Hey Cafca,quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 09:43 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
De derde lading Pfizer zit erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Gij zeit een gezegende vrouwquote:Op zondag 9 januari 2022 09:43 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
De derde lading Pfizer zit erin
Morguh Domnivorquote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 09:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
JAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die heb je verdiend.quote:
Ja dat opschalen heeft ons genekt , maar dan kun je wel gewoon gelijk met de kidsquote:Op zondag 9 januari 2022 11:01 schreef Koen66 het volgende:
Lol ik heb m'n booster pas zo laat ingepland dat ik dadelijk tussen de 18 jarigen zit
19 jarige is al ingepland, 17 jarige nog geen idee of en wanneer ie magquote:Op zondag 9 januari 2022 11:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat opschalen heeft ons genekt , maar dan kun je wel gewoon gelijk met de kids
Hey Nijn, ja daar zakt je broek spontaan van af of niet dat, wat een sukkelquote:Op zondag 9 januari 2022 10:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Ik zat toch even met mijn mond open over dat verhaal van PG![]()
Dan heb je toch echt een klap van de molen gehad.
Het mag sowieso. Mijn neefje van 15 heeft hem ook al gehad.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
19 jarige is al ingepland, 17 jarige nog geen idee of en wanneer ie mag
Lol, kan je je weer ff jong voelen Koenquote:Op zondag 9 januari 2022 11:01 schreef Koen66 het volgende:
Lol ik heb m'n booster pas zo laat ingepland dat ik dadelijk tussen de 18 jarigen zit
Deze reactie (van Zwansen) vond ik erg treffend:quote:Op zondag 9 januari 2022 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nijn, ja daar zakt je broek spontaan van af of niet dat, wat een sukkel
quote:Ohja, probeer iets van je leven te maken. Kom op zeg. Een hoop mensen uit dit topic hadden dat graag gewild, maar kregen de kans niet.
Apart, dit staat op site overheid nog :quote:Op zondag 9 januari 2022 11:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het mag sowieso. Mijn neefje van 15 heeft hem ook al gehad.
Is dat wel de booster of gewoon de 1equote:Op zondag 9 januari 2022 11:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het mag sowieso. Mijn neefje van 15 heeft hem ook al gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |