Hm oke. Er moet nog een advies van de Gezondheidsraad komen. Ik weet het verder niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart, dit staat op site overheid nog :
Op dit moment is er nog geen boostervaccin beschikbaar voor jongeren onder de 18 jaar. Het Europees Geneesmiddelen Agentschap (EMA) moet nog beoordelen of de vaccins ook geschikt zijn als booster voor deze leeftijdsgroep.
Jaquote:
Ik heb niet gelezen wat er stond, is weg gehaald, maar dan verdien je toch wel een permbanquote:Op zondag 9 januari 2022 11:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze reactie (van Zwansen) vond ik erg treffend:
[..]
Ik zou graag hebben dat 17 jarige junior zsm booster krijgt, die hangt teveel om vrienden heen waarvan 1 ook nog een weigeraar isquote:Op zondag 9 januari 2022 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm oke. Er moet nog een advies van de Gezondheidsraad komen. Ik weet het verder niet.
Dat is de spijker op de kop.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat is zeker treffend.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat begrijp ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou graag hebben dat 17 jarige junior zsm booster krijgt, die hangt teveel om vrienden heen waarvan 1 ook nog een weigeraar is
En die heeft ie gekregen.Wat een lamzak.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik heb niet gelezen wat er stond, is weg gehaald, maar dan verdien je toch wel een permban
Dat is nog zachtjes uitgedruktquote:Op zondag 9 januari 2022 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die heeft ie gekregen.Wat een lamzak.
Helemaal toppie!quote:Op zondag 9 januari 2022 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog zachtjes uitgedrukt
Hey Deissy, hoe is het met jou?
Fijn dat het toppie gaatquote:Op zondag 9 januari 2022 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal toppie!![]()
Dat nog niet echt, en dat valt tegen, dus ik doe alsof.
Beterschapquote:Op zondag 9 januari 2022 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal toppie!![]()
Dat nog niet echt, en dat valt tegen, dus ik doe alsof.
quote:Op zondag 9 januari 2022 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat het toppie gaat![]()
Prutje dus ook last van vermoeidheid en zo?
Thanks! Ik ga maar weer een puzzel maken vanmiddagquote:
Lekker, wat voor een ben je aan het maken?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik ga maar weer een puzzel maken vanmiddag
Een Jan van Haasteren, maar ik vind de Wasgij puzzels eigenlijk leuker, omdat je niet weet wat je gaat puzzelen.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, wat voor een ben je aan het maken?
Die heb ik dus nog nooit gedaan als ik ze zie in de winkel spreekt het mij helemaal niet aan.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Jan van Haasteren, maar ik vind de Wasgij puzzels eigenlijk leuker, omdat je niet weet wat je gaat puzzelen.
Zo zie je maar, smaken verschillen.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog nooit gedaan als ik ze zie in de winkel spreekt het mij helemaal niet aan.
Te bont.
Wasgij is ook al zo bont
Is maar goed ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |