Deesquote:Op zondag 9 januari 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik ga maar weer een puzzel maken vanmiddag
Ja Wasgij puzzels.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Jan van Haasteren, maar ik vind de Wasgij puzzels eigenlijk leuker, omdat je niet weet wat je gaat puzzelen.
Koentjequote:
Lekker he, hoofd leeg maken en verder nietsquote:Op zondag 9 januari 2022 12:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja Wasgij puzzels.![]()
Lekker puzzelen.Het is toch geen weer om naar buiten te gaan. Hopelijk voel je je snel weer helemaal fit.
Je was wel gevaccineerd toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koentje![]()
Ik ben besmet met het covid-19 virus, maar gaat goed hoor, wil morgen eigenlijk weer aan het werk.
Mag toch nog niet je moet eerst 24 uur klachten vrij zijn toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koentje![]()
Ik ben besmet met het covid-19 virus, maar gaat goed hoor, wil morgen eigenlijk weer aan het werk.
Lunchquote:Op zondag 9 januari 2022 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker he, hoofd leeg maken en verder niets
Heb je een puzzelmat? Ik puzzel niet heel vaak hoor, maar heb er weleens aan gedacht dat het handig kan zijn zo'n mat.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker he, hoofd leeg maken en verder niets
Heb er denk ik 30 zo weggegeven.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Jan van Haasteren, maar ik vind de Wasgij puzzels eigenlijk leuker, omdat je niet weet wat je gaat puzzelen.
Ik ga ook niet naar kantoor, had ik wel gehoopt, maar thuis werken is nog even verstandiger.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag toch nog niet je moet eerst 24 uur klachten vrij zijn toch?
Eet smakelijk! Jij hebt inspiratie gekregen van iemand in dit topic zie ikquote:
Eitje was wel een goed ideequote:Op zondag 9 januari 2022 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt me bekend voorEn ik zie zilveruitjes
Jupquote:Op zondag 9 januari 2022 13:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Jij hebt inspiratie gekregen van iemand in dit topic zie ik
Lekker middagdutjequote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
Geen idee of het een wel heel snelle bijwerking van de booster is of dat ik gewoon heel moe ben, maar heb een paar uur geslapen
Ik had een mat, maar ben toch over gegaan naar een koffer.. Is reuze handig die doe je dicht en zet je weg opgeruimd is netjesquote:Op zondag 9 januari 2022 12:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb je een puzzelmat? Ik puzzel niet heel vaak hoor, maar heb er weleens aan gedacht dat het handig kan zijn zo'n mat.
Sommige worden er best wel ziek van.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
Geen idee of het een wel heel snelle bijwerking van de booster is of dat ik gewoon heel moe ben, maar heb een paar uur geslapen
Ik werd ook wat extra moe maar daarna was het overquote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
Maar sommige puzzels zijn best groot. Heb je dan een hele grote koffer?quote:Op zondag 9 januari 2022 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een mat, maar ben toch over gegaan naar een koffer.. Is reuze handig die doe je dicht en zet je weg opgeruimd is netjes
Net als de vorige keren doet het alleen pijn als ik erop druk, verder nietquote:Op zondag 9 januari 2022 13:32 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker middagdutje![]()
Pijnlijke arm ook?
Gelukkig mag je er niet op drukkenquote:Op zondag 9 januari 2022 13:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net als de vorige keren doet het alleen pijn als ik erop druk, verder nietVan mij mag dit wel zo blijven
Nee, maar soms ga ik dan toch per ongeluk op een verkeerde zij liggen en is het even "au"quote:
Ja beter ff goed aan jezelf denken.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar kantoor, had ik wel gehoopt, maar thuis werken is nog even verstandiger.
IK heb er een voor 2000 stukjes, groter ga ik toch niet neemt te veell ruimte in op tafelquote:Op zondag 9 januari 2022 13:40 schreef engine het volgende:
[..]
Maar sommige puzzels zijn best groot. Heb je dan een hele grote koffer?
doppelsieg werdquote:Op zondag 9 januari 2022 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd ook wat extra moe maar daarna was het over
Ja ik heb zo'n koffer, vind ik echt heel fijn, als ik er even klaar mee ben schuif ik heb gewoon onder de bank. Echt een aanrader hoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb je een puzzelmat? Ik puzzel niet heel vaak hoor, maar heb er weleens aan gedacht dat het handig kan zijn zo'n mat.
Zondequote:Op zondag 9 januari 2022 13:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb er denk ik 30 zo weggegeven.
Had ik ze beter op kunnen sturen naar jou.
Hij had een hoog startnummer 38 , dan verwacht men niet te winnenquote:Op zondag 9 januari 2022 14:29 schreef mario390 het volgende:
de winner huilt bij de interview maar dit
dialekt snap bijna ik nix
Eigenlijk net als een griepje, dus niets ernstigs. Ik had voor komende woensdag mijn booster staan, die kan nu een paar maanden uitgesteld wordenquote:Op zondag 9 januari 2022 13:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar dan wel minder ziek gelukkig.
Booster ook al gehad?
Ga ik ook onthouden voor de volgende keerquote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef engine het volgende:
[..]
Eitje was wel een goed idee![]()
Die zilveruitjes had ik ook nog staan van het kerstpakket. Dat paste er ook wel bij.
Dat zou best een bijwerking kunnen zijn, mooi als het daar bij blijft, ik hoor best veel mensen in mijn omgeving met griepklachten van de bijwerkingen.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ja idd. En deze geld weer mee voor de QR code.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk net als een griepje, dus niets ernstigs. Ik had voor komende woensdag mijn booster staan, die kan nu een paar maanden uitgesteld worden
Dat snap ik, maar ik bedoelde meer jou lichamelijke gesteldheidquote:
Heb:quote:Op zondag 9 januari 2022 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ZondeIk had ze zo van je over willen nemen tijdens de meet, ik heb een grote kofferbak.
Tof! Ik heb al best aardig wat Jan van Haasterens gemaakt, maar dee klinken me onbekend. Puzzel jij zelf ook nog? Want dan bewaar ik de puzzels die ik nu heb voor jou.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb:
De bruiloft
Hoera, Nijntje 65 jaar
Middeleeuwen
Fijne verjaardag Jan 80
Vrijdag de 13de
Nog voor je.
En een doos met 2, safari/storm. Maar daar zit alleen de storm in.
Ik bewaar ze voor je.
Tofquote:Op zondag 9 januari 2022 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof! Ik heb al best aardig wat Jan van Haasterens gemaakt, maar dee klinken me onbekend. Puzzel jij zelf ook nog? Want dan bewaar ik de puzzels die ik nu heb voor jou.
Goede ruilhandel hoor, maar dan moet ik even gaan sparen, want tot nu toe heb ik ze ook altijd weg gedaanquote:Op zondag 9 januari 2022 16:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tof![]()
Eigenlijk al maanden niet meer.
Wil het wel weer gaan doen.
Puzzelmeet
Niet speciaal voor mij hoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede ruilhandel hoor, maar dan moet ik even gaan sparen, want tot nu toe heb ik ze ook altijd weg gedaan
Een van de weinige dingen die mensen nu kunnen doenquote:Op zondag 9 januari 2022 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Middag![]()
Was daarstraks ff in het bos... nog nooit zo'n drukte meegemaakt daar.. het was bijna file lopen, niet meer grappig
Ja, het was toch lekker om ff een frisse neus te halen, zonnetje erbij.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die mensen nu kunnen doenHopelijk heb je het wel fijn gehad daar!
Bos
Was ff bij Kralingse Bos, zelfde verhaalquote:Op zondag 9 januari 2022 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Middag![]()
Was daarstraks ff in het bos... nog nooit zo'n drukte meegemaakt daar.. het was bijna file lopen, niet meer grappig
Van alle soorten landschappen om doorheen te wandelen heeft het bos toch wel mijn voorkeurquote:Op zondag 9 januari 2022 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, het was toch lekker om ff een frisse neus te halen, zonnetje erbij.
De geur inderdaad, het heeft hier vannacht flink geregend, dat maakt het altijd nog extra lekker.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van alle soorten landschappen om doorheen te wandelen heeft het bos toch wel mijn voorkeurHeerlijk die frisheid, de geur van de bomen om je heen
Ah gemist ... misschien komt het nog een keer langsquote:Op zondag 9 januari 2022 17:09 schreef mario390 het volgende:
@:chufi haarland enn hinteregger
hebben gisteren bijna geboxt
Oeh dan is het extra lekker jaquote:Op zondag 9 januari 2022 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De geur inderdaad, het heeft hier vannacht flink geregend, dat maakt het altijd nog extra lekker.
Neem een zaklamp meequote:Op zondag 9 januari 2022 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dan is het extra lekker ja![]()
Nu heb ik dus zin om naar het bos te gaan
quote:
Er zijn mooie griezelverhalen overgeleverd hier in de omgevingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vanavond?Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zondag 9 januari 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
Spaghetti (niet op de foto) met champignons, uien, eieren, spekjes, rucula, knoflook, kurkuma, en geraspte kaas.Hier staat een tortellini-schotel in de ovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vanavond?
Er werd hier een keer een drukke rotonde opnieuw geasfalteerd, waarbij vlak onder het wegdek skeletten werden gevonden. Het bleek een oude begraafplaats te zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:22 schreef chufi het volgende:
Er zullen ook wel wat lijken gevonden zijn ...
quote:Op zondag 9 januari 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
Spaghetti (niet op de foto) met champignons, uien, eieren, spekjes, rucula, knoflook, kurkuma, en geraspte kaas.Ik heb pizza gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat eten jullie vanavond?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Lekker schrijfinspiratiequote:Op zondag 9 januari 2022 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn mooie griezelverhalen overgeleverd hier in de omgeving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |