Die linzen zijn wel een favo van jouquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
Vegetarische linzensoep![]()
Ik had een stukje mergpijp in de vriezer, waarover ik twijfelde of het nog goed was. Google leerde mij net dat dat helemaal niet geschikt is om in te vriezen. Dus dat laat ik eruit.
Die eet ik elke week wel ja. Ze lijken een beetje op spliterwten maar zijn sneller gaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die linzen zijn wel een favo van jouNog nooit op, Toch eens proberen. Waar lijkt het op?
IK zal het eens proberen niet te vergetenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die eet ik elke week wel ja. Ze lijken een beetje op spliterwten maar zijn sneller gaar.
Ja ik ook .. Zal weer ff wat in de week zetten voor morgenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben meer peulvruchten gaan eten i.p.v. pasta, wat vroeger standaard was bij mij.
Anders eet ik de hele dag tarwe
Verdorie.. al die mensen die zo goed met voeding bezig zijn...quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben meer peulvruchten gaan eten i.p.v. pasta, wat vroeger standaard was bij mij.
Anders eet ik de hele dag tarwe
Hier de uitslagenquote:
Ja .. zn eigen schuld ... Ook wel een beetje dom van de organisatie om hem toch te laten spelen ...quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
en novak gedraagd zich als
en verdrietige baby
Nou, je geeft me te veel credit…quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verdorie.. al die mensen die zo goed met voeding bezig zijn...![]()
< GoA kijkt nu wat sip
Geen soldaatjes in de spinazie?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier simpel. Diepvries spinazie, piepers, hard! gekookt eitje en Duits biefstukje.
Nee, sorryquote:
Wat houdt dat in?quote:
Ik kreeg het vroeger thuis ,..quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, sorrynooit geprobeerd, maar brood door mijn warme eten trekt me niet echt aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |