Niet?! Ik dacht dat er juist heel veel gezonds in zat. Of misschien voor schildpadden niet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn schildpadden eten graag spinazie. Maar ik geef het met mate want het is qua voedingswaarde niet ideaal.
Sojasaus nog nooit gedaan, kan ik wel eens proberen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Ik wok het met heel veel knoflook en wat sojasaus
Er zit veel gezonds inquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ik dacht dat er juist heel veel gezonds in zat. Of misschien voor schildpadden niet?
En een schildpad is geen mensquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zit veel gezonds inHet gaat om de verhouding.
Daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:01 schreef chufi het volgende:
Maar Domni weet heel veel van schildpadden
Misschien op vakantie .... ze had vrij begreep ikquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand waar @:Prisha gebleven is?
Ik heb eerder deze week een pm van haar gehad. Ze neemt even een pauze denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand waar @:Prisha gebleven is?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien op vakantie .... ze had vrij begreep ik
Thanks! Hoop dat alles goed is met haar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb eerder deze week een pm van haar gehad. Ze neemt even een pauze denk ik.
Ze heeft wel een daglichttherapielamp gekocht...quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Hoop dat alles goed is met haar.
Dan zal het inderdaad wel goed gaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft wel een daglichttherapielamp gekocht...
Schietpartij?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
Nou hier werd net weer even geknald verderop
ze scheven hem uit de landquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. zn eigen schuld ... Ook wel een beetje dom van de organisatie om hem toch te laten spelen ...
Dat wordt oorlogquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze scheven hem uit de land
en hij werd niet spelen
en in zijn land zijn ze boos
Ja er was daar niet voor niets oorlog ......quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:41 schreef mario390 het volgende:
ja wegen de tennisspeler
maar serbien is ook zo en
schlechte land dat zie je bij
zadruga
Vuurwerkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |