quote:Op zondag 9 januari 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
Spaghetti (niet op de foto) met champignons, uien, eieren, spekjes, rucula, knoflook, kurkuma, en geraspte kaas.Eet smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vanavond?
Hier worden het mini-broodjes met falafel en zuivelspread, met zoete aardappel frietOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 9 januari 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
Spaghetti (niet op de foto) met champignons, uien, eieren, spekjes, rucula, knoflook, kurkuma, en geraspte kaas.Ik ga bestellen, mijn zalm rook niet helemaal lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vanavond?stupidity has become as common as common sense was before
Hm, dat kun je dan beter niet eten idd.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga bestellen, mijn zalm rook niet helemaal lekker.
Geen idee nogquote:Op zondag 9 januari 2022 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, dat kun je dan beter niet eten idd.
Wat gaat het worden?
verse zalmquote:Op zondag 9 januari 2022 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, dat kun je dan beter niet eten idd.
Wat gaat het worden?
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef -Shii- het volgende:
puzziepie ook al een streep door haar naam.
Smakelijk.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een her-gevormde angus burger, met gesmolten kaas, op zelfgebakken brood met een salade van kropsla.
Hoe komt die daar dan aan?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef -Shii- het volgende:
Oh shit heb ik weer een rel gemist?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef -Shii- het volgende:
Uh?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:18 schreef -Shii- het volgende:
Soury.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh shit heb ik weer een rel gemist?
Wie nog meer?
Joehoequote:Op zondag 9 januari 2022 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe komt die daar dan aan?![]()
Goedenavond allen, weer terug in het mooie Amsterdam![]()
Mooi de wappies ontweken
Ja, niet elke avondquote:
We kunnen wel even naar Soury zwaaienquote:
quote:
Ik weet het natuurlijk niet zeker. Heb niet alle posts nagelezen, maar heb een vermoeden dat het door een kritische post op de moderatie van BB was (die inmiddels is verwijderd). Wil er ook geen discussie over starten hier.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe komt die daar dan aan?![]()
Goedenavond allen, weer terug in het mooie Amsterdam![]()
Mooi de wappies ontweken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |