Waterlaagje van ongeveer 5cmquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe koken jullie een eitje?
Eerst deed ik pannetje vol water.. eeuwig wachten totdat het kookt.. en dan eitjes er in, 6 minuten et voila.
Nu doe ik 1cm water in het pannetje.. dat kookt bijna direct en dan eitjes erbij, vuur laag.. ... 6 minuten et voila! Stuk sneller en minder energy
6 minuten is bij mij het perfecte eitje.. wit hard, geel zacht. Ik heb dan wel grote eieren.
Die had ook ooit... nu ram ik er gewoon een gaatje in met een puntig voorwerp.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:26 schreef SolidasRock het volgende:
Ik doe de eieren in koud water al erin, dan hoog vuur tot de eierdinges die ik heb van kleur veranderd en aangeeft: soft/medium/hard.
Geen idee waarom jullie wachten tot het water kookt?
Ja zo'n ding heb ik ook. Ideaalquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:26 schreef SolidasRock het volgende:
Ik doe de eieren in koud water al erin, dan hoog vuur tot de eierdinges die ik heb van kleur veranderd en aangeeft: soft/medium/hard.
Geen idee waarom jullie wachten tot het water kookt?
Ik raak mijn eierprikker niet kwijt, dus blijf die wel gebruikenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die had ook ooit... nu ram ik er gewoon een gaatje in met een puntig voorwerp.
Soms ook niet.. meestal blijft het wel heel.
Pan vol heet water, eieren erbij, 10 minuten koken. Kogelhard ei.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eerst deed ik pannetje vol water.. eeuwig wachten totdat het kookt.. en dan eitjes er in, 6 minuten et voila.
Nu doe ik 1cm water in het pannetje.. dat kookt bijna direct en dan eitjes erbij, vuur laag.. ... 6 minuten et voila!
Stuk sneller en minder energy
6 minuten is bij mij het perfecte eitje.. wit hard, geel zacht. Ik heb dan wel grote eieren.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pan vol heet water, eieren erbij, 10 minuten koken. Kogelhard ei.
Ik neem geen risico, dat er ook maar iets van dril ergens zit. Dan pleur ik het complete ei weg.
En zout erbij. Mocht er een barstje inzitten, loopt het ei niet leeg. Gebeurt het toch, pleur ik dat ei ook wegquote:
Ouwe stokertquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weer een flesje vol
[ afbeelding ]
Nu durf ik geen moves meer te doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik neem geen risico, dat er ook maar iets van dril ergens zit.
Ik doe nog steeds die eerste methode en idd 6 minutenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu doe ik 1cm water in het pannetje.. dat kookt bijna direct en dan eitjes erbij, vuur laag.. ... 6 minuten et voila!
Nu nog 84% ... maar straks word dat verdund naar iets drinkbaars van rond de 40%quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ouwe stokert![]()
Is dit ook zo sterk?
Probeer het eens met 1 cm waterquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds die eerste methode en idd 6 minuten
quote:
Zal vast lukken maar ik vind dat rustige tempo ook primaquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Probeer het eens met 1 cm water
Maar dan niet in koud water laten schrikkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Het hoogtepunt van de avond![]()
Anders ff in het hete water, zodat het opstijft
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal vast lukken maar ik vind dat rustige tempo ook primaZet de pan op en ga ondertussen koffie zetten, als dat dan doorloopt kookt het water
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu nog 84% ... maar straks word dat verdund naar iets drinkbaars van rond de 40%
Whehe, ik sta niet voor niets zo vroeg opquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Mensen met tijd genoeg in de ochtend
Als ik me goed herinner had ik die ergens rond 44% afgelengd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]en hoeveel % is die rum? Het is mij te sterk. Silverfox vond het lekker.
Wat me dan weer niet verbaast.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan niet in koud water laten schrikken
Dan houden we het maar bij 1 lekkertje als afsluiting van de avondquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner had ik die ergens rond 44% afgelengd.
Die ken ik nog niet ... spreken ze daar wel Russich?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De beste rum komt uit Gelderland
+7quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De beste rum komt uit Gelderland
Bij mij precies hetzelfde: 6 minuten (water moet dan wel echt goed koken) en dan met het eiwit helemaal gestold en de dooier nog zachtquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is Deisyy ziek? Beterschap!!quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:35 schreef -Shii- het volgende:
Beterschap @:Deisyy
Hopelijk voel je je niet heel erg ziek.
*Of welke onverstaanbare taalquote:
Van je kippetjes?quote:
Die is wel makkelijk na te maken ..quote:
lekker tochquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is wel makkelijk na te maken ..
Nou.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
Alweer een jaar geleden…
[ afbeelding ]
2022 valt relatief nog mee
Oh iets gemistquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou.John van den Heuvel? Maffiapraktijken in Nederland.
Ja, ik ben op de hoogte en volg het topic. Vooralsnog is dat alleen een ‘verdachte situatie op de A2’.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou.John van den Heuvel? Maffiapraktijken in Nederland.
Linkie naar sensatie?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ik ben op de hoogte en volg het topic. Vooralsnog is dat alleen een ‘verdachte situatie op de A2’.
Big Brother 2022quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Linkie naar sensatie?
Watskebeurt?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
NWS / Grote politieactie in Utrecht
Is ie overgelopen?quote:
Peter is al dood...die dreiging is er ook voor John.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is ie overgelopen?
Je kunt er niet over rapporteren als je er niet bij hoort hč
https://nos.nl/artikel/24(...)-john-van-den-heuvelquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is ie overgelopen?
Je kunt er niet over rapporteren als je er niet bij hoort hč
Dat is niet best... Daar moet hard tegen worden opgetreden!quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Peter is al dood...die dreiging is er ook voor John.
Dat soort mensen gaat over lijken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is niet best... Daar moet hard tegen worden opgetreden!
Ja Bizar.. het loopt helemaal uit de hand met de criminaliteit...en de vermenging van boven en onderwereld.quote:
Moeten hun wetenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja Bizar.. het loopt helemaal uit de hand met de criminaliteit...en de vermenging van boven en onderwereld.
Oh ja verrek, jaar geleden alweerquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
Alweer een jaar geleden…
[ afbeelding ]
2022 valt relatief nog mee
Keihard aanpakken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja Bizar.. het loopt helemaal uit de hand met de criminaliteit...en de vermenging van boven en onderwereld.
Die zogenaamde misdaad journalisten zitten zich ook op hun eigen reportages afteberenquote:
En daarom moeten ze maar bedreigd, dood- of neergeschoten worden?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die zogenaamde misdaad journalisten zitten zich ook op hun eigen reportages afteberen
Dat is het gevolg daarvan als je je daarmee gaat bemoeienquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En daarom moeten ze maar bedreigd, dood- of neergeschoten worden?
Afteberenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die zogenaamde misdaad journalisten zitten zich ook op hun eigen reportages afteberen
Nope.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En daarom moeten ze maar bedreigd, dood- of neergeschoten worden?
Je praat het niet goed, mag ik hopen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is het gevolg daarvan als je je daarmee gaat bemoeien
Nee dat ook niet maar ze zoeken het zelf opquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Je praat het niet goed, mag ik hopen?
Voor een goed doel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee dat ook niet maar ze zoeken het zelf op
Die linzen zijn wel een favo van jouquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
Vegetarische linzensoep![]()
Ik had een stukje mergpijp in de vriezer, waarover ik twijfelde of het nog goed was. Google leerde mij net dat dat helemaal niet geschikt is om in te vriezen. Dus dat laat ik eruit.
Die eet ik elke week wel ja. Ze lijken een beetje op spliterwten maar zijn sneller gaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die linzen zijn wel een favo van jouNog nooit op, Toch eens proberen. Waar lijkt het op?
IK zal het eens proberen niet te vergetenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die eet ik elke week wel ja. Ze lijken een beetje op spliterwten maar zijn sneller gaar.
Ja ik ook .. Zal weer ff wat in de week zetten voor morgenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben meer peulvruchten gaan eten i.p.v. pasta, wat vroeger standaard was bij mij.
Anders eet ik de hele dag tarwe
Verdorie.. al die mensen die zo goed met voeding bezig zijn...quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben meer peulvruchten gaan eten i.p.v. pasta, wat vroeger standaard was bij mij.
Anders eet ik de hele dag tarwe
Hier de uitslagenquote:
Ja .. zn eigen schuld ... Ook wel een beetje dom van de organisatie om hem toch te laten spelen ...quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
en novak gedraagd zich als
en verdrietige baby
Nou, je geeft me te veel credit…quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verdorie.. al die mensen die zo goed met voeding bezig zijn...![]()
< GoA kijkt nu wat sip
Geen soldaatjes in de spinazie?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier simpel. Diepvries spinazie, piepers, hard! gekookt eitje en Duits biefstukje.
Nee, sorryquote:
Ik kreeg het vroeger thuis ,..quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, sorrynooit geprobeerd, maar brood door mijn warme eten trekt me niet echt aan.
TMIquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef D. het volgende:
Ik ga niet melden wat ik gegeten heb
Was het al snel weer kwijt
Schijtwonderquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef D. het volgende:
Ik ga niet melden wat ik gegeten heb
Was het al snel weer kwijt
Spinazie of die soldaten?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat ook een beetje kindervoer.
Brood ingesmeerd met boter en dan bakken/roosteren.quote:
Dat ken ik niet, althans niet in combinatie met spinazie. Weer wat geleerd vandaag.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Brood ingesmeerd met boter en dan bakken/roosteren.
Soldaatjes vind ik kindervoer. Spinazie niet, spinazie is lekker, ik wok het altijd met een gesnipperd uitje en knoflook, en erbij meestal een stukje zalm, maar ook geen jus.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Spinazie of die soldaten?
Veel mensen eten spinazie met vissticksgeen jus kan ik al helemaal niet handelen.
Vissticks vind ik lekker op brood.
Hoe gaat het met je?
FOK! is zo leerzaam!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, althans niet in combinatie met spinazie. Weer wat geleerd vandaag.
En is Donald ook getest?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soldaatjes vind ik kindervoer. Spinazie niet, spinazie is lekker, ik wok het altijd met een gesnipperd uitje en knoflook, en erbij meestal een stukje zalm, maar ook geen jus.
Het gaat elke dag een beetje beter, en ik bof want ik heb nog steeds mijn geur en smaak. Omikron
Wat fijn dat het een stuk beter al gaat!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soldaatjes vind ik kindervoer. Spinazie niet, spinazie is lekker, ik wok het altijd met een gesnipperd uitje en knoflook, en erbij meestal een stukje zalm, maar ook geen jus.
Het gaat elke dag een beetje beter, en ik bof want ik heb nog steeds mijn geur en smaak. Omikron
Als kind vond ik dat wel lekker.. nu wil ik idd verse wokken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
Spinazie![]()
![]()
Daar ben ik echt dol op. Wel verse spinazie, die a la creme vind ik niet lekker
Ik ook, ik kreeg afgelopen week nog een heerlijk recept in mijn pmquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier al heel wat kookideeën opgedaan
Ja he? Zo'n enorme zak en dan in meerdere etappes omdat niet alles meteen inde wok past, en uiteindelijk slinkt het dan zó ergquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind vond ik dat wel lekker.. nu wil ik idd verse wokken.
Blijf me toch altijd verbazen hoe weinig je overhoud daarna
Ja dat jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? Zo'n enorme zak en dan in meerdere etappes omdat niet alles meteen inde wok past, en uiteindelijk slinkt het dan zó erg
Voor schildpadden? Of in het algemeen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn schildpadden eten graag spinazie. Maar ik geef het met mate want het is qua voedingswaarde niet ideaal.
Voor schildpadden. Er zit relatief veel fosfor in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor schildpadden? Of in het algemeen?
Niet?! Ik dacht dat er juist heel veel gezonds in zat. Of misschien voor schildpadden niet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn schildpadden eten graag spinazie. Maar ik geef het met mate want het is qua voedingswaarde niet ideaal.
Sojasaus nog nooit gedaan, kan ik wel eens proberen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Ik wok het met heel veel knoflook en wat sojasaus
Er zit veel gezonds inquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ik dacht dat er juist heel veel gezonds in zat. Of misschien voor schildpadden niet?
En een schildpad is geen mensquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zit veel gezonds inHet gaat om de verhouding.
Daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:01 schreef chufi het volgende:
Maar Domni weet heel veel van schildpadden
Misschien op vakantie .... ze had vrij begreep ikquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand waar @:Prisha gebleven is?
Ik heb eerder deze week een pm van haar gehad. Ze neemt even een pauze denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien op vakantie .... ze had vrij begreep ik
Thanks! Hoop dat alles goed is met haar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb eerder deze week een pm van haar gehad. Ze neemt even een pauze denk ik.
Ze heeft wel een daglichttherapielamp gekocht...quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Hoop dat alles goed is met haar.
Dan zal het inderdaad wel goed gaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft wel een daglichttherapielamp gekocht...
Schietpartij?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
Nou hier werd net weer even geknald verderop
ze scheven hem uit de landquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. zn eigen schuld ... Ook wel een beetje dom van de organisatie om hem toch te laten spelen ...
Dat wordt oorlogquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze scheven hem uit de land
en hij werd niet spelen
en in zijn land zijn ze boos
Ja er was daar niet voor niets oorlog ......quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:41 schreef mario390 het volgende:
ja wegen de tennisspeler
maar serbien is ook zo en
schlechte land dat zie je bij
zadruga
Vuurwerkquote:
Ja mis haar ook al een tijdje. Alhoewel een tijdje weg blijven van Fok ook geen slecht teken hoeft te zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Ze doet dat vaker.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja mis haar ook al een tijdje. Alhoewel een tijdje weg blijven van Fok ook geen slecht teken hoeft te zijn.
De langste twee dagen van je leven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook geprobeerd om een tijdje weg te blijven. Twee dagen volgehouden.
Dat is toch iets minder gevaarlijk, maar ze blijven wel lang bezig daarquote:
Inderdaad, en Prish doet het wel vaker, maar vraag het me dan toch afquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja mis haar ook al een tijdje. Alhoewel een tijdje weg blijven van Fok ook geen slecht teken hoeft te zijn.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De langste twee dagen van je leven.
Het waren twee mooie dagenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Raar iets, dat FOK!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Het is niet dat ik verder niets te doen heb.
Het gaat het hele jaar door, en ongevaarlijk is het niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch iets minder gevaarlijk, maar ze blijven wel lang bezig daar
Daarom zei ik ook iets minder gevaarlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het gaat het hele jaar door, en ongevaarlijk is het niet.
Een paar maanden geleden werd een vuurwerkbom hier in de stad zelfs door het KNMI geregistreerd.
In het zelfde gat als jij volgens mijquote:
Mijn record is volgens mij drie wekenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Avé Koenquote:
Dat is ook best lang.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn record is volgens mij drie weken
Ik ben wel eens van plan geweest (na gezeur) om een lange Fok pauze te houden. Maar dat ben ik na een week wel weer vergetenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn record is volgens mij drie weken
Morgen weer naar kantoor. Hopelijk met leukere mensenquote:
Ja same here. Ik vind het dan in het begin toch wat lastig om echt in een groep te blijven hangen en er meteen te blijven plakken. En Fok! heeft leuke plekjes en ook minder leuke, dus dan duurt het soms even voor het een beetje klikt ergensquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is ook best lang.
Toen ik net een account had gemaakt was ik voornamelijk lurker. Het heeft even geduurd voordat ik regelmatig ben gaan posten.
Ik heb het me ook al vaker voorgenomen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens van plan geweest (na gezeur) om een lange Fok pauze te houden. Maar dat ben ik na een week wel weer vergeten
Ik zat vandaag op kantoor, lange dag (7-17). Morgen maar een rustig relaxed dagje vanuit huisquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen weer naar kantoor. Hopelijk met leukere mensen![]()
Met jou verder alles oké?
Ja precies. Ik probeer nu vooral op de leuke plekjes te blijven hangen en de plekken waar ik me erger links te laten liggen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja same here. Ik vind het dan in het begin toch wat lastig om echt in een groep te blijven hangen en er meteen te blijven plakken. En Fok! heeft leuke plekjes en ook minder leuke, dus dan duurt het soms even voor het een beetje klikt ergens
KSC heb ik een steeds ergere haat liefde verhouding meequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb het me ook al vaker voorgenomen.
Ik heb 10 jaar geleden ook al in een SC met jou gezeten zie ik aan je fotoboekquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens van plan geweest (na gezeur) om een lange Fok pauze te houden. Maar dat ben ik na een week wel weer vergeten
Welke? TAL? GRTDOJW?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar geleden ook al in een SC met jou gezeten zie ik aan je fotoboek
Ik vind het er meestal wel leuk, maar post er met vlagen. Ben vaker hier te vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC heb ik een steeds ergere haat liefde verhouding mee
Die laatste jaquote:
Was jij altijd Engine?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Die laatste ja![]()
Dacht dat wel al maar wist het niet zeker tot ik net keek.
* Aoibhin kraakt even flink de hersens om te proberen te achterhalen waar dit een afkorting voor isquote:
Soort van welquote:
Dan ken ik je ook van de TAL SCquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Soort van welDenk dat ik deze UI toen ook al had maar m'n username was toen eNGine10.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan ken ik je ook van de TAL SC
TAL / [TAL SC #145] Bubbles, Buttercup en Blossom
groot talent iddquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Daar weet ik echt niks meer van.
Al moet ik hier nu wel erg om lachen....met poesje
[ afbeelding ]
?quote:
Ik heb mijn UI van destijds nogquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Daar weet ik echt niks meer van.
Al moet ik hier nu wel erg om lachen....met poesje
[ afbeelding ]
quote:
Klopt die ken ik al uit die tijd, en ook een aantal die nu elders rondhangenquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:11 schreef engine het volgende:
Ik zit nog eens naar die OP te kijken...
@:D.
[ afbeelding ]
Is dat onze D.? Toen die nog een Dtje was?quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:11 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik zie veel namen die ik nog regelmatig tegenkom. Flash ook bijv. en Benny is nu onze BB mod.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt die ken ik al uit die tijd, en ook een aantal die nu elders rondhangen
Denk het welquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat onze D.? Toen die nog een Dtje was?
eejjjjjjjjquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:11 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was toen ook al een grote jongen hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat onze D.? Toen die nog een Dtje was?
Met haarquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was toen ook al een grote jongen hoor
Ik schreef dan ook geen dtjequote:Op donderdag 6 januari 2022 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was toen ook al een grote jongen hoor
Ben het echt kwijt.. Had je in Hooge Hexel nog haar?quote:
Nou, vooruit danquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik schreef dan ook geen dtje
Ik heb nog steeds haarquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben het echt kwijt.. Had je in Hooge Hexel nog haar?
Korter dan dat poppetje in ieder gevalquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds haar
Ik houd het alleen heel kort
Toen ook al
Dat poppetje is tijd-correctquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Korter dan dat poppetje in ieder geval
Ik heb het gedurende de jaren steeds korter geschoren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:26 schreef chufi het volgende:
Kort haar is lekker makkelijk... sinds mn ex ergens in 1992 of zo een foutje maakte met de tondeuse (een Aike Joeye uit UTO1) hou ik het kort ... boven op groeit het ook nauwelijks meer
Behalve die drie sprieten op je voorhoofd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het gedurende de jaren steeds korter geschoren.
Zit nu op 1,2mm
Oude fotoquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Behalve die drie sprieten op je voorhoofd.
Die OP is leuk met al die poppetjes. Wie heeft die toen gemaakt?quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:11 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn baard is langerquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zit nu op 1,2mm
Ik doe in deze tijden misschien 2 wekelijks onderhoud.. mn baard groeit harder dan de rest dus die hou ik tussen 2-3 mm of zo.. de rest nat geschoren 1mmquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zit nu op 1,2mm
Iedereen heeft zijn/haar eigen poppetje gemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die OP is leuk met al die poppetjes. Wie heeft die toen gemaakt?
Ik doe 2x per week, en baard neem ik mee met de restquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe in deze tijden misschien 2 wekelijks onderhoud.. mn baard groeit harder dan de rest dus die hou ik tussen 2-3 mm of zo.. de rest nat geschoren 1mm
Leuk idee zo.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn/haar eigen poppetje gemaakt
Was een South Park configurator, kon je zelf iets samenstellen
ook glad dusquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe 2x per week, en baard neem ik mee met de rest
Ze heeft 1 nachtje last gehad.. inmiddels alweer negativo en ze klonk weer vrolijk .. dus ja min of meer ...quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Is jouw dochter weer helemaal hersteld van corona?
Oh gelukkig, dat is fijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft 1 nachtje last gehad.. inmiddels alweer negativo en ze klonk weer vrolijk .. dus ja min of meer ...
Zet een muts op.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Als we er iets mee gaan doen zal ik ook een nieuwe moeten maken, op die van 12 jaar terug had ik nog geen grijs haar
Of gewoon helemaal kaal gaan, maar dat is ook weer zo minimalistischquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal kaal gaan, maar dat is ook weer zo minimalistisch
Die van jou wordt kaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal kaal gaan, maar dat is ook weer zo minimalistisch
Ik heb een warme mutsquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:29 schreef chufi het volgende:
Als het koud wordt denk ik weer aan mutsen ... Laat het koud worden please
Berenvel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik ..... voor de haard en op hoogpolig tapijt
vooor Red nose day ...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 01:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet alleen nog een clown neus kopen
In 34 minquote:Op vrijdag 7 januari 2022 01:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Welnee het kanaal zwem je zo over
Gewoon een beetje rond drijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 02:34 schreef chufi het volgende:
Ben je begonnen in Frankrijk, kom je aan ... no passport ? NO you swim back to where you came from
Vanuit Vlissingen zullen ze minder controlerenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 02:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon een beetje rond drijven
BDS alert.. zoek dekkingquote:Op vrijdag 7 januari 2022 02:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga de duitse bunkers weer bemannen !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |