Deesquote:Op zondag 9 januari 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik ga maar weer een puzzel maken vanmiddag
Ja Wasgij puzzels.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Jan van Haasteren, maar ik vind de Wasgij puzzels eigenlijk leuker, omdat je niet weet wat je gaat puzzelen.
Koentjequote:
Lekker he, hoofd leeg maken en verder nietsquote:Op zondag 9 januari 2022 12:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja Wasgij puzzels.![]()
Lekker puzzelen.Het is toch geen weer om naar buiten te gaan. Hopelijk voel je je snel weer helemaal fit.
Je was wel gevaccineerd toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koentje![]()
Ik ben besmet met het covid-19 virus, maar gaat goed hoor, wil morgen eigenlijk weer aan het werk.
Mag toch nog niet je moet eerst 24 uur klachten vrij zijn toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koentje![]()
Ik ben besmet met het covid-19 virus, maar gaat goed hoor, wil morgen eigenlijk weer aan het werk.
Lunchquote:Op zondag 9 januari 2022 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker he, hoofd leeg maken en verder niets
Heb je een puzzelmat? Ik puzzel niet heel vaak hoor, maar heb er weleens aan gedacht dat het handig kan zijn zo'n mat.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker he, hoofd leeg maken en verder niets
Heb er denk ik 30 zo weggegeven.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Jan van Haasteren, maar ik vind de Wasgij puzzels eigenlijk leuker, omdat je niet weet wat je gaat puzzelen.
Ik ga ook niet naar kantoor, had ik wel gehoopt, maar thuis werken is nog even verstandiger.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag toch nog niet je moet eerst 24 uur klachten vrij zijn toch?
Eet smakelijk! Jij hebt inspiratie gekregen van iemand in dit topic zie ikquote:
Eitje was wel een goed ideequote:Op zondag 9 januari 2022 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt me bekend voorEn ik zie zilveruitjes
Jupquote:Op zondag 9 januari 2022 13:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Jij hebt inspiratie gekregen van iemand in dit topic zie ik
Lekker middagdutjequote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
Geen idee of het een wel heel snelle bijwerking van de booster is of dat ik gewoon heel moe ben, maar heb een paar uur geslapen
Ik had een mat, maar ben toch over gegaan naar een koffer.. Is reuze handig die doe je dicht en zet je weg opgeruimd is netjesquote:Op zondag 9 januari 2022 12:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb je een puzzelmat? Ik puzzel niet heel vaak hoor, maar heb er weleens aan gedacht dat het handig kan zijn zo'n mat.
Sommige worden er best wel ziek van.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
Geen idee of het een wel heel snelle bijwerking van de booster is of dat ik gewoon heel moe ben, maar heb een paar uur geslapen
Ik werd ook wat extra moe maar daarna was het overquote:Op zondag 9 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |