquote:Op zondag 9 januari 2022 19:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het natuurlijk niet zeker. Heb niet alle posts nagelezen, maar heb een vermoeden dat het door een kritische post op de moderatie van BB was (die inmiddels is verwijderd). Wil er ook geen discussie over starten hier.![]()
En over sommigen bestaat geen twijfel, die verdienen gewoon een ban, zoals een P-G.
Nee dat ging altijd al wel een paar keer misquote:
Bij sommige mods wel heb ik het idee.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh is kritiek op de moderatie of een moderator per definitie een ban?
Communismequote:Op zondag 9 januari 2022 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij sommige mods wel heb ik het idee.
Wist alleen niet dat je dan een streep door je naam krijgt
Ik was ff begonnen.. gelijk twee vakantie dagen naar de Filistijnen. Maar heb mezelf gedwongen de laatste dagen series en films te kijken en andere dingen te doen. Ben het wel kwijt nuquote:Op zondag 9 januari 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben deze keer ook weer niet aan BB begonnen, al heb ik altijd wel veel RLS-en gevolgd, maar er gaat zoveel tijd in zitten (lees: verslavend)
Prima concept welquote:
Vaak welquote:Op zondag 9 januari 2022 19:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh is kritiek op de moderatie of een moderator per definitie een ban?
Ze doet het eromquote:Op zondag 9 januari 2022 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat ging altijd al wel een paar keer mis
Klinkt slimquote:Op zondag 9 januari 2022 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was ff begonnen.. gelijk twee vakantie dagen naar de Filistijnen. Maar heb mezelf gedwongen de laatste dagen heel series en films te kijken en andere dingen te doen. Ben het wel kwijt nu
Het zat gelukkig nog iet voldoende in je systeem. Ik ga straks verder met Stay Close, aanrader.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was ff begonnen.. gelijk twee vakantie dagen naar de Filistijnen. Maar heb mezelf gedwongen de laatste dagen series en films te kijken en andere dingen te doen. Ben het wel kwijt nu
Heeft de hele dag opgestaanquote:Op zondag 9 januari 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben deze keer ook weer niet aan BB begonnen, al heb ik altijd wel veel RLS-en gevolgd, maar er gaat zoveel tijd in zitten (lees: verslavend)
Jammer. Als ik mod zou zijn, zou ik me niet zo laten kennen dat niemand kritiek zou mogen hebben.quote:
Naja ze heeft vaak echt wel een punt ookquote:
Nog filmtips?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was ff begonnen.. gelijk twee vakantie dagen naar de Filistijnen. Maar heb mezelf gedwongen de laatste dagen series en films te kijken en andere dingen te doen. Ben het wel kwijt nu
Dat is het rare.. geen fuck aan en toch verslavend. Soort voyeuristisch iets... of een surrogaat levenquote:Op zondag 9 januari 2022 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt slimIk ga wel even kijken en kan me niet echt meer voorstellen dat het de hele dag onder een venster meer blijft plakken bij me. Moet wel heel bijzonder wezen daarvoor
< Gaat Stay Close ff googlenquote:Op zondag 9 januari 2022 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zat gelukkig nog iet voldoende in je systeem. Ik ga straks verder met Stay Close, aanrader.
Wel fijn in deze barre tijden, ik kan het gewoon niet handelen, stop dat al mijn vrije tijd erinquote:Op zondag 9 januari 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft de hele dag opgestaanIk ben blij dat het weer kan
Heb vooral kostuum/fantasy/ridder series zitten kijken.quote:
Merlin?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb vooral kostuum/fantasy/ridder series zitten kijken.
Ff denken over de films.... ik raak titels vaak snel weer kwijt
quote:
Ken je de serie Merlin wel? Zo te horen is het wel wat voor jou.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit hier echt ff blank voor me uit te staren wat ik ook alweer afgelopen dagen heb gezien aan films ( Behalve de series dan.. die weet ik nog wel een beetje )
Komt me wel bekend voor ( los van het karakter Merlin dan hè ) is die serie al wat ouder? Ik google wel ff tnx anywayquote:Op zondag 9 januari 2022 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je de serie Merlin wel? Zo te horen is het wel wat voor jou.
Ja, gezienquote:Op zondag 9 januari 2022 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor ( los van het karakter Merlin dan hè ) is die serie al wat ouder? Ik google wel ff tnx anyway
Ja dat heb ik ook wel. Zeker in het begin.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel fijn in deze barre tijden, ik kan het gewoon niet handelen, stop dat al mijn vrije tijd erin
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gezellig met jezelf discussiëren.
Merlin (TV Series 2008–2012) - IMDbquote:Op zondag 9 januari 2022 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor ( los van het karakter Merlin dan hè ) is die serie al wat ouder? Ik google wel ff tnx anyway
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Merlin (TV Series 2008–2012) - IMDb
Mooi zoquote:Op zondag 9 januari 2022 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]ja, gezien, maar wel van genoten destijds idd.
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wordt pas vervelend als je dan nog niet kan winnenquote:Op zondag 9 januari 2022 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan moet de deelnemer wel heel eigenwijs zijnquote:Op zondag 9 januari 2022 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt pas vervelend als je dan nog niet kan winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |